Klossmajor Skrevet 3. november 2023 #21 Skrevet 3. november 2023 Tviler på at det er noen sammenheng, selv om det sikkert lett kan tolkes sånn. Det har vært godt kjent noen år nå at mannen hennes, Gerhard Helskog, er rammet av parkinsons. Helskog har i vært fall ikke vært redd for å irritere på seg tvilsomme personer. Når man ikke går av veien for å avsløre en fyr som Jan Kvalen, tror jeg heller ikke man lar seg skremme av Karpe-Magdi og tilhengerne hans. 1
Snøvott Skrevet 3. november 2023 #22 Skrevet 3. november 2023 Klossmajor skrev (8 minutter siden): Når man ikke går av veien for å avsløre en fyr som Jan Kvalen, tror jeg heller ikke man lar seg skremme av Karpe-Magdi og tilhengerne hans. Tipper enkelte av de som lytter til Magdis budskap er hakket mer tilbøyelig til å sette handling bak ord, all den tid de mer enn gjerne går etter folk som ikle har ytret et eneste ord. https://www.aftenposten.no/oslo/i/9zw7Rd/smaabarnsmor-vaaknet-av-rop-og-banking-paa-doeren-flere-joeder-vurderer-aa-flytte-fra-norge «En ung, jødisk kvinne som bor alene med to små barn, våknet denne helgen midt på natten av at to-tre menn sto utenfor og banket hardt på døren hennes, og ifølge henne ropte høyt på arabisk. Imellom ti og femten minutter ristet de i dørhåndtaket, banket og dyttet i døren.» 3 2
keops Skrevet 4. november 2023 Forfatter #23 Skrevet 4. november 2023 Klossmajor skrev (14 timer siden): Tviler på at det er noen sammenheng, selv om det sikkert lett kan tolkes sånn. Det har vært godt kjent noen år nå at mannen hennes, Gerhard Helskog, er rammet av parkinsons. Helskog har i vært fall ikke vært redd for å irritere på seg tvilsomme personer. Når man ikke går av veien for å avsløre en fyr som Jan Kvalen, tror jeg heller ikke man lar seg skremme av Karpe-Magdi og tilhengerne hans. Tror Jan Kvalen blir smågutt i denne sammenheng. Tror noen av både gamle og nye Magdi-tilhengere vil få Kvalen til å virke som en fredsmegler. 2
Klossmajor Skrevet 4. november 2023 #24 Skrevet 4. november 2023 (endret) keops skrev (1 time siden): Tror Jan Kvalen blir smågutt i denne sammenheng. Tror noen av både gamle og nye Magdi-tilhengere vil få Kvalen til å virke som en fredsmegler. @Snøvott har helt sikkert rett i at tilhengerne til Karpe-Magdi har en god del større tilbøyelighet til å sette ord i handling, men de har garantert ikke samme kapasitet til å utføre vold som Jan Kvalen og hans klikk hadde. Jeg tror disse personene som lar seg provosere av en fyr som Karpe-Magdi til å ty til ytterligheter mot hans/deres meningsmotstandere er ganske så ressurssvake personer med sterk flokkmentalitet. Men selv idioter kan være farlige bare de er hissige og mange nok. Endret 4. november 2023 av Klossmajor 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå