AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Hver bursdag er det en som poster et stygt bilde av meg full og uten sminke på veggen min, han syns dette er kjempefestlig men det syns ikke jeg da jeg har en haug kolleger osv på FB. Så nå har jeg bursdag snart og valget står mellom å enten deaktivere kontoen min den dagen eller blokkere han, men vet han kommer til å ta det veldig ille opp. Finnes det en måte jeg kan hindre noen i å skrive eller poste noe uten å blokkere vedkommende? I fjor tok jeg sånn funksjon om at jeg må godkjenne før post av bilder, men det gjelder kun tagging så bildet hans kom på veggen min synlig likevel. En funksjon som gjør at jeg kan hindre enkeltpersoner i å poste eller å måtte godkjenne alle poster hadde vært perfekt Anonymkode: 04584...f6e
BobbySocks Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Blokker han. Om han tar det ille opp, hva så? Kanskje han lærer. 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): men vet han kommer til å ta det veldig ille opp. Ok, så du må tåle at han legger ut bilder av deg og han skal ikke tåle at du blokkerer en dag i året? Har du gitt han KLAR beskjed om at han ikke skal gjøre det? Anonymkode: 26270...076 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Ok, så du må tåle at han legger ut bilder av deg og han skal ikke tåle at du blokkerer en dag i året? Har du gitt han KLAR beskjed om at han ikke skal gjøre det? Anonymkode: 26270...076 Ja, men han er litt sånn «klovn» og sier jeg er veldig fisefin om jeg ikke tåler det. Vi er ellers gode venner. Hadde vært enklest om det gikk an å skjule innlegg fra akkurat han Anonymkode: 04584...f6e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 Hadde blokkert han. Spør han hvorfor er det bare å si det rett ut. Anonymkode: d9089...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 Det finnes innstilliger der bare du kan se hva andre legger ut på veggen din. Anonymkode: d92ef...783 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det finnes innstilliger der bare du kan se hva andre legger ut på veggen din. Anonymkode: d92ef...783 Ok, så må altså velge slik at bare jeg ser hilsningene eller at alle ser, så man kan ikke skjule fra bare en person? Da velger jeg kanskje førstnevnte 😅 Anonymkode: 04584...f6e 1
Hulderen Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, men han er litt sånn «klovn» og sier jeg er veldig fisefin om jeg ikke tåler det. Vi er ellers gode venner. Hadde vært enklest om det gikk an å skjule innlegg fra akkurat han Anonymkode: 04584...f6e Han er ingen god venn når han poster bilder av deg som han vet at du misliker. Det er ingen unnskyldning å kalle folk fisefine. Det er du som vurderer hvilke bilder du vil ha på siden din, ikke han. Bare blokker ham med god samvittighet. Så kan du oppheve blokkeringen igjen etter noen dager. 1
jukkapalme Skrevet 3. november 2023 #10 Skrevet 3. november 2023 Det enkleste er vel å la være å drikke deg full... Og du må be han om å slutte å legge ut sånne bilder, det får han respektere om han er din venn. Legge ut fyllebilder på FB er utrolig fjortis og harry uansett.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #11 Skrevet 3. november 2023 Jeg føler med deg❤️ Men dette kan du faktisk gjøre noe med. Hindre at du blir tagget og da må du godkjenne om dette bilde blir synlig for alle eller bare deg☺️ Anonymkode: b5257...e1f
Hulderen Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Det enkleste er vel å la være å drikke deg full... Og du må be han om å slutte å legge ut sånne bilder, det får han respektere om han er din venn. Legge ut fyllebilder på FB er utrolig fjortis og harry uansett. Slik jeg oppfattet det, så er det ikke ferske fyllebilder han legger ut, men et gammelt et der hun var usminket og fæl. Da hjelper det ikke å slutte å drikke seg full, når han bruker bilder han alt har fra før. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #13 Skrevet 3. november 2023 Så dårlig gjort. Folk som ikke respekterer andres grenser er helt krise. Folk som tror de er morsomme på bekostning av andre er helt krise. Det samme gjelder å eksponere andre på SoMe. Anonymkode: 0d2e9...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #14 Skrevet 3. november 2023 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Det enkleste er vel å la være å drikke deg full... Og du må be han om å slutte å legge ut sånne bilder, det får han respektere om han er din venn. Legge ut fyllebilder på FB er utrolig fjortis og harry uansett. Har ikke han som legger ut bildene ansvaret? Skal hun endre seg fordi han er en dust? Anonymkode: 0d2e9...e7d 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #15 Skrevet 3. november 2023 10 minutter siden, Hulderen said: Han er ingen god venn når han poster bilder av deg som han vet at du misliker. Det er ingen unnskyldning å kalle folk fisefine. Det er du som vurderer hvilke bilder du vil ha på siden din, ikke han. Bare blokker ham med god samvittighet. Så kan du oppheve blokkeringen igjen etter noen dager. Bestemte meg først for det, men så kom jeg på at han automatisk blir fjernet som venn når jeg blokkerer så må legge han til igjen. Enig det ikke er noen unnskyldning egentlig. 5 minutter siden, jukkapalme said: Det enkleste er vel å la være å drikke deg full... Og du må be han om å slutte å legge ut sånne bilder, det får han respektere om han er din venn. Legge ut fyllebilder på FB er utrolig fjortis og harry uansett. Han poster det samme bilde fra 2019 hvert år 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg føler med deg❤️ Men dette kan du faktisk gjøre noe med. Hindre at du blir tagget og da må du godkjenne om dette bilde blir synlig for alle eller bare deg☺️ Anonymkode: b5257...e1f Takk 😊 Prøvde i fjor men det dukket opp dessverre, fordi han ikke tagger det men kun poster det på veggen. Anonymkode: 04584...f6e
jukkapalme Skrevet 3. november 2023 #16 Skrevet 3. november 2023 Hulderen skrev (5 minutter siden): Slik jeg oppfattet det, så er det ikke ferske fyllebilder han legger ut, men et gammelt et der hun var usminket og fæl. Da hjelper det ikke å slutte å drikke seg full, når han bruker bilder han alt har fra før. Å sånn, ja. Jeg er visst litt treig i nøtta idag AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bestemte meg først for det, men så kom jeg på at han automatisk blir fjernet som venn når jeg blokkerer så må legge han til igjen. Enig det ikke er noen unnskyldning egentlig. Han poster det samme bilde fra 2019 hvert år Takk 😊 Prøvde i fjor men det dukket opp dessverre, fordi han ikke tagger det men kun poster det på veggen. Anonymkode: 04584...f6e Å, da skjønner jeg. Da har jeg misforstått. Syns han er utrolig frekk som poster det bildet hvert eneste år. Han må jo skjønne at det ikke er morsomt. Ta det opp med han, du er absolutt ikke fisefin som ikke vil ha det bildet på veggen din og blir han sur får han bare bli sur. Fortsetter han hadde jeg blokkert han selv om han automatisk blir fjernet som venn. Han respekterer deg jo ikke. 1
ElectricScum Skrevet 3. november 2023 #17 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja, men han er litt sånn «klovn» og sier jeg er veldig fisefin om jeg ikke tåler det. Vi er ellers gode venner. Hadde vært enklest om det gikk an å skjule innlegg fra akkurat han Anonymkode: 04584...f6e Men altså, han må jo være lettere tilbakestående om han synes den samme vitsen er hysterisk morsomt hvert jævla år? Litt som nordlendinger i kommentarfeltet ved første snøfall i sør hvert eneste år. Enerverende og idiotisk. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #18 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hver bursdag er det en som poster et stygt bilde av meg full og uten sminke på veggen min, han syns dette er kjempefestlig men det syns ikke jeg da jeg har en haug kolleger osv på FB. Så nå har jeg bursdag snart og valget står mellom å enten deaktivere kontoen min den dagen eller blokkere han, men vet han kommer til å ta det veldig ille opp. Finnes det en måte jeg kan hindre noen i å skrive eller poste noe uten å blokkere vedkommende? I fjor tok jeg sånn funksjon om at jeg må godkjenne før post av bilder, men det gjelder kun tagging så bildet hans kom på veggen min synlig likevel. En funksjon som gjør at jeg kan hindre enkeltpersoner i å poste eller å måtte godkjenne alle poster hadde vært perfekt Anonymkode: 04584...f6e Ikke drikk deg full og smink deg-problem solved. Anonymkode: ea10d...307
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #19 Skrevet 3. november 2023 Det er funksjon der du må godkjenn alt av bilder og større innlegg før det publiseres på veggen din. Anonymkode: 86005...5de 1
Celestia Skrevet 3. november 2023 #20 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke drikk deg full og smink deg-problem solved. Anonymkode: ea10d...307 Les gjennom tråden da. Kjære vene, er det så vanskelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå