Gå til innhold

Oppringt fra et nr i Norge (+47) seks første nr var mine, så hadde de lagt 613 til til slutt…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan dette være? Er det noen nr i Norge som har 9 nummer? 
kan jo være tilfeldig at de første seks nr var samme som mine, men ser veldig mistenkelig ut

Anonymkode: 76386...333

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være svindel. Bare la være å ta telefonen, og gå videre i livet.

• Liker 1
Skrevet

Dette opplevde jeg også! Fire første tallene i nummeret var fra mitt eget, og de fem siste var tilfeldig. Så det var ni tall totalt. Jeg googlet meg ihjel men fant ingenting, så jeg tipper svindel.

Anonymkode: bc186...d14

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette opplevde jeg også! Fire første tallene i nummeret var fra mitt eget, og de fem siste var tilfeldig. Så det var ni tall totalt. Jeg googlet meg ihjel men fant ingenting, så jeg tipper svindel.

Anonymkode: bc186...d14

Regnet også med det var svindel, de får sende mld om det er viktig 😊

Håper bare de ikke prøver å bruke nr mitt til noe😏

Hedda 78, heldigvis stoppet ikke livet mitt opp, men ble nysgjerrig, og det er jo bra å være :) 

Anonymkode: 76386...333

Skrevet

Har blitt lagt til i en gruppechat av noen hvor alle har delt første del av nummer. Noen syns også det er veldig gøy å søke opp "nummernaboer".. var helt harmløst hele greia

Anonymkode: 82f0d...6b5

Skrevet

Jeg får av og til opp et sånt nummer. Har tidligere aldri tatt telefonen. Så viste seg at når noen ringer hovedkontoret i Oslo og de setter telefonen over til vår kontor (ikke en spesifikk ansatt, men til kontoret pg så ringer det hos en vilkårlig ansatt) så får jeg opp 3 ekstra tall på slutten av telefonnummeret. 

Anonymkode: 7e0ab...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...