Gå til innhold

Jeg dummer meg skikkelig ut overfor en kollega. Trodde han la an på meg, noe han visstnok ikke gjorde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var bare grei, og jeg feiltolket det som interesse for noe romantisk. Jeg tok mot til meg og fortalte han at jeg også følte ting for han, noe han ble svært overrasket og forfjamset over - han følte jo ingenting for meg. Det ble superkleint og vi har knapt snakket siden. Ikke har vi møttes heller i og med at han jobber et annet sted enn meg. Nå skal jeg på jobbreise dit og da kommer jeg jo til å møte på han.

Hvordan bør jeg oppføre meg? Vi pleide jo alltid å henge før da jeg dro dit, men nå… Bør jeg holde meg langt unna? Si minst mulig? Bør jeg kanskje forklare meg? Spørre han om han vil finne på noe? La vær? Fadern. Vanskelig, alt blir jo feil uansett hva jeg gjør.

Anonymkode: 690e6...90f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😭💀⚰️

Anonymkode: d7bef...cac

Skrevet

Du gjorde jo en super bra ting for deg selv med å høre med han om han følte det samme. 

Du burde være stolt og ikke klein. 

Bare oppfør deg som normalt. 

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, megda said:

Du gjorde jo en super bra ting for deg selv med å høre med han om han følte det samme. 

Du burde være stolt og ikke klein. 

Bare oppfør deg som normalt. 

Enig. Å være interessert i noen er en ærlig sak, og du hadde - sikkert ikke helt uten grunn - tolket noen av hans signaler som at han også hadde sånne følelser.

Jeg opplevde litt  det motsatte med en kollega. Han viste interesse, jeg avviste ham vennlig. Det fikk ingen følger for vårt forhold. Han var fortsatt åpen om at han likte meg, men bare på en hyggelig måte som vi kunne tulle med.

Anonymkode: c386d...24f

• Liker 12
Skrevet

Dette er ingen farlig feil. Hadde du vært min venninne skal jeg love deg at vi hadde ledd oss halvt ihjel av den tabben. For om du uttrykte at du hadde følelser for han også, skjønner jeg jo at det er ganske kleint når det viste seg at han ikke hadde det likevel😂 Men det er bare en morsom tabbe. Du har ikke vært slem mot noen, du har ikke gjort noe grusomt. 

Du oppfører deg bare hyggelig og profesjonelt mot vedkommende. Du vil fort nok merke om vennskapet mellom dere er som normalt, eller om det har endret seg for hans del. I så fall syns jeg at han er litt kjip, for du har ikke gjort noe galt. Det eneste du gjorde var å falle for noen. Og om man ikke uttrykker sine følelser, så vil man sjeldent få vite om vedkommende føler det samme. Om noe syns jeg at du var tøff😊

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Synes du var tøff og håndterte det rett jeg.

Hvem vet, kanskje han har litt flørtende holdning generelt og gikk i tenkeboksen om egen fremtoning og oppførsel. Uansett, du gjorde ikke noe feil, hold hoder hevet. 

Anonymkode: 9a343...ea5

• Liker 8
Skrevet

Dette er så pinlig! En ting hadde vært om du hadde fortalt om dine føelselser, men når du drar på med også, det er flaut det. Ingen råd til deg, gjemmer meg bak puta her 

Anonymkode: ef998...695

Skrevet

Let it go.

Oppfør deg profesjonelt og normalt. Ikke noe å dvele ved.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes du var tøff! Bra at kvinner tar insj og prøver. Det værste som kan skje er at noen ikke liker deg tilbake. Og så skjedde det nå. Skjønner at det ikke er gøy, men heller det å prøve og feile enn å aldri tørre.

Nå vet jeg ikke hvor godt du kjenner han. Men hvis du kjenner han litt janndu sende en melding og skrive litt ærlig hva du føler rundt at du er usikker på hvordan du skal forholde deg til han. Du kan jo si at du håper han tok det sommer kompliment, men at ikke det var gjensidig, og du håper dere kan ha en vennskapelig tone. Og så kan du gjerne snakke med han på jobbsammenkomsten, men ha litt avstand også. Ikke bli helt klegg der hanner redd for at du sitter og håper det skal bli noe. 

Anonymkode: dd548...a71

• Liker 1
Skrevet

Du gjorde noe pinlig, ikke noe feil. Det er stor forskjell.

Anonymkode: 36079...f86

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Han var bare grei, og jeg feiltolket det som interesse for noe romantisk. Jeg tok mot til meg og fortalte han at jeg også følte ting for han, noe han ble svært overrasket og forfjamset over - han følte jo ingenting for meg. Det ble superkleint og vi har knapt snakket siden. Ikke har vi møttes heller i og med at han jobber et annet sted enn meg. Nå skal jeg på jobbreise dit og da kommer jeg jo til å møte på han.

Hvordan bør jeg oppføre meg? Vi pleide jo alltid å henge før da jeg dro dit, men nå… Bør jeg holde meg langt unna? Si minst mulig? Bør jeg kanskje forklare meg? Spørre han om han vil finne på noe? La vær? Fadern. Vanskelig, alt blir jo feil uansett hva jeg gjør.

Shit happens! 

Bare skvær opp og le av det. Ikke ta deg selv så høytidelig, gjort er gjort. Snakk med han, si du har kommet over følelsene dine og ønsker å være venner. Og le av det som skjedde.

Klart, er du dypt forelsket og har voldsomme følelser, kan det hende det blir litt vanskelig. Men det vet du selv, klarer dere å være venner, gå for det. Hvis ikke, hold litt avstand, men le utenpå :D 

Anonymkode: 8063a...be2

• Liker 1
Skrevet

Er mer pinlig for han enn for deg! Du tok sjansen. Han har tydeligvis vært utydelig i sine signaler og kanskje lekt med følelsene dine med vilje. For en dritt. Nei, hev hodet og let it go! 

Anonymkode: 2dad7...9a6

• Liker 2
Skrevet

Der har jeg vært også 😅 og du er neppe alene. Noen menn må virkelig lære seg og oppføre seg litt mindre, ja som du antar dem er intresert. Gjelder også kvinner. Jeg var visst ikke den første som tolket singalene feil 🙄🤣 jeg har mange mannlig kollegaer så har aldri trodd d har vært interessert for og si det sånn, selv om dem både har vært koselig og hyggelig

Anonymkode: ab5e2...754

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes du var tøff! Bra at kvinner tar insj og prøver. Det værste som kan skje er at noen ikke liker deg tilbake. Og så skjedde det nå. Skjønner at det ikke er gøy, men heller det å prøve og feile enn å aldri tørre.

Nå vet jeg ikke hvor godt du kjenner han. Men hvis du kjenner han litt janndu sende en melding og skrive litt ærlig hva du føler rundt at du er usikker på hvordan du skal forholde deg til han. Du kan jo si at du håper han tok det sommer kompliment, men at ikke det var gjensidig, og du håper dere kan ha en vennskapelig tone. Og så kan du gjerne snakke med han på jobbsammenkomsten, men ha litt avstand også. Ikke bli helt klegg der hanner redd for at du sitter og håper det skal bli noe. 

Anonymkode: dd548...a71

Haha, takk. Greia var at det var han som var klegg på meg, det var derfor jeg tolket han til å være interessert i meg. Det vekket noe, og jeg fikk følelser for han. Når det så viste seg at det var hans måte å være på, og at jeg hadde tatt feil, ble det jo litt pinlig.

Jeg er veldig usikker på hvordan han kommer til å oppføre seg når jeg kommer dit. Kommer han til å unngå meg for å ikke misforstås igjen? Jeg har en følelse av det. 

Ts

• Hjerte 1
Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om denne fyren egentlig? Du har vært helt besatt, og gikk vel til og med fra samboeren din pga ham?

Anonymkode: 3973d...585

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvor mange tråder skal du lage om denne fyren egentlig? Du har vært helt besatt, og gikk vel til og med fra samboeren din pga ham?

Anonymkode: 3973d...585

Kan du vise til forumreglene hvor det står at man ikke kan lage flere innlegg om ett tema hvis man vil? Jeg har kanskje spurt om han tidligere, men da har jeg lurt på andre ting. Du, derimot, er helt besatt på å ‘ta’ meg.
Hold deg unna hvis temaet ikke interesserer deg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er helt fair det. Bare være normal, om han trekker seg litt unna, da tenker jeg at du kan holde deg litt tilbake også. 

Jeg gikk ifra samboer, hadde planer om det i mange år, ble helt stormforelsket i en annen. (viste at det ikke kom til å bli oss). Men, det gjorde det, ekstremt tydelig at jeg måtte komme meg ut av forholdet jeg var i. 

Det gav meg ihvertfall et skikkelig sprak i baken, og det er jeg sjeleglad for ☺️

Anonymkode: 9d9fe...2c3

Skrevet

"Beklager at jeg feiltolket deg," ville jeg ha sagt. "Håper at vi er like gode kolleger, og at det ikke blir kleint."
Det vil han trolig bli letta over; å slippe å være den som sier akkurat det.
Ellers viller jeg nok forholdt meg mest mulig nøytralt, initiativløst og ikke-flørtende i møte med ham.

• Liker 4
Skrevet

Merkelig, jeg trodde det bare var menn som feiltolker signaler.

Anonymkode: e76d7...2ab

Skrevet

Oppfør deg normalt. Ikke oppsøk han. Og ikke spør om han vil finne på noe. Vil han noe, tar han kontakt!

Anonymkode: e692b...ae6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...