Gå til innhold

Hvor på skal man være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en kar og sliter veldig her. Når vi ses og snakker så går det av seg selv, men så mange ganger føler jeg at jeg er den som må ta kontakt. 

Vi kan snakke 2 timer i telefon, si god natt og legge på, og dagen etter må jeg ta kontakt feks om det skal bli kontakt. 

Eller når chat dør ut, så må jeg og starte den. 

Nå er det snart 6 dager siden vi snakket i telefon sist og alt var som det bruker, men jeg tok ikke kontakt for å se når han gjorde det, og har heller ikke hørt noe. 

Dette har jeg gjort en gang før og da ble han defensive og sa ting som at Du kan jo bare ta kontakt også, du kan ringe også, du kan skrive også osv. 

Men skal han aldri ta første skritt da? 

Anonymkode: de185...522

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde jeg var sær og vanskelig som tenkte det samme. Så traff jeg en mann som sier at «jeg vil vise deg at du er viktig for meg, derfor vil jeg prioritere deg først, alltid». Og ringer eller melder hver dag. Dermed føler jeg meg 100% trygg og kjenner at det er sånn det bør være.

Anonymkode: 66880...03e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg trodde jeg var sær og vanskelig som tenkte det samme. Så traff jeg en mann som sier at «jeg vil vise deg at du er viktig for meg, derfor vil jeg prioritere deg først, alltid». Og ringer eller melder hver dag. Dermed føler jeg meg 100% trygg og kjenner at det er sånn det bør være.

Anonymkode: 66880...03e

Så fint og heldig er du, jeg hadde likt det hvis noen hadde vist meg at det var viktig for dem å ha meg til stede i livet deres også. 

Skrevet

Om en mann faktisk er interessert i deg så er det ingenting å lure på. Da er han på. Er han kun nok interessert i deg til å ha sex med deg dersom mulighet byr seg, men ellers ikke anser deg som bra nok til å innlede noe seriøst med så er det som du beskriver. Forsøk heller å bruk tiden din på menn som er på ditt nivå og som viser interesse for deg. 

Anonymkode: 6ebd8...6d0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Om en mann faktisk er interessert i deg så er det ingenting å lure på. Da er han på. Er han kun nok interessert i deg til å ha sex med deg dersom mulighet byr seg, men ellers ikke anser deg som bra nok til å innlede noe seriøst med så er det som du beskriver. Forsøk heller å bruk tiden din på menn som er på ditt nivå og som viser interesse for deg. 

Anonymkode: 6ebd8...6d0

Sukk, ja er vel eneste rette å gjøre. Synd for det var bra når vi først hadde kontakt, men engasjement fra ham er jo helt dødt om jeg ikke tar kontakt. 

Skrevet

Jeg tenker at han ikke er interessert nok. Jeg er ganske laidback, og har aldri forventet daglig kontakt med noen, men har kastet bort mye av mitt liv på sånne fyrer. Men som voksen oppdaget jeg at det ikke behøver å være sånn. Blir det ikke en naturlig ping-pong hvor man bytter på å starte samtaler, er det ikke liv laga for et forhold. Selv den mest introverte fyren jeg har datet, som var fornøyd med å møtes 2-3 ganger i mnd, og som hatet å tekste, tok kontakt regelmessig, de gangene jeg ikke gjorde det. Vi hadde en veldig lav frekvens, men aldri ensidig. 

Anonymkode: b1c3e...6d0

• Liker 2
Skrevet

Lurt å tro på folks adferd.

• Liker 1
Skrevet

Det kan være frustrerende når du føler at du alltid må ta initiativet i kommunikasjonen. Kommunikasjon er viktig i et forhold, og begge parter bør ta ansvar for å opprettholde kontakten. Det kan være nyttig å snakke med han om dine bekymringer og behov for gjensidighet i initiativet. Åpne kommunikasjon kan bidra til å skape en bedre balanse

Anonymkode: a9ca2...fa4

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Han jeg dater tar alltid kontakt om han ikke hører fra meg. Vi har daglig kontakt og begge tar initiativ. Det skal gå begge veier. Om jeg hadde følt ar det var kun jeg som tok kontakt hadde jeg mistet interessen fort.

Skrevet

Som mann mister jeg interessen hvis det bare er jeg som følger opp og tar initiativ. Dersom jeg får på følelsen av at jeg ikke eksisterer for henne annet enn når jeg tar kontakt eller er underholdende, så regner jeg med at jeg har helt rett i det og avvikler. Jeg vil ikke ha relasjon til mennesker som ikke setter pris på meg. 

Jeg regner det går begge veier. Man må være to om et forhold. 

Anonymkode: ad3e1...b30

• Liker 1
Skrevet

Han har enda ikke tatt kontakt nå i kveld og vært pålogget flere ganger, jeg vet han ikke gjør noe spesielt etter jobbslutt, jaja jeg gidder ikke å ta dette opp igjen bare for å få det snudd på meg at jeg også kan ta kontakt om jeg savner det. Det er det jo bare jeg som har gjort lenge også. Sukk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...