Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er kommet i en situasjon hvor jeg synes at h*n jeg er sammen med er ganske uappetittelig og føler egentlig for å bare drite i hele forholdet.

Vedkommende raper og fiser i et bankende kjør, proklamerer at nå skal h*n gå å drite (flere ggr daglig), er egosistisk i senga (h*n kommer alltid, jeg aldri og pleier til vanlig å komme uten problemer), vi har kun sex på den andre partens premisser, er i dårlig form, økende overvektig og lite aktiv er h*n også, har begynt å bli veldig bossy og overkjører meg ofte i planer vi har osv….videre blander h*n seg inn i måten jeg utfører ting på, okkuperer det lille jeg har av fritid, mens h*n selv fester og tar den helt ut med venner i sine frihelger…. Huset til personen ser ut som en sosialbolig fordi  personen ikke evner å rydde eller vaske.

Prater til meg som om jeg er en idiot som ikke vet hvordan bilen min fungerer. Tømmer kjøleskapet mitt gang på gang, åpner alle slags poser med godteri og snacks som jeg har handlet til helga når h*n er innom på en mandag f.eks. Klarer aldri å slutte å gomle på et eller annet, drikker h*n brus, så er 1,5 flaske ikke nok til h*n alene…..drittlei hele mennesket. Føler meg lurt inn i en fasade som ikke vedkommende klarer å opprettholde 1 år inn i forholdet….

H*n snakker om å flytte sammen, jeg får panikk av tanken og vet at det orker jeg ikke….så det kommer aldri til å skje faktisk….

Vi blir begge straks 40 år, men det skulle man ikke trodd utifra det jeg skriver her. 

Får nesten bare dumpe dette mennesket eller? Tips til en fin måte å gjøre det på uten å sprekke snart og lempe fra meg alle disse ufine tankene og inntrykkene jeg sitter på etterhvert, for å ikke være unødvendig slem, mottas med takk. :) 

Anonymkode: 67da7...db1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, skulle ikke tro dere var 40 år. 

Du får si noe vagt om at det ikke blir dere videre.

Anonymkode: fe363...d85

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som en 18 åring som ikke har flyttet hjemmefra enda! 
Synes kanskje ikke du skal skåne så mye heller. Kanskje vedkommende kan lære å bli voksen ved å få ærlig beskjed? 
skriv et brev (mest til deg selv) der du får alle punkter med og ta utgangspunkt i det når du tar praten. 
og for guds skyld- ikke tro på lovnader om endring og forbedring. 
han viser sitt sanne jeg- og det er neppe noe som vil endre seg på sikt..! 
Og siden du skriver h*n så er det jo fare for at dette faktisk kan være en kvinne. 
Noe jeg egentlig synes er enda verre. 
Ufattelig uattraktivt er det uansett og jeg forstår ikke hvorfor du ikke har gjort det slutt for lenge siden!!

Anonymkode: b4057...81a

Skrevet

Du kan jo si at dere ikke passer for hverandre i lengden, viss du vil holde det rolig.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Føler meg lurt inn i en fasade som ikke vedkommende klarer å opprettholde 1 år inn i forholdet…

Det høres mer ut som kjæresten din har funnet seg til rette hos deg fordi du ikke har sagt noen på det, hva slags fasade var det hen hadde i starten? Det var vel du som var blind av forelskelse og når har hverdagen kommet. 

Anonymkode: 77f92...9c5

Skrevet

Halve innlegget mitt kom ikke med, så her fortsetter det:

Skjønner godt at det er vanskelig å holde all den frustrasjonen inni deg ved et brudd, men betyr det at du ikke har nevnt at dette plager deg til vedkommende? Jeg elsker søtsaker selv og hadde det vært sånn at kjæresten min hadde kjøpt inn snacks som var ment til helga, hadde jeg ønsket at han sa ifra at det var ikke til å spise på mandag, evt at det var hans sine ting, og ikke mine. Jeg har også hatt det problemet med at kjæresten min spiser mye av maten min, og det løste vi ved at han har sin egen hylle med mat når vi ikke spiser sammen. 

Anonymkode: 77f92...9c5

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du gidder å skrive h*n - det skinner jo gjennom at det er gubben din du klager på.

Anonymkode: 732d4...e04

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...