Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Enda en grunn for å ikke se på BB..

Finnes det noen grunner for å se på BB?

Skrevet

:riste:

Skrevet (endret)

Har ikke kommet på noen enda. ;)

Endret av Milah
Skrevet
Har ikke kommet på noen enda.  ;)

Trenger ikke si ifra heller hvis du kommer på noen. Har intet behov for å se på søppel.

Skrevet
Trenger ikke si ifra heller hvis du kommer på noen. Har intet behov for å se på søppel.

Bare å slappe av. Jeg bruker omtrent like mange kalorier som det er i en isbit, på å komme på gode grunner..

Skrevet (endret)

:overrasket: Enda en ting jeg kan føye til på lista over hvorfor jeg ikke skal se på Big Brother..

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet
Bare å slappe av. Jeg bruker omtrent like mange kalorier som det er i en isbit, på å komme på gode grunner..

Da kan jeg sove trygt i natt også!

Skrevet

Jeg skal se på! Ingen andre som tør å innrømme det? Bare vent, snart er siste episode et hett diskusjontema her inne! Og, nei jeg er ikke en bruker som har logga meg ut. Er ikke medlem her.

Skrevet

Er det virkelig noen som ser på det mølet?

Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet

jahvisssst skal jeg se det! driter i om det er søppel, gøy er d fordiom, bra tidsfordriv hvertfall!

Skrevet

Nei, jeg skal ikke se det. Så første sesong, da var jeg helt hekta, men har ikke sett noe etter det.

Synes da også at å gå ut og love noe sånt er helt latterlig. Det sier litt om både tvnorge og de deltakerne de har valgt å ta inn.

Skrevet

Eg skal sjå kvar einaste gong :) Og eg gleeeeedar meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...