Gå til innhold

Melodifestivalen 2024: Marcus & Martinus vant i Sverige!

iBygda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Delfinale 3

Jacqline    "Effortless"
Clara Klingenström    "Aldrig mer"
Kim Cesarion    "Take My Breath Away"
Klaudy    "För dig"
Gunilla Persson    "I Won't Shake (La La Gunilla)"
Cazzi Opeia    "Give My Heart a Break"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer selveste Gunilla! Det her må bli bra :D De andre som har vært fram til nå har vært kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M&M står overfor en betydelig utfordring med å vinne over Danny!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første bildene fra Marcus & Martinus prøve.

Endret av iBygda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iBygda skrev (På 29.2.2024 den 10.39):

Første bildene fra Marcus & Martinus prøve.

Hørte litt av låta… de vinner, tror jeg…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om Gunilla Persson? Jeg syns den er helt fantastisk. Tenk om den var med i Eurovision! La la la, la la Gunilla, I won't break and I won't shake ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Ellie Italia said:

Hva tror dere om Gunilla Persson? Jeg syns den er helt fantastisk. Tenk om den var med i Eurovision! La la la, la la Gunilla, I won't break and I won't shake ❤️ 

Jeg liker den ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iBygda skrev (2 timer siden):

Ikke overraskende at de vant delfinalen. Nå viser oddsen at det er 53% sjanse for at de vinner Melodifestivalen. Tipper de gjør det og slår hjemlandet sitt i esc finalen (hvis vi i det hele tatt kommer dit)…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iBygda skrev (2 timer siden):

Jeg liker den ❤️

Ja, jeg syns at det er et gøy show, selv om ikke Gunilla kanskje er noen Mariah Carey. Men sangen og showet er artig :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om overlegen seier på Gutta Krutt! :juhu: Første låta jeg har hørt av dem noensinne. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med M og M og overlegen seier, ikke at det var så overraskende… 🎉🥳🇳🇴🇸🇪 

Sverige/Norge kommer til å slå Norge i år tror jeg. Dessverre…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stas! Har ikke hørt låten enda, men skal gjøre det straks! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde de ikke hatt hvitt antrekk eller noe mer blingbling på seg? Man så de jo nesten ikke foran alle lysene og i det mørke.

Kul låt da! Liker best meldien, synes ikke nødvendigvis de har passende stemme til låta, de er veldig lyse.

Endret av Blåttvann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (36 minutter siden):

Sverige/Norge kommer til å slå Norge i år tror jeg. Dessverre…

Ja, det tror jeg også - av to grunner: Sverige kommer som vanlig til å hanke inn mye poeng fra den såkalte "fagjuryen", mens Norge som vanlig ikke når opp. Dessuten har de svenske bidragene jevnt over vært bedre enn de norske i år. Ikke det at jeg synes 'Unforgettable' er det helt store (jeg synes den er ganske kjedelig slik svenske bidrag etter min mening stort sett er), men den klinger etter min mening mye bedre enn 'Ulveham'. 'Unforgettable' har et refreng man kan synge med på, mens 'Ulveham' totalt mangler dette. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (1 minutt siden):

Ja, det tror jeg også - av to grunner: Sverige kommer som vanlig til å hanke inn mye poeng fra den såkalte "fagjuryen", mens Norge som vanlig ikke når opp. Dessuten har de svenske bidragene jevnt over vært bedre enn de norske i år. Ikke det at jeg synes 'Unforgettable' er det helt store (jeg synes den er ganske kjedelig slik svenske bidrag etter min mening stort sett er), men den klinger etter min mening mye bedre enn 'Ulveham'. 'Unforgettable' har et refreng man kan synge med på, mens 'Ulveham' totalt mangler dette. 

Helt enig. De aller fleste som stemmer i esc hører låtene for første gang og Ulveham er en du må høre flere ganger, mens Sverige og MogM sitter med en gang. M og M kommer til å rule i Malmø med det sceneshowet og alle jentene som skriker😅🎉

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...