iBygda Skrevet 30. januar Forfatter #61 Del Skrevet 30. januar (endret) Tippingskonkurranse Melodifestivalen har også 6 bidrag per delfinale i år, men i motsetning til MGP går bare to direkte til finalen, mens tredje- og fjerdeplass går til en forlengning. I tippingskonkurransen vil jeg derfor at dere tipper hvem som går til finalen, hvem som går til forlengningen og hvem som ryker ut. To poeng for hver riktige svar. Timeplan Delfinalene Mandag: Informasjon om sceneeffekter og koreografi. Natt Mandag/Tirsdag: Sangtekster. Tirsdag: Anmeldelser fra journalister fra kl. 10:00. Onsdag: BPM-tall. Anmeldelser fra journalister av første prøver. Torsdag: Offentlig 1-minutts studioversjon kl. 07:00. Fredag: Offentlig 30 sekunder av fremførelsen kl. 07:00. Fredag kveld: Avstemning for generalprøve. Lørdag: Delfinale 1 kl. 20.00. Endret 30. januar av iBygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 30. januar Forfatter #62 Del Skrevet 30. januar Sangtekster Adam Woods "Supernatural" Spoiler Listen to my heart It’s beating for your every motion With every little touch I feel your power overflowing Oh, you set me free Just let me pull you closer With you it’s heavenly Stay next to me Yeah, we’ll make it through And I’ll be supernatural Because of you And I can feel it in my bones breaking through When I breathe you in And I feel your skin I, I feel it coming alive Yeah I’m a supernatural When I’m with you I hear it in your chest It never ends You’re like the ocean With every single sound I feel your power overflowing Oh, you set me free Just let me pull you closer With you it’s heavenly Stay next to me Yeah, we’ll make it through Yeah, we’ll make it through And I’ll be supernatural Because of you And I can feel it in my bones breaking through When I breathe you in And I feel your skin I, I feel it coming alive Yeah I’m a supernatural When I’m with you Supernatural I’ll never let you go I’m a supernatural Because of you And I can feel it in my bones breaking through When I breathe you in And I feel your skin I, I feel it coming alive Yeah I’m a supernatural When I’m with you When I’m with you Samir & Viktor "Hela världen väntar" Spoiler Bror, du och jag När hela världen brinner Bror, du och jag När det goda vinner Till hjärtan som klappar i vår takt För ögon som åter får kontakt Sorglöst tillsammans Så tätt det går (Oj oj, oj oj, oj oj oj oj ) Vi ska festa hela natten Hela världen väntar Hela världen väntar Våra sorger ska vi glömma Hela världen längtar Hela världen väntar Din hand i min hand Nära varandra Gäller för oss Och alla andra Hela, hela, Hela världen väntar Hela världen väntar Hela världen väntar Hela världen väntar Hela världen väntar Bror, jag finns här Dagen du går vilse Bror, vi har varann Torka tårarna och inse Hjärtan som klappar i vår takt (Oj oj, oj oj, oj oj oj oj) Vi ska festa hela natten Hela världen väntar Hela världen väntar Våra sorger ska vi glömma Hela världen längtar Hela världen väntar Din hand i min hand Nära varandra Gäller för oss Och alla andra Hela Hela Hela världen väntar Hela världen väntar Hela världen väntar Hela världen väntar Vi ska festa hela natten Hela världen väntar Hela världen väntar Våra sorger ska vi glömma Hela världen längtar Hela världen väntar Din hand i min hand Nära varandra Gäller för oss Och alla andra Hela världen väntar Hela världen väntar Melina Borglowe "Min melodi" Spoiler Vad vore dikten utan rimmen Vad vore visan utan lust Vad vore versens alla rader Utan refräng Och hur skulle hjärtat finna ro Om det inte kunde gro Hur skulle själen kunna sjunga Utan sin vän Ditt hjärta är min sång Din röst är mina ord Din puls är min rytm Din ton är mitt ackord Du är harmonin Själen sjunger om Varje dur och moll Ditt hjärta är min sång Min tröst är dina ord Min takt är din takt I vår svängom Du är harmonin Du är min melodi Vad vore skyar utan skenet Vad vore vingar utan vind Vad vore själens melodi utan En fränd Ditt hjärta är min sång Din röst är mina ord Din puls är min rytm Din ton är mitt ackord Du är harmonin Själen sjunger om Varje dur och moll Handen greppar Varje hel och halv Stämman skrålar Du är harmonin Min melodi Ditt hjärta är min sång Ditt hjärta är min sång Din röst är mina ord Din puls är mot rytm Din ton är mitt ackord Du är harmonin Själen sjunger om Varje dur och moll Ditt hjärta är min sång Min tröst är dina ord Min takt är din takt I vår svängom Du är harmonin Du är min melodi Elisa Lindström "Forever Yours" Spoiler Memories from the past together Memories they will last forevermore You and me forever Was it me, was it you, I wonder Could it had been just a dream that swept away Away into the darkness But I can’t erase, I can’t rewind There’s still something left, deep inside You’re all I got No matter what I will be forever yours I’m giving up I’m laying down on my arms now I’m giving up, yeah I surrender to your heart now I give it all to you I give it all to you I will be forever yours No self-defense I know I’m losing this game now No evidence, I need a certification now I give it all to you I give it all to you I will be forever yours Destiny, I can see it clear now My destiny, it is written in the stars You and me together You’re all I got No matter what I will be forever yours I’m giving up I’m laying down on my arms now I’m giving up, yeah I surrender to your heart now I give it all to you I give it all to you I will be forever yours I can’t go on Here on my own You’re all I got All I want I’ll forever be yours I’m giving up I’m laying down on my arms now I’m giving up, yeah I surrender to your heart now I give it all to you I give it all to you I will be forever yours No self-defense I know I’m losing this game now No evidence, I need a certification now I give it all to you I give it all to you I will be forever yours I give it all to you I give it all to you I will be forever yours Lisa Ajax "Awful Liar" Spoiler I know you met somebody else And it hurts like hell I never thought I’d lose a friend But I wish you well It’s kind of odd eating alone I’m stuck in my coach and you moved on I know you met somebody else And it hurts like hell I said I met somebody too Happy that I’m over you I don’t care about what you do (Oh) I hope we never meet again Tell your sister and your friends This is where our story end I’m such an awful liar I’m afraid that I can’t let you go I’m such an awful liar Should have told you when I held you close Is it too late to change your mind? I’ll be waiting here dead or alive I’m such an awful liar Awful liar Awful liar We used to drive till four AM In my blue old Bentz We said we won’t look back again But I guess we failed I said I met somebody too Happy that I’m over you I don’t care about what you do I hope we never meet again Tell your sister and your friends This is where our story end I’m such an awful liar I’m afraid that I can’t let you go I’m such an awful liar Should have told you when I held you close Is it too late to change your mind? I’ll be waiting here dead or alive I’m such an awful liar Awful liar Awful liar Yeah, you came and you changed me I keep telling myself that I’m better alone That’s the lie that I’m living Every part of me screaming I’m such an awful liar I’m afraid that I can’t let you go I’m such an awful liar Should have told you when I held you close Is it too late to change your mind? I’ll be waiting here dead or alive I’m such an awful liar Awful liar Awful liar I’m such an awful liar Awful liar Awful liar Smash Into Pieces "Heroes Are Calling" Spoiler We started from below Through the ashes down from the dirt Running from the cold Drawn to fire, love when it burns When it all comes down to destiny Only you can bend the rules Walk that road Through the ashes Down from the dirt They’re calling out Calling out Calling out When the skies are falling Hear the heroes calling Can’t hold us down Can’t hold us down Save the ones still crawling Hit me hard I’m all in Can’t hold us down Can’t hold us down Can you hear them Calling out Calling out Calling out Can you hear them Calling out Calling out Heroes are calling Heroes are calling Heroes are calling We’re burning through the night From the darkness out in the light I can see us rise up Going all the way to the top They’re calling out Calling out Calling out When the skies are falling Hear the heroes calling Can’t hold us down Can’t hold us down Save the ones still crawling Hit me hard I’m all in Can’t hold us down Can’t hold us down Can you hear them Calling out Calling out Calling out Can you hear them Calling out Calling out Heroes are calling Heroes are calling Heroes are calling Heroes are calling, oh When the skies are falling Hear the heroes calling Can’t hold us down Can’t hold us down Save the ones still crawling Hit me hard I’m all in Can’t hold us down Can’t hold us down Can you hear them Calling out Calling out Calling out Can you hear them Calling out Calling out Heroes are calling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granita Skrevet 30. januar #63 Del Skrevet 30. januar A teens må jo bytte navn.. hva skal de hete nå? Once teens? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 30. januar Forfatter #64 Del Skrevet 30. januar 3 minutter siden, Granita said: A teens må jo bytte navn.. hva skal de hete nå? Once teens? A*Dults er en fan-forslag 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 30. januar Forfatter #65 Del Skrevet 30. januar De første journalistanmeldelser er lagt ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 1. februar Forfatter #66 Del Skrevet 1. februar SVT har publisert 1-minutts utdrag fra sangene som konkurrerer på lørdag: https://www.svtplay.se/video/KqPpW59/melodifestivalen-tjuvlyssna-pa-bidragen/1-adam-woods-supernatural Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 1. februar Forfatter #67 Del Skrevet 1. februar (endret) Bilder fra prøvene Adam Woods Spoiler Samir & Viktor Spoiler Melina Borglowe Spoiler Endret 1. februar av iBygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 1. februar Forfatter #68 Del Skrevet 1. februar Elisa Lindström Spoiler Lisa Ajax Spoiler Smash Into Pieces Spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 2. februar Forfatter #69 Del Skrevet 2. februar (endret) Adam Woods Samir & Viktor Melina Borglowe Endret 2. februar av iBygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 2. februar Forfatter #70 Del Skrevet 2. februar Elisa Lindström Lisa Ajax Smash Into Pieces Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 2. februar Forfatter #71 Del Skrevet 2. februar (endret) @Eloise12345, @os Maxilla, @Cera, @Valyria83, @Estland, @Falkefugl, @netpuppy og @Tre kopper te; Adam og Elise, det hadde vært gøy om dere også ville dele deres tips for Mello! I kontrast til MGP går bare to direkte til finalen, mens tredje- og fjerdeplassen går videre til en ekstra runde. I tippespillet ønsker jeg derfor at dere tipper hvilke deltakere som kvalifiserer seg til finalen, hvilke som går videre til forlengelsen, og hvilke som blir eliminert. Valgfritt å tippe med en kommentar eller i avstemningen ovenfor, legg inn dine tips før kl. 20.00 i morgen! Artister og sanger Adam Woods "Supernatural" Samir & Viktor "Hela världen väntar" Melina Borglowe "Min melodi" Elisa Lindström "Forever Yours" Lisa Ajax "Awful Liar" Smash Into Pieces "Heroes Are Calling" Endret 3. februar av iBygda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 3. februar Forfatter #72 Del Skrevet 3. februar (endret) Min Tipping: Finalen Adam Woods "Supernatural"" Smash Into Pieces "Heroes Are Calling" Forlengelse Samir & Viktor "Hela världen väntar" Lisa Ajax "Awful Liar" Eliminert Melina Borglowe "Min melodi" Elisa Lindström "Forever Yours" Endret 3. februar av iBygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 3. februar #73 Del Skrevet 3. februar 16 hours ago, iBygda said: @Eloise12345,@os Maxilla,@Cera,@Valyria83,@Estland,@Falkefugl,@nettvalp og@Tre kopper te; Adam og Elise, det hadde vært gøy om dere også ville dele deres tips for Mello! I kontrast til MGP går bare direkte til finalen, mens tredje- og fjerdeplassen går videre til en ekstra runde. I tippespillet ønsker jeg derfor at dere tipper hvilke deltakere som kvalifiserer seg til finalen, hvilke som går videre til forlengelsen, og hvilke som blir eliminert. Valgfritt å tippe med en kommentar eller i avstemningen ovenfor, legg inn dine tips før kl. 20.00 i morgen! Artist og sanger Adam Woods "Supernatural" Samir & Viktor "Hela världen väntar" Melina Borglowe "Min melodi" Elisa Lindström "Forever Yours" Lisa Ajax "Awful Liar" Smash Into Pieces "Heroes Are Calling" Jeg skal høre gjennom å legge inn mine tips 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 3. februar #74 Del Skrevet 3. februar (endret) Finalen: Smash into pieces - heroes are calling (den desidert beste låten i mine ører av bidragene) Lisa Ajax - Awful Liar Forlengelse: Adam Woods - Supernatural Samir og Viktor - hele verden venter (bare på svensk) Eliminert : Melina - Min melodi Elisa Lindstrøm - forever yours Endret 3. februar av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 3. februar Forfatter #75 Del Skrevet 3. februar 1 hour ago, Eloise12345 said: Finalen: Smash into pieces - heroes are calling (den desidert beste låten i mine ører av bidragene) Lisa Ajax - Awful Liar Forlengelse: Adam Woods - Supernatural Samir og Viktor - hele verden venter (bare på svensk) Eliminert : Melina - Min melodi Elisa Lindstrøm - forever yours Interessant at du legger Lisa så høyt opp! Hva synes du om sangene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 3. februar Forfatter #76 Del Skrevet 3. februar Jeg tenker å prøve å bytte kanal til Mello når de der pinlige kommentatorene snakker i MGP. En av disse lenkene bør fungere: https://www.svtplay.se/kanaler/svt1?start=auto https://www.svtplay.se/video/eDmdYL4/melodifestivalen/deltavling-1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 5. februar Forfatter #77 Del Skrevet 5. februar Utfall Tippekonkurranse Delfinale 1 Videre til finalen: Smash Into Pieces "Heroes Are Calling" Lisa Ajax "Awful Liar" Vidare til forlengelsen: Elisa Lindström "Forever Yours" Adam Woods "Supernatural" Ute: Samir & Viktor "Hela världen väntar" Melina Borglowe "Min melodi" Poeng i Delfinale 1 og Poengstilling i Tippekonkurranse 8 @Eloise12345 4 @iBygda 2 @Turid truseløs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 5. februar Forfatter #78 Del Skrevet 5. februar Resultat 1. Smash Into Pieces "Heroes Are Calling" 2. Lisa Ajax "Awful Liar" 3. Elisa Lindström - Forever Yours 4. Adam Woods - Supernatural 5. Samir & Viktor - Hela världen väntar 6. Melina Borglowe - Min melodi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 5. februar #79 Del Skrevet 5. februar 4 hours ago, iBygda said: Utfall Tippekonkurranse Delfinale 1 Videre til finalen: Smash Into Pieces "Heroes Are Calling" Lisa Ajax "Awful Liar" Vidare til forlengelsen: Elisa Lindström "Forever Yours" Adam Woods "Supernatural" Ute: Samir & Viktor "Hela världen väntar" Melina Borglowe " Min melodi" Poeng i Delfinale 1 og Poengstilling i Tippekonkurranse 8@Eloise12345 4@iBygda 2@Turid truseløs Jeg hadde nesten riktig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 10. februar Forfatter #80 Del Skrevet 10. februar On 2/5/2024 at 11:06 PM, Eloise12345 said: Jeg hadde nesten riktig Du var utrolig flink! Tipping Delfinale 2 Finalen: Maria Sur "When I'm Gone" Liamoo "Dragon" Forlengelse: Engmans Kapell "Norrland" Fröken Snusk "Unga & fria" Eliminert : Dear Sara "The Silence After You" C-Joe "Ahumma" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå