Klementina123 Skrevet 10. februar #81 Del Skrevet 10. februar Det var mye lår 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 16. februar Forfatter #82 Del Skrevet 16. februar Delfinale 3 Jacqline "Effortless" Clara Klingenström "Aldrig mer" Kim Cesarion "Take My Breath Away" Klaudy "För dig" Gunilla Persson "I Won't Shake (La La Gunilla)" Cazzi Opeia "Give My Heart a Break" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 17. februar #83 Del Skrevet 17. februar Nå kommer selveste Gunilla! Det her må bli bra De andre som har vært fram til nå har vært kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 24. februar Forfatter #84 Del Skrevet 24. februar Gunilla gikk videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 24. februar Forfatter #85 Del Skrevet 24. februar Delfinale 4 begynner kl. 20 i kveld. https://www.svtplay.se/video/emyJL2E/melodifestivalen-smygtitta-pa-bidragen/1-albin-tingwall-done-getting-over-you?info=visa https://www.svtplay.se/video/j3Gv4og/melodifestivalen/deltavling-4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 24. februar Forfatter #86 Del Skrevet 24. februar M&M står overfor en betydelig utfordring med å vinne over Danny! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 29. februar Forfatter #87 Del Skrevet 29. februar (endret) Første bildene fra Marcus & Martinus prøve. Endret 29. februar av iBygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 1. mars #88 Del Skrevet 1. mars iBygda skrev (På 29.2.2024 den 10.39): Første bildene fra Marcus & Martinus prøve. Hørte litt av låta… de vinner, tror jeg… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 1. mars #89 Del Skrevet 1. mars Hva tror dere om Gunilla Persson? Jeg syns den er helt fantastisk. Tenk om den var med i Eurovision! La la la, la la Gunilla, I won't break and I won't shake ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 2. mars Forfatter #90 Del Skrevet 2. mars 23 hours ago, Ellie Italia said: Hva tror dere om Gunilla Persson? Jeg syns den er helt fantastisk. Tenk om den var med i Eurovision! La la la, la la Gunilla, I won't break and I won't shake ❤️ Jeg liker den ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 2. mars Forfatter #91 Del Skrevet 2. mars Delfinale 5, med Marcus & Martinus, begynner kl. 20 i kveld. https://www.svtplay.se/video/j7dJ2a2/melodifestivalen-smygtitta-pa-bidragen/1-marcus-och-martinus-unforgettable?id=j7dJ2a2 https://www.svtplay.se/video/j3Gv4og/melodifestivalen/deltavling-5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 2. mars #92 Del Skrevet 2. mars iBygda skrev (2 timer siden): Delfinale 5, med Marcus & Martinus, begynner kl. 20 i kveld. https://www.svtplay.se/video/j7dJ2a2/melodifestivalen-smygtitta-pa-bidragen/1-marcus-och-martinus-unforgettable?id=j7dJ2a2 https://www.svtplay.se/video/j3Gv4og/melodifestivalen/deltavling-5 Ikke overraskende at de vant delfinalen. Nå viser oddsen at det er 53% sjanse for at de vinner Melodifestivalen. Tipper de gjør det og slår hjemlandet sitt i esc finalen (hvis vi i det hele tatt kommer dit)… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 2. mars #93 Del Skrevet 2. mars iBygda skrev (2 timer siden): Jeg liker den ❤️ Ja, jeg syns at det er et gøy show, selv om ikke Gunilla kanskje er noen Mariah Carey. Men sangen og showet er artig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iBygda Skrevet 3. mars Forfatter #94 Del Skrevet 3. mars 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. mars #95 Del Skrevet 9. mars Snakk om overlegen seier på Gutta Krutt! Første låta jeg har hørt av dem noensinne. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. mars #96 Del Skrevet 9. mars Så gøy med M og M og overlegen seier, ikke at det var så overraskende… 🎉🥳🇳🇴🇸🇪 Sverige/Norge kommer til å slå Norge i år tror jeg. Dessverre… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 9. mars #97 Del Skrevet 9. mars Så stas! Har ikke hørt låten enda, men skal gjøre det straks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 9. mars #98 Del Skrevet 9. mars (endret) Burde de ikke hatt hvitt antrekk eller noe mer blingbling på seg? Man så de jo nesten ikke foran alle lysene og i det mørke. Kul låt da! Liker best meldien, synes ikke nødvendigvis de har passende stemme til låta, de er veldig lyse. Endret 9. mars av Blåttvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. mars #99 Del Skrevet 9. mars Jobbermedbarn skrev (36 minutter siden): Sverige/Norge kommer til å slå Norge i år tror jeg. Dessverre… Ja, det tror jeg også - av to grunner: Sverige kommer som vanlig til å hanke inn mye poeng fra den såkalte "fagjuryen", mens Norge som vanlig ikke når opp. Dessuten har de svenske bidragene jevnt over vært bedre enn de norske i år. Ikke det at jeg synes 'Unforgettable' er det helt store (jeg synes den er ganske kjedelig slik svenske bidrag etter min mening stort sett er), men den klinger etter min mening mye bedre enn 'Ulveham'. 'Unforgettable' har et refreng man kan synge med på, mens 'Ulveham' totalt mangler dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. mars #100 Del Skrevet 9. mars NordicViking skrev (1 minutt siden): Ja, det tror jeg også - av to grunner: Sverige kommer som vanlig til å hanke inn mye poeng fra den såkalte "fagjuryen", mens Norge som vanlig ikke når opp. Dessuten har de svenske bidragene jevnt over vært bedre enn de norske i år. Ikke det at jeg synes 'Unforgettable' er det helt store (jeg synes den er ganske kjedelig slik svenske bidrag etter min mening stort sett er), men den klinger etter min mening mye bedre enn 'Ulveham'. 'Unforgettable' har et refreng man kan synge med på, mens 'Ulveham' totalt mangler dette. Helt enig. De aller fleste som stemmer i esc hører låtene for første gang og Ulveham er en du må høre flere ganger, mens Sverige og MogM sitter med en gang. M og M kommer til å rule i Malmø med det sceneshowet og alle jentene som skriker😅🎉 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå