Murren Skrevet 3. november 2023 #1 Del Skrevet 3. november 2023 Hei! Jeg vurderer en hysterektomi og ønsker å høre hvordan andre opplevde operasjonen og tiden etterpå. Jeg er spesielt bekymret for prolaps, tidlig overgangsalder (selv om jeg beholder eggstokkene), kortere vagina ved fjerning av livmorhalsen (cervix) skader på nerver i området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Del Skrevet 3. november 2023 Det er forståelig at du har bekymringer og spørsmål knyttet til en hysterektomi. Hysterektomi er en kirurgisk prosedyre som innebærer fjerning av livmoren, og det kan ha ulike virkninger og opplevelser for hver enkelt kvinne. Jeg kan gi deg generell informasjon basert på vanlige opplevelser og komplikasjoner, men husk at dette ikke erstatter en samtale med en lege som kan gi deg råd basert på din individuelle situasjon. 1. Prolaps: Hysterektomi kan noen ganger løse eller forhindre prolapsproblemer, spesielt hvis det var en del av grunnen til at operasjonen ble anbefalt. Imidlertid kan det i noen tilfeller føre til økt risiko for fremtidig prolaps, spesielt dersom du har andre risikofaktorer. 2. Tidlig overgangsalder: Fjerning av livmoren alene burde ikke forårsake tidlig overgangsalder, spesielt hvis eggstokkene forblir intakte. Men noen kvinner rapporterer at de opplever tidlig overgangsalder etter en hysterektomi. Det er viktig å diskutere dette med legen din, og de kan vurdere hormonbehandling eller andre alternativer for å redusere risikoen. 3. Kortere vagina ved fjerning av livmorhalsen: Fjerning av livmorhalsen (cervix) kan i noen tilfeller føre til en kortere vagina, men dette er ikke alltid tilfelle, og det avhenger av kirurgens tilnærming. Kirurgen vil vanligvis prøve å bevare så mye av vagina som mulig. Noen kvinner kan oppleve ubehag i forbindelse med seksuell aktivitet etter hysterektomi, men dette kan ofte løses med tid og tilpasning. 4. Skader på nerver: Kirurgen tar vanligvis forsiktige forholdsregler for å unngå skader på nærliggende nerver under en hysterektomi. Imidlertid er det alltid en risiko for komplikasjoner i enhver kirurgisk prosedyre. Det er viktig å diskutere bekymringer om nerver og andre potensielle komplikasjoner med kirurgen din før operasjonen. Det beste trinnet du kan ta er å ha en åpen og ærlig samtale med legen din. De kan gi deg mer informasjon om hva du kan forvente basert på din spesifikke situasjon og hjelpe deg med å veie fordeler og ulemper ved en hysterektomi. Det er også lurt å diskutere alternative behandlingsalternativer hvis du er bekymret for mulige komplikasjoner. Anonymkode: 2baa9...b66 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Del Skrevet 3. november 2023 Operasjonen gikk veldig greit. Var litt sår og øm spesielt første uken etterpå, men syns alt i alt det gikk veldig bra. Hadde jeg hatt en stillesittende jobb kunne jeg nok vært tilbake etter 2 uker, men jobben min er veldig fysisk, så var sykemeldt en mnd. Ikke hatt noen komplikasjoner i etterkant. Så lenge eggstokkene blir værende kommer du ikke i tidlig overgansalder fordi det er de som produserer hormoner. Jeg fikk velge om jeg ville fjerne livmorhalsen eller ikke, jeg valgte å gjøre det for å redusere kreftirisikoen og angrer ikke på det. Spesielt ikke når man leser om celleprøver som ligger utolket og blir feiltolket, da er det godt å være kvitt den bekymringen. Det har heller ikke hatt noe å si for sexlivet, alt fungerer som før, faktisk enda bedre fordi problemene som gjorde at livmoren ble fjerne i utgangspunktet ikke påvirker mer. Prolaps kan man få uansett, er vel verre med en hard fødsel enn hysterektomi i så måte. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke sa ja til operasjon første gang jeg fikk det foreslått, men ventet 4 år til. Å blir kvitt plagene jeg hadde, smerter, massive blødninger ect er helt fantastisk, ikke angret en dag på inngrepet! Anonymkode: 85996...f83 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 3. november 2023 #4 Del Skrevet 3. november 2023 Hadde litt smerter etter operasjonen, hadde litt ubehag i buken ett årstid, akkurat som om ting måtte sette seg. Aldri angret en dag på operasjonen, sex er nå godt og ikke vondt lenger, jeg blør ikke og har ikke fravær på jobb pga mensen. Jeg har fått lenger vagina, før så støtet mannen hele tiden i livmor det var fryktelig smertefullt og sex var slitsomt på den måten. Jeg beholdt eggstokker, har syklus enda. Den som merker den mest er nok mannen Jeg fjernet eggleder, livmor og livmorhals. Jeg mener dette er noe flere kvinner skulle ha gjort for det forbedrer livskvalitet. Prolaps har jeg, det fikk jeg før jeg fjernet livmoren, det er jo veldig vanlig å få uansett i 30-40 årsalderen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindy Skrevet 6. november 2023 #5 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg hadde denne operasjonen i mai…kan fortsatt ikke si att det var verdt det…men håper jeg kan gjøre det en dag! Eneste positive er att jeg ikke har store, sterke blødninger lengre….men de uutholdelige smertene jeg hadde før operasjonen, har jeg enda! 😣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murren Skrevet 6. november 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 6. november 2023 (endret) Synd å høre, Kindy! Jeg går nå og får fysio for å styrke og avspenne bekkenbunnsmusklene. Får se om det hjelper. Det er mest «hjemmelekser» med å få kontakt med musklene der nede med knipeøvelser og få de til slappe av og trene de sterkere. Endret 6. november 2023 av Murren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg gjorde det i 2017, etter fire år med helt crazy og uforutsigbare blødninger. Hadde myoner og siden jeg var ferdig med barn , så anbefalte gynekologen å fjerne livmoren. Jeg lå på sykehuset i fire dager, for jeg var ganske dårlig rett etter operasjonen (mest av narkosen), ble 100% sykemeldt i fire uker, men begynte å jobbe 50% etter to uker. Det har vært fantastisk! Ingenting å angre på, så lenge eggstokkene er der kommer man heller ikke i tidlig overgangsalder. Lykke til! Anonymkode: 53f89...b83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindy Skrevet 6. november 2023 #8 Del Skrevet 6. november 2023 Murren skrev (2 timer siden): Synd å høre, Kindy! Jeg går nå og får fysio for å styrke og avspenne bekkenbunnsmusklene. Får se om det hjelper. Det er mest «hjemmelekser» med å få kontakt med musklene der nede med knipeøvelser og få de til slappe av og trene de sterkere. Går til fysio jeg også…har hjelpt litt i forhold til rygg og bekkensmerter, men ikke smertene i magen! Gikk 100% sykemeldt fra april til august, og går no 50%! Hadde og en operasjon i februar, der de fjernet alt av slimhinner og syster i livmoren…men resultatet der ble blødninger i 13 uker i strekk, og enda mer smerter, før ny operasjon der de fjernet livmor, livmorhals og eggledere. 😣 så føler egentlig litt på det att jeg har vert, og er, en kasteball mellom forskjellige sykehus, behandlere og leger fortsatt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murren Skrevet 6. november 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 6. november 2023 kindy skrev (55 minutter siden): Går til fysio jeg også…har hjelpt litt i forhold til rygg og bekkensmerter, men ikke smertene i magen! Gikk 100% sykemeldt fra april til august, og går no 50%! Hadde og en operasjon i februar, der de fjernet alt av slimhinner og syster i livmoren…men resultatet der ble blødninger i 13 uker i strekk, og enda mer smerter, før ny operasjon der de fjernet livmor, livmorhals og eggledere. 😣 så føler egentlig litt på det att jeg har vert, og er, en kasteball mellom forskjellige sykehus, behandlere og leger fortsatt! Jeg har ikke så store forventninger til fysio, men synes det er greit å prøve før ev. en hysterektomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murren Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 19.33): Jeg gjorde det i 2017, etter fire år med helt crazy og uforutsigbare blødninger. Hadde myoner og siden jeg var ferdig med barn , så anbefalte gynekologen å fjerne livmoren. Jeg lå på sykehuset i fire dager, for jeg var ganske dårlig rett etter operasjonen (mest av narkosen), ble 100% sykemeldt i fire uker, men begynte å jobbe 50% etter to uker. Det har vært fantastisk! Ingenting å angre på, så lenge eggstokkene er der kommer man heller ikke i tidlig overgangsalder. Lykke til! Anonymkode: 53f89...b83 Håper jeg kan følge opp med fler spørsmål😊 opplevde du noe vaginal tørrhet og hvis så, hvor lenge? Mistet du evnen til å få orgasme/nyte sex? Er det noe du ønsket du visste om på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murren Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 5. desember 2023 Forvirret23 skrev (På 3.11.2023 den 9.26): Hadde litt smerter etter operasjonen, hadde litt ubehag i buken ett årstid, akkurat som om ting måtte sette seg. Aldri angret en dag på operasjonen, sex er nå godt og ikke vondt lenger, jeg blør ikke og har ikke fravær på jobb pga mensen. Jeg har fått lenger vagina, før så støtet mannen hele tiden i livmor det var fryktelig smertefullt og sex var slitsomt på den måten. Jeg beholdt eggstokker, har syklus enda. Den som merker den mest er nok mannen Jeg fjernet eggleder, livmor og livmorhals. Jeg mener dette er noe flere kvinner skulle ha gjort for det forbedrer livskvalitet. Prolaps har jeg, det fikk jeg før jeg fjernet livmoren, det er jo veldig vanlig å få uansett i 30-40 årsalderen. Kan du fortelle meg litt om hvordan tiden etter operasjonen var? Opplevde du vaginal tørrhet? Mistet du følelser i området? Egentlig alt du kan komme på🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 5. desember 2023 #12 Del Skrevet 5. desember 2023 Murren skrev (1 minutt siden): Kan du fortelle meg litt om hvordan tiden etter operasjonen var? Opplevde du vaginal tørrhet? Mistet du følelser i området? Egentlig alt du kan komme på🙈 Opplevde ikke vaginal tørrhet nei, og får orgasme akkurat som før, bare oftere for nå er sex bra hver gang og ikke bare noen ganger i løpet av et år. Jeg blir ikke smertelindret av morfin, så jeg brukte kun paracet som lindring. Så jeg hadde vondt de første 2-3 ukene, vondt å bevege seg og jeg brukte mye tid å slappe av å se tv. Det første året kunne det føles litt som om buken "falt" utover og det var ubehagelig, ikke vondt. Jeg har en hard fysiskjobb og var tilbake i jobb etter 6 uker og det gikk veldig fint. Jeg har aldri sett meg tilbake etter dette ble gjort, jeg blør ikke lenger og har ikke smerter lenger i det området. Legene prøvde først å få meg til å brenne slimhinne, ta vekk deler av livmor osv. men jeg satt meg på bakbeina og nektet alt dette. Tenker det er unødvendig og du har fortsatt risiko for blødninger og kreft i livmor. I dag tenker jeg ikke over det engang, jeg bare har et veldig mye bedre liv. Tenkte å ta mer en tur til gyn snart for å ta en titt på eggstokker, det er nå 5 år siden, føler meg ikke som mindre kvinne, sex er bedre, friere, ingen smerter, fortsatt i syklus. Livmor er jo egentlig ikke stort mer enn et organ som skal sette barn til jorden, sen påvirker jo lite sexliv egentlig. Det er jo syklusen din som du beholder som har mye å si for sexlivet ditt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #13 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg ble operert i 2012 pga langvarige store blødninger og smerter. Fjerning av slimhinne med laser ble forsøkt først, men ga kun kortvarig virkning. Var 46 og eggstokkene skulle etter planen stå igjen, men pga at det ble oppdaget omfattende endometriose og store sammenvoksninger under operasjonen så ble alt fjernet, også eggstokkene. Gikk derfor rett i overgangsalder. Fikk infeksjon i buken etter operasjonen. Dette medførte to innleggelser for observasjon/medisinering i etterkant. Helt fin igjen etter et par-tre uker. Smertefri for første gang siden puberteten. Slippe store blødninger i ukevis var et stort pluss. Overgangsalder var en mye enklere affære enn jeg hadde trodd, så jeg slapp nok enkelt unna der. Tørrere slimhinner, men fullt løsbart med glidemiddel. Smertefri sex. Ingen nedsatt lyst eller funksjon. Totalt sett så var dette veldig positivt for meg og jeg ville uten tvil gjort det igjen om jeg skulle valgt på nytt. Selv om eggstokkene gikk i samme slengen. Jeg tåler ikke hormonpreparater, men for min del gikk overgangsalder helt fint uten. Vi er alle forskjellige og reagerer forskjellig på ting, men jeg tror at når det er grunnlag for hysterektomi så vil fordelene oppveie ulempene i etterkant. Anonymkode: e70eb...ac5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murren Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 5. desember 2023 Forvirret23 skrev (3 minutter siden): Opplevde ikke vaginal tørrhet nei, og får orgasme akkurat som før, bare oftere for nå er sex bra hver gang og ikke bare noen ganger i løpet av et år. Jeg blir ikke smertelindret av morfin, så jeg brukte kun paracet som lindring. Så jeg hadde vondt de første 2-3 ukene, vondt å bevege seg og jeg brukte mye tid å slappe av å se tv. Det første året kunne det føles litt som om buken "falt" utover og det var ubehagelig, ikke vondt. Jeg har en hard fysiskjobb og var tilbake i jobb etter 6 uker og det gikk veldig fint. Jeg har aldri sett meg tilbake etter dette ble gjort, jeg blør ikke lenger og har ikke smerter lenger i det området. Legene prøvde først å få meg til å brenne slimhinne, ta vekk deler av livmor osv. men jeg satt meg på bakbeina og nektet alt dette. Tenker det er unødvendig og du har fortsatt risiko for blødninger og kreft i livmor. I dag tenker jeg ikke over det engang, jeg bare har et veldig mye bedre liv. Tenkte å ta mer en tur til gyn snart for å ta en titt på eggstokker, det er nå 5 år siden, føler meg ikke som mindre kvinne, sex er bedre, friere, ingen smerter, fortsatt i syklus. Livmor er jo egentlig ikke stort mer enn et organ som skal sette barn til jorden, sen påvirker jo lite sexliv egentlig. Det er jo syklusen din som du beholder som har mye å si for sexlivet ditt. Takk! Blir litt redd når jeg leser at det har påvirket negativt sexlivet til andre (tørrhet, klarer ikke å orgasme lengre). Prøvde å stille legen spørsmål om alt det seksuelle, men det virket som han ikke syntes det var så viktig, og alt jeg fikk ut av han er at jeg vil ikke merke noe og partner vil ikke merke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 5. desember 2023 #15 Del Skrevet 5. desember 2023 (endret) Murren skrev (35 minutter siden): Takk! Blir litt redd når jeg leser at det har påvirket negativt sexlivet til andre (tørrhet, klarer ikke å orgasme lengre). Prøvde å stille legen spørsmål om alt det seksuelle, men det virket som han ikke syntes det var så viktig, og alt jeg fikk ut av han er at jeg vil ikke merke noe og partner vil ikke merke noe. Men hva har livmor med det seksuelle lurer jeg på, bortsett fra smerter ved støt, og mye blødning, smerter i forbindelse med blødninger. Så skal jo ikke livmor ha så veldig mye å si i forhold til sex. Det er jo ikke den som gjør det våt eller kåt, den har heller ikke noe med klitoris som er den orgasmen flest av oss får. Tenker det er ytterst få som opplever dette, de fleste opplever nok bedring av sexlivet ikke forverring. Har de du har snakket med også fjernet eggstokker? Det er jo de som produserer hormoner som også styrer sexlysten vår. Livmor produserer ikke hormoner, den gjør seg klar til å ta i mot ett egget som er befruktet. Du kommer ikke i overgangsalder, og den skal ikke ha så mye å si på sexlyst. Men klart er man engstelig og redd så påvirkes jo sexlivet av det også. Endret 5. desember 2023 av Forvirret23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murren Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #16 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ble operert i 2012 pga langvarige store blødninger og smerter. Fjerning av slimhinne med laser ble forsøkt først, men ga kun kortvarig virkning. Var 46 og eggstokkene skulle etter planen stå igjen, men pga at det ble oppdaget omfattende endometriose og store sammenvoksninger under operasjonen så ble alt fjernet, også eggstokkene. Gikk derfor rett i overgangsalder. Fikk infeksjon i buken etter operasjonen. Dette medførte to innleggelser for observasjon/medisinering i etterkant. Helt fin igjen etter et par-tre uker. Smertefri for første gang siden puberteten. Slippe store blødninger i ukevis var et stort pluss. Overgangsalder var en mye enklere affære enn jeg hadde trodd, så jeg slapp nok enkelt unna der. Tørrere slimhinner, men fullt løsbart med glidemiddel. Smertefri sex. Ingen nedsatt lyst eller funksjon. Totalt sett så var dette veldig positivt for meg og jeg ville uten tvil gjort det igjen om jeg skulle valgt på nytt. Selv om eggstokkene gikk i samme slengen. Jeg tåler ikke hormonpreparater, men for min del gikk overgangsalder helt fint uten. Vi er alle forskjellige og reagerer forskjellig på ting, men jeg tror at når det er grunnlag for hysterektomi så vil fordelene oppveie ulempene i etterkant. Anonymkode: e70eb...ac5 Takk for svar! Et annet spørsmål siden du gikk rett i overgangsalder; endret utseende ditt seg noe? Altså, pga mindre østrogen, fikk du et eldre utseende? (Rynker, slapp hud etc). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murren Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #17 Del Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 8.37): Det er forståelig at du har bekymringer og spørsmål knyttet til en hysterektomi. Hysterektomi er en kirurgisk prosedyre som innebærer fjerning av livmoren, og det kan ha ulike virkninger og opplevelser for hver enkelt kvinne. Jeg kan gi deg generell informasjon basert på vanlige opplevelser og komplikasjoner, men husk at dette ikke erstatter en samtale med en lege som kan gi deg råd basert på din individuelle situasjon. 1. Prolaps: Hysterektomi kan noen ganger løse eller forhindre prolapsproblemer, spesielt hvis det var en del av grunnen til at operasjonen ble anbefalt. Imidlertid kan det i noen tilfeller føre til økt risiko for fremtidig prolaps, spesielt dersom du har andre risikofaktorer. 2. Tidlig overgangsalder: Fjerning av livmoren alene burde ikke forårsake tidlig overgangsalder, spesielt hvis eggstokkene forblir intakte. Men noen kvinner rapporterer at de opplever tidlig overgangsalder etter en hysterektomi. Det er viktig å diskutere dette med legen din, og de kan vurdere hormonbehandling eller andre alternativer for å redusere risikoen. 3. Kortere vagina ved fjerning av livmorhalsen: Fjerning av livmorhalsen (cervix) kan i noen tilfeller føre til en kortere vagina, men dette er ikke alltid tilfelle, og det avhenger av kirurgens tilnærming. Kirurgen vil vanligvis prøve å bevare så mye av vagina som mulig. Noen kvinner kan oppleve ubehag i forbindelse med seksuell aktivitet etter hysterektomi, men dette kan ofte løses med tid og tilpasning. 4. Skader på nerver: Kirurgen tar vanligvis forsiktige forholdsregler for å unngå skader på nærliggende nerver under en hysterektomi. Imidlertid er det alltid en risiko for komplikasjoner i enhver kirurgisk prosedyre. Det er viktig å diskutere bekymringer om nerver og andre potensielle komplikasjoner med kirurgen din før operasjonen. Det beste trinnet du kan ta er å ha en åpen og ærlig samtale med legen din. De kan gi deg mer informasjon om hva du kan forvente basert på din spesifikke situasjon og hjelpe deg med å veie fordeler og ulemper ved en hysterektomi. Det er også lurt å diskutere alternative behandlingsalternativer hvis du er bekymret for mulige komplikasjoner. Anonymkode: 2baa9...b66 Alt dette prøvde jeg å spørre om, men ble hivd ut så fort legen/kirurgen mente han var ferdig med timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murren Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #18 Del Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 9.17): Operasjonen gikk veldig greit. Var litt sår og øm spesielt første uken etterpå, men syns alt i alt det gikk veldig bra. Hadde jeg hatt en stillesittende jobb kunne jeg nok vært tilbake etter 2 uker, men jobben min er veldig fysisk, så var sykemeldt en mnd. Ikke hatt noen komplikasjoner i etterkant. Så lenge eggstokkene blir værende kommer du ikke i tidlig overgansalder fordi det er de som produserer hormoner. Jeg fikk velge om jeg ville fjerne livmorhalsen eller ikke, jeg valgte å gjøre det for å redusere kreftirisikoen og angrer ikke på det. Spesielt ikke når man leser om celleprøver som ligger utolket og blir feiltolket, da er det godt å være kvitt den bekymringen. Det har heller ikke hatt noe å si for sexlivet, alt fungerer som før, faktisk enda bedre fordi problemene som gjorde at livmoren ble fjerne i utgangspunktet ikke påvirker mer. Prolaps kan man få uansett, er vel verre med en hard fødsel enn hysterektomi i så måte. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke sa ja til operasjon første gang jeg fikk det foreslått, men ventet 4 år til. Å blir kvitt plagene jeg hadde, smerter, massive blødninger ect er helt fantastisk, ikke angret en dag på inngrepet! Anonymkode: 85996...f83 Litt sen oppfølgning… men vil du si hvilket sykehus operasjonen ble gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #19 Del Skrevet 1. februar 2024 Jeg skal på undersøkelse og ta valget om hysterektomi denne måneden, så dette var grei lesing. Er fortsatt i tenkeboksen, men heller mot å "bli ferdig med det". Håper bare jeg slipper å vente i månedsvis på å få gjort selve hysterektomien... Anonymkode: 09915...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murren Skrevet 1. februar 2024 Forfatter #20 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal på undersøkelse og ta valget om hysterektomi denne måneden, så dette var grei lesing. Er fortsatt i tenkeboksen, men heller mot å "bli ferdig med det". Håper bare jeg slipper å vente i månedsvis på å få gjort selve hysterektomien... Anonymkode: 09915...0c2 Venter i månedsvis nå, selv om det er flere uker siden jeg hadde legetimen, så har jeg ennå ikke blitt satt opp på en liste🙈 jeg synes også legen var vanskelig å prate med. Fikk ikke svar på ting jeg lurte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå