TKA99 Skrevet 3. november 2023 #1 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) Jeg mistet min forlovelsesring fra jakkelommen mens jeg var ute å red. Har lett over alt hvor jeg gikk, og på ridebanen uten hell. Søker en klarsynt som kan hjelpe til hvor vi kan lete videre. Edit: Brukere av ridebanen er varslet og søk med metalldetektor skal gjennomføres i helgen. Endret 3. november 2023 av TKA99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Del Skrevet 3. november 2023 eg forstår at du har mistet forlovelsesringen din, og det kan være en veldig stressende situasjon. Men det er viktig å være oppmerksom på at klarsynthet og lignende evner ikke har vitenskapelig bevis for sin effektivitet, og det er derfor ingen garanti for at en klarsynt vil kunne hjelpe deg med å finne ringen din. I stedet vil jeg anbefale å fortsette å lete grundig på de stedene du har vært, samt å kontakte stedene du har besøkt nylig, som ridebanen, for å høre om noen har funnet ringen din. Du kan også vurdere å kontakte forsikringsselskapet ditt for å se om ringen er dekket av din forsikring. Anonymkode: 6e375...fa5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Del Skrevet 3. november 2023 Anbefaler deg en metall detektor og sjekke den ridebanen, altså ringen er bitteliten i forhold til en ridebane, skal noe til å se den med det blotte øyet Anonymkode: 6bc5f...726 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Del Skrevet 5. november 2023 Fant du den? Håper det ❤️ Anonymkode: ff384...00b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #5 Del Skrevet 17. november 2023 Ring Liv som jobber hos team eth. bare google det. Jeg ringte henne da min forlovelsesring ble borte, og jeg fikk raskt svar nøyaktig på hvor den låp. fikk helt ståpels etterpå... Anonymkode: 83efe...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå