Gå til innhold

Teste grenser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne og liker litt røff sex. Er trygg i meg selv og tar ofte lederrollen i hverdagen. Under sex er jeg sårbar og liker å bli tatt, gjerne litt hardt. Jeg har en partner som jeg stoler 100% på. Hvordan kan jeg få testet hvor langt jeg er konfotabel med å gå?

Anonymkode: 40e21...e24

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er kvinne og liker litt røff sex. Er trygg i meg selv og tar ofte lederrollen i hverdagen. Under sex er jeg sårbar og liker å bli tatt, gjerne litt hardt. Jeg har en partner som jeg stoler 100% på. Hvordan kan jeg få testet hvor langt jeg er konfotabel med å gå?

Snakke med partneren?  Hvis partner ikke er komfortabel med å teste grenser, så får du spørre om du kan gjøre det andre steder, dra på en klubb elns. Alternativt bare være fornøyd med det du har. Avveininger og dilemma, that's life. 

Anonymkode: 7a4bb...d20

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Røff sex er veldig vanskelig for brukere her å forklare, det er kun du som vet.. Det beste er at jeg ser du kan stole 100% på kjæresten din, det er det viktigste.. De neste viktige er at dere bruker stopp ord eller tegn når det blir for røft.. Ellers ser jeg ingen fare, som ikke kan utføres i sexen😉

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...