AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #21 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Bøy hodet ned, ta tak i puppen og press den oppover. Har du b cup eller større får alle det til. Har til og med sett en overvektig kamerat få det til 😂 Anonymkode: 5f5e6...743 Det gikk ikke og har større enn b. Vet ikke hvorfor det ikke går 😂 Sjalu på kameraten din Anonymkode: a2a1f...56e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #22 Skrevet 3. november 2023 Ja dem er veldig følsom så jeg har kommet når han har kosa med dem ja. Jeg har vært inn på tanken å forminske brystene mine. Men da mister jeg følsomheten så det er kun det som stopper meg. Elsker når det blir kosa med dem. Anonymkode: aa23e...38a
Magwen Skrevet 3. november 2023 #23 Skrevet 3. november 2023 Er pirrende å suge på stive brystvorter, kjenne smaken de. Ekstra pirrende er det å ha krem på de, smøre de inn. Hørte dama stønne. Bruke så en pisk og piske lett før en lar munn og tunge ta over mmmm😊😊
Magwen Skrevet 3. november 2023 #24 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja dem er veldig følsom så jeg har kommet når han har kosa med dem ja. Jeg har vært inn på tanken å forminske brystene mine. Men da mister jeg følsomheten så det er kun det som stopper meg. Elsker når det blir kosa med dem. Anonymkode: aa23e...38a Du må ikke forminske puppene. Har vært i kontakt med 2 damer som har gjort det, de mistet en del følelse i de. En måtte bite hardere i vortene for at de skulle nye og kjenne 😉😉
Bamseklemmer Skrevet 4. november 2023 #25 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, Jeg! men bare en gang. Mest fordi at jeg jo er en kåtsara, ikke for at jeg synes puppelek er så "bra". Navleorgasme? Huh.. Det har jeg ikke prøvd enda 😂🙈 Anonymkode: e894f...be4 Ok, så du er ei kåtsara ja🥰 ... det er noe eget med dem som gjør livet så mye enklere❤️ Så du er kjempeheldig😅 Navleorgasme ja.. hele området rundt navlen er fullpakket av erogene soner. De må bare aktiviseres først, hvis de ikke har fått oppmerksomhet på en stund😉 Du kan jo bruke en lun varm klut, så vasker du den og leker med magen forsiktig. Før du masserer magen, og gir den omsorg med varme myke kjælen hender.. Det er en nyttig metode hvis du har ondt i magen.. For denne nytelsen er forbundet med godhet, og setter i gang lykkehormonene dine.. Og det er jo det som påvirker en orgasme☺️ Jeg har aldri fått det til på meg selv enda.. men jeg tror det er best om det er jeg som slapper av, og at kvinnen kysser, masserer og stimulerer meg.. Jeg blir bare ekstremt kåt av det å bare ligge å nyte det, men krysser fingrene for at det kan skje en dag🤞 Alle typer "null direkte stimuli" orgasmer er superdeilig, for vi blir så vanvittig opphisset av pirringen. Så jeg bruker utrykk som "opphisselse-orgasme", som oftes brukes i forspill. Tålmodigheten er alltid en vinner, for direkte stimulering eller rett på sak.. gir ingen stor nytelse😉 Hva synes du om det da Kåtsara, er du ikke enig?😅
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #26 Skrevet 4. november 2023 kjekkfyr skrev (8 timer siden): Elsker puppekos, så hadde vært magisk å opplevd med ei som nøt det så mye som deg, TS 😍 Ja, Det er deilig!! 😊 Anonymkode: e7798...da8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #27 Skrevet 4. november 2023 Jeg har alltid fått puppe-orgasme. Er veldig erogen der, og blir vrir meg, blir opphisset, kåt og vill av rett bruk av munn og tunge. Strever mer med vaginal orgasme. Derfor er jeg glad for dette andre. K44 Anonymkode: 7c9f8...aea 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #28 Skrevet 4. november 2023 Bamseklemmer skrev (10 timer siden): Ok, så du er ei kåtsara ja🥰 ... det er noe eget med dem som gjør livet så mye enklere❤️ Så du er kjempeheldig😅 Navleorgasme ja.. hele området rundt navlen er fullpakket av erogene soner. De må bare aktiviseres først, hvis de ikke har fått oppmerksomhet på en stund😉 Du kan jo bruke en lun varm klut, så vasker du den og leker med magen forsiktig. Før du masserer magen, og gir den omsorg med varme myke kjælen hender.. Det er en nyttig metode hvis du har ondt i magen.. For denne nytelsen er forbundet med godhet, og setter i gang lykkehormonene dine.. Og det er jo det som påvirker en orgasme☺️ Jeg har aldri fått det til på meg selv enda.. men jeg tror det er best om det er jeg som slapper av, og at kvinnen kysser, masserer og stimulerer meg.. Jeg blir bare ekstremt kåt av det å bare ligge å nyte det, men krysser fingrene for at det kan skje en dag🤞 Alle typer "null direkte stimuli" orgasmer er superdeilig, for vi blir så vanvittig opphisset av pirringen. Så jeg bruker utrykk som "opphisselse-orgasme", som oftes brukes i forspill. Tålmodigheten er alltid en vinner, for direkte stimulering eller rett på sak.. gir ingen stor nytelse😉 Hva synes du om det da Kåtsara, er du ikke enig?😅 Haha, JOOO! 😂😅 Har også fått orgasme uten berøring så, skjønner hva du mener, "opphisselse-orgasme"! Jeg skal prøve på meg selv også, men har aldri fått til slikt på egenhånd. Men, kanskje påtide og lære seg slikt på egenhånd også. "Challenge excepted😅🙈" ✌️ Anonymkode: e894f...be4 1
Irak Skrevet 4. november 2023 #29 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bøy hodet ned, ta tak i puppen og press den oppover. Har du b cup eller større får alle det til. Har til og med sett en overvektig kamerat få det til 😂 Anonymkode: 5f5e6...743 Har prøvd. De er for faste virker det som 🤣🫣. Får bare nakkesleng 🤣🤣🤣 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #30 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 19.01): Nesten en gang, men har aldri ordentlig prøvd. Dette er nasty og flaut, men dere vet noen menn får til å bøye seg ned å suge segselv 😂 Kunne i noen desperate øyeblikk ønske jeg fikk til å gjøre dere vet på puppene mine 🙈🙈🙈🙈🙊🙉🙉🙊 Anonymkode: a2a1f...56e Jeg klarer det 😅 Anonymkode: b27b8...ee7
Magwen Skrevet 5. november 2023 #31 Skrevet 5. november 2023 Å kose med pupper er utrolig pirrende. Ha på sjokoladesaus på de, over vortene å slikke det pirrende av er snadder. Høre stønn fra hun som eier de og se hun nyter💞💞. Da er både og jeg i himmelriket 🥰😇😇
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå