AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Jeg elsker at kjæresten min koser med puppene mine. Det er så deilig. Jeg blir kåt og noen ganger kommer jeg bare ved at han koser med puppene mine. Flere som opplever det? Anonymkode: e7798...da8 1 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Ok? Baiting much? Er da en helt naturlig ting å like, du er ikke alene nei... Anonymkode: 14b64...bc5 3
Miss91 Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Blir ikke nødvendigvis kåt av bare det, men jeg elsker det 🤩 2 2
Irak Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg elsker at kjæresten min koser med puppene mine. Det er så deilig. Jeg blir kåt og noen ganger kommer jeg bare ved at han koser med puppene mine. Flere som opplever det? Anonymkode: e7798...da8 Har ikke vært så heldig å oppleve det til nå. Er på ønskelisten.,... Kanskje jula kommer tidlig i år? 🤭 Er jo lov å ønske seg 🫣🤭 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 Jeg har kommet en gang av å bli kost med på brystene, men det tar enormt lang tid så jeg gidder ikke å hige helt etter det. Min siste kjæreste har vært den aller beste på dette området. Han hadde en helt egen evne til å suge og kose som sender meg til himmels. Alt han kunne med den munnen sin. Sukk! Det hjelp sikkert på at jeg også var ekstremt forelsket i ham, også da vil jeg tro. Anonymkode: 49728...f9f
Bamseklemmer Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 (endret) Det har skjedd en del ganger.. men da har jeg gått sterkt inn for, at kvinnen skulle bli forfjamset av nipple-orgasme. Navle-orgasme er litt mere vrient😉 Skal ikke komme med noen oppskrift her.. Men hintet er at kvinnen bør ha god blodsirkulasjon, og at hun er ei lett tent kåtsara litt utenom det vanlige🥰 Så det er sikkert mange her på KG som kan få til dette✔️ Endret 3. november 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1 1
Sander33 Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 Ja, brystorgasme har jeg opplevd med ei. Utrolig opphissende og deilig! Hun var som bamseklemmer sier, ei skikkelig kåt dame. Kom vaginal penetrering, anal penetrering, klitoralt, puppekos. Ekstremt lett å tilfredsstille. Men puppeorgasme er sjelden, MYE lettere å få til squirting. Jenter er veldig forskjellige! Som oss menn. 1
Bamseklemmer Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 Sander33 skrev (32 minutter siden): Ja, brystorgasme har jeg opplevd med ei. Utrolig opphissende og deilig! Hun var som bamseklemmer sier, ei skikkelig kåt dame. Kom vaginal penetrering, anal penetrering, klitoralt, puppekos. Ekstremt lett å tilfredsstille. Men puppeorgasme er sjelden, MYE lettere å få til squirting. Jenter er veldig forskjellige! Som oss menn. Bra observert mann.. jo store fordeler med å være ei skikkelig kåta, men de har også en høyere mental innstilling for å få dette til. Altså.. de fjerne alle tanker og kun konsentrerer seg å motta stimuli.. Litt av jobben gjør du jo selv for å få henne så avslappet som mulig, slik at hun nesten faller i søvn av behageligeligheter. Med teamwork på høyt plan som dette, kan hvem som helst få dette til.. men det kreves kanskje slike menn som oss, som vet hva vi gjør😉 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 Bamseklemmer skrev (7 minutter siden): Bra observert mann.. jo store fordeler med å være ei skikkelig kåta, men de har også en høyere mental innstilling for å få dette til. Altså.. de fjerne alle tanker og kun konsentrerer seg å motta stimuli.. Litt av jobben gjør du jo selv for å få henne så avslappet som mulig, slik at hun nesten faller i søvn av behageligeligheter. Med teamwork på høyt plan som dette, kan hvem som helst få dette til.. men det kreves kanskje slike menn som oss, som vet hva vi gjør😉 Skal tro om du er like god elsker som du gir uttrykk for 😅 Jeg har en herlig kjæreste og sexen er nydelig, og kunne aldri i mitt liv vært utro. Men skulle likt å opplevd en så selvsikker mann som deg mellom lakenene før jeg møtte mitt livs store kjærlighet 😇❤️ Anonymkode: 42440...a3f 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #10 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal tro om du er like god elsker som du gir uttrykk for 😅 Jeg har en herlig kjæreste og sexen er nydelig, og kunne aldri i mitt liv vært utro. Men skulle likt å opplevd en så selvsikker mann som deg mellom lakenene før jeg møtte mitt livs store kjærlighet 😇❤️ Anonymkode: 42440...a3f Btw så er puppekos en sentral del av mine orgasmer under sex 🥰 Anonymkode: 42440...a3f 2 1
Bamseklemmer Skrevet 3. november 2023 #11 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skal tro om du er like god elsker som du gir uttrykk for 😅 Jeg har en herlig kjæreste og sexen er nydelig, og kunne aldri i mitt liv vært utro. Men skulle likt å opplevd en så selvsikker mann som deg mellom lakenene før jeg møtte mitt livs store kjærlighet 😇❤️ Anonymkode: 42440...a3f Haha, ja si det.. hvordan kan jeg skrive om seksualivets mysterier, uten å ha lest og praktisert så mye?😅 Jeg har grunnstoff nok til å skrive en hel bok om tips og råd, og jeg har fagbrev i kyssing, fingring og enorm "orgasme-forståelse"🤭 Poff.. for en forbasket skrytpeis tenker vel alle nå😂 Jeg bryr meg svært lite om sjalupeiser, så de trenger heller ikke å kommentere.. Det de ikke vet er at jeg er en romantisk mann IRL, som elsker en kvinne med begge armene og av hele mitt hjerte. Jeg bruker hele mitt reportuar av lærdommen min, for å fremskaffe de beste nytelsene en kvinne kan få. Jeg bruker ikke lærdommen for å hovere, da hadde alle kvinner løps til skogs. Det som jeg er tryggest på, er takknemligheten fra kvinner som har følt seg overveldet av topp behandling.. Altså den lange tiden før, under og etter sexen.. Totalopplevelsen har alltid vært så god, at jeg nesten aldri har opplevd ONS.. Btw.. jeg elsker å gi og sex er for meg er sex masse omsorg❤️ Haha, jo jeg har god samvittighet og har også selvtillit.. det er derfor jeg sover så godt om natten, fordi jeg har vært like god med hver eneste kvinne🥰 1 1
Bamseklemmer Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Btw så er puppekos en sentral del av mine orgasmer under sex 🥰 Anonymkode: 42440...a3f Så bra du har en kjæreste som elsker deg så høyt🥰 hadde jeg visst dette på forhånd, hadde jeg aldri latt deg friste til utroskap.. Aldri i livet om jeg har gjordt det mot han.. Orgasme uten direkte stimuli av strengen, er vel noe lignende orgasme. Da simulere jeg min egen orgasme, med skjelvinger av lår og underliv, roterende hofter mens jeg kniper med musklene. Bra tips til kvinner også dette☺️💦 Fake orgasme?😅 nei dette er noe helt annet.. spruten sier noe helt annet🙈 2
Irak Skrevet 3. november 2023 #13 Skrevet 3. november 2023 Miss91 skrev (11 timer siden): Blir ikke nødvendigvis kåt av bare det, men jeg elsker det 🤩 Herlig kommentar 🫧
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #14 Skrevet 3. november 2023 Nesten en gang, men har aldri ordentlig prøvd. Dette er nasty og flaut, men dere vet noen menn får til å bøye seg ned å suge segselv 😂 Kunne i noen desperate øyeblikk ønske jeg fikk til å gjøre dere vet på puppene mine 🙈🙈🙈🙈🙊🙉🙉🙊 Anonymkode: a2a1f...56e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #15 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skal tro om du er like god elsker som du gir uttrykk for 😅 Jeg har en herlig kjæreste og sexen er nydelig, og kunne aldri i mitt liv vært utro. Men skulle likt å opplevd en så selvsikker mann som deg mellom lakenene før jeg møtte mitt livs store kjærlighet 😇❤️ Anonymkode: 42440...a3f Det finnes flere, mindre høylytte her inne som definitivt lever opp. Ulempen er at man kan risikere å møte dem mens man enda er sammen med sin, tidligere påståtte, livs kjærlighet. Da får man problemer! Anonymkode: 49728...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #16 Skrevet 3. november 2023 Bamseklemmer skrev (12 timer siden): Det har skjedd en del ganger.. men da har jeg gått sterkt inn for, at kvinnen skulle bli forfjamset av nipple-orgasme. Navle-orgasme er litt mere vrient😉 Skal ikke komme med noen oppskrift her.. Men hintet er at kvinnen bør ha god blodsirkulasjon, og at hun er ei lett tent kåtsara litt utenom det vanlige🥰 Så det er sikkert mange her på KG som kan få til dette✔️ Ja, Jeg! men bare en gang. Mest fordi at jeg jo er en kåtsara, ikke for at jeg synes puppelek er så "bra". Navleorgasme? Huh.. Det har jeg ikke prøvd enda 😂🙈 Anonymkode: e894f...be4
Irak Skrevet 3. november 2023 #17 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nesten en gang, men har aldri ordentlig prøvd. Dette er nasty og flaut, men dere vet noen menn får til å bøye seg ned å suge segselv 😂 Kunne i noen desperate øyeblikk ønske jeg fikk til å gjøre dere vet på puppene mine 🙈🙈🙈🙈🙊🙉🙉🙊 Anonymkode: a2a1f...56e Samme her 🤣🤭🫣
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #18 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nesten en gang, men har aldri ordentlig prøvd. Dette er nasty og flaut, men dere vet noen menn får til å bøye seg ned å suge seg selv 😂 Kunne i noen desperate øyeblikk ønske jeg fikk til å gjøre dere vet på puppene mine 🙈🙈🙈🙈🙊🙉🙉🙊 Anonymkode: a2a1f...56e Irak skrev (1 time siden): Samme her 🤣🤭🫣 Bøy hodet ned, ta tak i puppen og press den oppover. Har du b cup eller større får alle det til. Har til og med sett en overvektig kamerat få det til 😂 Anonymkode: 5f5e6...743
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #19 Skrevet 3. november 2023 Ja, mange kvinner kan oppleve stor nytelse når partneren deres koser med brystene deres. Det er en vanlig og naturlig del av seksualiteten. Alle opplever nytelse på forskjellige måter, så det er ikke uvanlig at noen kan få orgasme bare ved stimulering av brystene. Det er flott at du og kjæresten din har funnet en kilde til glede og intimitet sammen! Anonymkode: 36ce1...7f9 1
kjekkfyr Skrevet 3. november 2023 #20 Skrevet 3. november 2023 Elsker puppekos, så hadde vært magisk å opplevd med ei som nøt det så mye som deg, TS 😍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå