AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Fikk påvist HPV for 3 år siden, celleforandringer for 2 år siden og friskmeldt i fjor. I år har jeg celleforandringer igjen. Noen andre som har fått det flere ganger? Venter nå på svar på prøve tatt oppi selve livmoren. Denne prøven har jeg ikke tatt før. Anonymkode: 2097b...18a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Jeg har hatt det 2 ganger, forskjellig HPV-virus. Du har kanskje tatt en biopsi denne gangen? Anonymkode: 6b70e...7cf
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Nei tok biopsi for 2 år siden. Fikk ikke vite hvilken type HPV det var da, bortsett fra at det ikke var noen av de mest aggressive. Denne gangen står det i prøvesvaret at høyrisiko HPV ikke er påvist. Det ble denne gangen tatt celleprøve øverst i livmoren i tillegg til til livmorhalsen. Må vente en god stund på svar fra prøven fra livmoren. Får god tid til å gruble i mellomtiden. Anonymkode: 2097b...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå