AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Lurer på en ting og håper menn kan svare. Har ikke vært borti før at menn spør om dette, men har allså skjedd. Har datet en mann i ca 2 månder og vi har det veldig fint sammen. Vi har ikke uttrykk følelsene til hverandre. Men jeg lurer på hvorfor menn spør om hvor vi står henne? Er dette vanlig? Og såfall er det et godt eller dårlig tegn? Anonymkode: 91d38...852 1
Maskinfører Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 De vil vel vite åssen det går ? eller om de skal gå videre alle vil jo ha enn svar sånn at man ikke kaster bort tiden 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Men er det fordi at de at de er intressert at de spør eller er det for å skjekke at jeg ikke er fremfor de i relasjon? TS Anonymkode: 91d38...852
BobTheNoob Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: skjekke at jeg ikke er fremfor de i relasjon Eh.. Hva er det du skriver her? Skjønte ikke. Men jeg vil mene at det er 90% sannsynlighet for at han spør fordi han ønsker at dette skal bli mer seriøst men er usikker på hvor han har deg. Hadde han ikke ønsket en seriøs relasjon hadde han mest sannsynligvis gitt blaffen i hvor dere står eller spurt rundt dette på en annen måte. Han hadde uansett gjort hva han ville. 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): skjekke at jeg ikke er fremfor de i relasjon? Hva i alle dager betyr dette? Anonymkode: 44faa...d9d 3
LillaGorilla<3 Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 Det spiller jo egentlig ingen rolle hva han mener med det. Spørsmålet er hva du tenker om det. Det du tenker og føler og vil er det du skal svare. Det der "spille-spillet-greiene" er noe stort tull. Man skal utrykke hva man ønsker og være ærlig om det - begge veier. Det er den eneste måten man finner en man virkelig passer sammen med på. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Lurer på en ting og håper menn kan svare. Har ikke vært borti før at menn spør om dette, men har allså skjedd. Har datet en mann i ca 2 månder og vi har det veldig fint sammen. Vi har ikke uttrykk følelsene til hverandre. Men jeg lurer på hvorfor menn spør om hvor vi står henne? Er dette vanlig? Og såfall er det et godt eller dårlig tegn? Anonymkode: 91d38...852 Det pleier alltid å være smart å spørre avsender av et spørsmål om å utdype om du syns noe er uklart. Det er veldig vanskelig for jordens resterende befolkning av samme kjønn å vite hva den personen lurte på. Har dere datet i 2 mnd og ingen har gitt uttrykk for om dere egentlig liker hverandre - så er det vel helt legitimt å forespørre en avklaring. Anonymkode: 9016b...f02 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 Er jo bare et godt tegn det. Han ønsker å spørre hvordan dere ligger an. Om dere skal satse på å bli kjærester Anonymkode: 7a550...178 1
Carrot Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 (endret) fremfor - som i foran, mer på liksom, at du tror dere er i et forhold mens han ønsker casual osv mener du? Endret 3. november 2023 av Carrot
exictence Skrevet 3. november 2023 #10 Skrevet 3. november 2023 LillaGorilla<3 skrev (1 time siden): Det spiller jo egentlig ingen rolle hva han mener med det. Spørsmålet er hva du tenker om det. Det du tenker og føler og vil er det du skal svare. Det der "spille-spillet-greiene" er noe stort tull. Man skal utrykke hva man ønsker og være ærlig om det - begge veier. Det er den eneste måten man finner en man virkelig passer sammen med på. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Lurer på en ting og håper menn kan svare. Har ikke vært borti før at menn spør om dette, men har allså skjedd. Har datet en mann i ca 2 månder og vi har det veldig fint sammen. Vi har ikke uttrykk følelsene til hverandre. Men jeg lurer på hvorfor menn spør om hvor vi står henne? Er dette vanlig? Og såfall er det et godt eller dårlig tegn? Anonymkode: 91d38...852 Han vil vel høre fra deg at du liker ham godt, og ser på dere som kjærester.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #11 Skrevet 3. november 2023 Etter et par mndr med dating så er det vel naturlig at han spør om du er glad i han og om du ser på han som kjæresten din? Det er jo det han vil vite , og han er en tålmodig mann må jeg si. Hvorfor har du ikke tatt initiativet til en avklaring selv ? Anonymkode: 9252e...6f6 4
exictence Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Etter et par mndr med dating så er det vel naturlig at han spør om du er glad i han og om du ser på han som kjæresten din? Det er jo det han vil vite , og han er en tålmodig mann må jeg si. Hvorfor har du ikke tatt initiativet til en avklaring selv ? Anonymkode: 9252e...6f6 Vet du om han selv har sagt ifra hvor de står? Hvorfor tenker du at han er mer tålmodig enn henne?
Gjest WhisperingWind Skrevet 3. november 2023 #13 Skrevet 3. november 2023 Da hadde jeg bedt han utdype. Hva mener du og hva ønsker du?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #14 Skrevet 3. november 2023 7 minutter siden, WhisperingWind said: Da hadde jeg bedt han utdype. Hva mener du og hva ønsker du? Utdype hva da??? Hvorfor ikke bare være voksen nok til å svare ærlig? Det er et ganske rett fram og tydelig spørsmål. Ikke noe å "tolke" eller "utdype". Klarer man ikke å svare ordentlig på det så er man for feig eller umoden til å inngå i et forhold. Eller så er man bare i relasjonen for oppmerksomheten sin skyld men uten at man vil forplikte deg. Anonymkode: 65c65...fe6 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 3. november 2023 #15 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Utdype hva da??? Hvorfor ikke bare være voksen nok til å svare ærlig? Det er et ganske rett fram og tydelig spørsmål. Ikke noe å "tolke" eller "utdype". Klarer man ikke å svare ordentlig på det så er man for feig eller umoden til å inngå i et forhold. Eller så er man bare i relasjonen for oppmerksomheten sin skyld men uten at man vil forplikte deg. Anonymkode: 65c65...fe6 Hæ? «Hva mener du med hvor vi står? Hva legger du i de ordene?» Er et helt naturlig oppfølgings spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #16 Skrevet 3. november 2023 13 minutter siden, WhisperingWind said: Hæ? «Hva mener du med hvor vi står? Hva legger du i de ordene?» Er et helt naturlig oppfølgings spørsmål. Nei, det er ikke det. Når den ene i et forhold spør "hvor vi står" så er det helt tydelig hva han spør om. Å begynne å be om utdyping av det betyr bare at man er unnvikende (eller sosialt uintelligent) Hint : han mener ikke geografisk. Anonymkode: 65c65...fe6 3 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 3. november 2023 #17 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, det er ikke det. Når den ene i et forhold spør "hvor vi står" så er det helt tydelig hva han spør om. Å begynne å be om utdyping av det betyr bare at man er unnvikende (eller sosialt uintelligent) Hint : han mener ikke geografisk. Anonymkode: 65c65...fe6 Så hissig🥹 Hvor vi står? På bakken. På gulvet. På gata. Det er faktisk noe en snakker om sammen. Ja, hvor står vi? Det er umulig for kun en part å svare på. Hvor VI står må jo snakkes om. Hva en vil og ønsker.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #18 Skrevet 3. november 2023 18 minutter siden, WhisperingWind said: er faktisk noe en snakker om sammen. Ja, hvor står vi? Det er umulig for kun en part å svare på. Hvor VI står må jo snakkes om. Hva en vil og ønsker. Er ikke hissig 😉bare tydelig. Men det er jo godt vi er enige om noe, da. Det er jo nettopp den samtalen den unge mannen innleder ved å stille det spørsmålet. For mange krever det litt mot, for den samtalen kan jo fort gå feil vei. Og hvis TS svarer vagt og unnvikende på det i stedet for å gå inn i samtalen, så er det svar nok. Hadde jeg vært i hans sted og opplevd at TS unnviker og snakker bort det hele så hadde jeg sett på det som svar i seg selv og begynt å pakke sammen. Anonymkode: 65c65...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #19 Skrevet 3. november 2023 Forresten. Her er veikartet fra hodet til en mann, og som nok er representativt med unntak av usikre, needy og desperate menn som ikke tar tegninga. Han: "Så... Vi har datet i X måneder nå. Hvor står vi egentlig?" Hun: A) "Hmm?? Å jeg har ikke tenkt så mye på det. Hva mener du egentlig? Vet ikke hva jeg skal si, jeg" osv. -----> Game over. Break up. B) "Å... Jeg vet ikke om jeg er klar for noe seriøst nå, jeg. Har så mye å gjøre/som foregår/tanker i hodet" -----> Game over. Break up. C) "😊 Kan vi ikke bare fortsette sånn som nå og se hvordan det utvikler seg?" -----> Split decision. Oppdatere Tinder-profilen. Ser an, men ser alle veier. D) "😘 Vi er kjærester, er vi ikke det da? Jeg har lyst å satse på dette" o.l -----> ❤️❤️❤️ Enklere kan det ikke forklares. You're welcome. Anonymkode: 65c65...fe6 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 3. november 2023 #20 Skrevet 3. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er ikke hissig 😉bare tydelig. Men det er jo godt vi er enige om noe, da. Det er jo nettopp den samtalen den unge mannen innleder ved å stille det spørsmålet. For mange krever det litt mot, for den samtalen kan jo fort gå feil vei. Og hvis TS svarer vagt og unnvikende på det i stedet for å gå inn i samtalen, så er det svar nok. Hadde jeg vært i hans sted og opplevd at TS unnviker og snakker bort det hele så hadde jeg sett på det som svar i seg selv og begynt å pakke sammen. Anonymkode: 65c65...fe6 Om du hadde pakket sammen hadde jeg at tenkt du var feig. For du legger alt ansvaret over på meg. Om intensjonen din er å gjøre det klart om vi dater eller skal bli kjærester så bør du gjøre en bedre jobb enn å stille et så dårlig spørsmål som «Hvor står vi» og forvente at jeg skal svare på det for et annet menneske. Endret 3. november 2023 av WhisperingWind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå