Akryl Skrevet 3. november 2023 #1 Del Skrevet 3. november 2023 Da Hadia Tajik deltok på Skal vi danse, ble noen folk sjarmert og sa at politikere burde danse mer og slå seg løs. Jeg blir provosert. Det er nettopp det motsatte av dans og annen "klovneri" vi trenger. Jeg savner seriøse politikere som er ekte "statsmenn". Nå ønsker hun dama her at Kronprins Haakon kunne vist mer av sin rampete side og at han ble for kjedelig. Jeg sier Nei, da vi snart har mangel for visjonære og seriøse forbilder i politikken og de kongelige. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/kronprins-haakon-den-dorgende-kjedelige/o/5-95-1429991 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. november 2023 #2 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) Jeg har ikke noe mot at de danser, men om Håkon er mer kjedelig enn Martha og Durek er i grunnen bare beroligende. Jeg synes forøvrig ikke han er kjedelig. Jeg ble også sjarmert av HT og det var fint å se en litt annen side av henne enn den dønn seriøse og strenge vi ser når hun er på jobb. Verdens skjønneste smil og latter. De må få lov å kose seg i fritiden de også uten at noen blir sure for det slik alle andre gjør etter arbeidsdagens slutt. Hvem sa de skulle danse og klovne rundt i Stortingssalen eller under offisielle oppdrag? Et menneske som har det fint på fritiden yter gjerne mer på jobb. Endret 3. november 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. november 2023 #3 Del Skrevet 3. november 2023 Kronprinsessa var flink til å danse på bordene minnes jeg 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 3. november 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 3. november 2023 Lawyam skrev (15 timer siden): Jeg har ikke noe mot at de danser, men om Håkon er mer kjedelig enn Martha og Durek er i grunnen bare beroligende. Jeg synes forøvrig ikke han er kjedelig. Jeg ble også sjarmert av HT og det var fint å se en litt annen side av henne enn den dønn seriøse og strenge vi ser når hun er på jobb. Verdens skjønneste smil og latter. De må få lov å kose seg i fritiden de også uten at noen blir sure for det slik alle andre gjør etter arbeidsdagens slutt. Hvem sa de skulle danse og klovne rundt i Stortingssalen eller under offisielle oppdrag? Et menneske som har det fint på fritiden yter gjerne mer på jobb. Det med HT var kynisk for å komme tilbake i politikken. Ikke undervurder kynisme til en som er vant til brutale maktkamper i eliten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 3. november 2023 #5 Del Skrevet 3. november 2023 For en merkelig ting å bli provosert av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 3. november 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 3. november 2023 Menelaos skrev (9 minutter siden): For en merkelig ting å bli provosert av. Når nyhetsbildet preges av skandaler, juks og fanteri blant politikere, så blir jeg provosert når noen etterspør mer dans fra politikere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 3. november 2023 #7 Del Skrevet 3. november 2023 Det er ganske tåpelig hvor normalisert det har blitt at politikere skal være med i underholdninstv sammen med kjendiser. Ren PR propaganda for politikeren det gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå