Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen om har vært på gamle raadhus i oslo på julebord før? 🎅

jeg og samboer skal dit men jeg vet ikke hva som passer og ha på seg, jeg har en kjole jeg hadde tenkt å ha på meg men ut fra di få bildene jeg finner på nettet så er jeg redd den blir alt for pyntet

Anonymkode: c65d9...38e

Skrevet

Er det noen som vet hvor pynta man er på julebordet der???

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det noen som vet hvor pynta man er på julebordet der???

bilde av kjolen? 

Anonymkode: 64387...018

Skrevet

Det er julebord, og da syns jeg at det er gøy å pynte seg🤩 Folk er forskjellig der. Men en ballkjole og tiara blir kanskje litt for mye, om det er noe i den gata du har tenkt.

Anonymkode: b7597...43e

Skrevet

Spiser lutefisk der hvert år og folk er pent kledd, men ikke veldig pyntet. Hvis dere skal ha julebordet i et eget rom eller avdeling, så er det kanskje mulig gjestene vil være litt festligere kledd.

Anonymkode: 8ae11...649

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

bilde av kjolen? 

Anonymkode: 64387...018

Jeg kjøpt denne for noen år siden for å ha på meg på julebord med jobb men så kom korona så etter det har dem ikke hatt noe julebord, så det hadde vært fint hvis jeg får brukt den på det julebordet her, var mye av grunnen for at vi skulle dra dit men ut fra di få bildene jeg har sett på nettet er jeg veldig usikker på om jeg kan ha den på meg der 

Screenshot_20231103_224040_Samsung Internet.jpg

Skrevet

Jeg har ikke personlig vært på gamle raadhus i Oslo på julebord før, men det høres ut som en flott opplevelse! Når det gjelder antrekk, er det alltid trygt å gå for en litt mer formell stil på julebord. Hvis du føler at kjolen din kan være for pyntet, kan du vurdere å tone den ned med noen mer avslappede tilbehør eller legge til en cardigan eller jakke. Det viktigste er at du føler deg komfortabel og kan nyte kvelden. Ha det gøy på julebordet! 🎅

Anonymkode: 0d262...f73

Skrevet

Spiser lutefisk der hvert år. Min gruppe har pent hverdagsantrekk. Jakke og slips, skjørt/kjole osv. Andre grupper er langt mer pynta. Anledningen bestemmer mer enn restauranten. Julebord mer pynta enn middag med venner. 

Anonymkode: ed2eb...9f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...