Gå til innhold

Vimpel hengende ute i vind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

🌬️💨🌪️ høres det ut i Grenland. Har norsk🚩hengende på flaggstang. 

Skal vimpel tas ned eller kan den bare henge? 

Anonymkode: 4342b...ce4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vimpel kan du ha hengende i flaggstanga hele døgnet, hele året. Utfordringen er kanskje at vimpelen blir fort utslitt av å henge ute i storm. 

Anonymkode: 4671f...9c9

• Liker 1
Skrevet

Vimpler kan henge ute natt og dag, året rundt.

Anonymkode: efbdb...f40

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Vimpel kan du ha hengende i flaggstanga hele døgnet, hele året. Utfordringen er kanskje at vimpelen blir fort utslitt av å henge ute i storm. 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Vimpler kan henge ute natt og dag, året rundt.

Anonymkode: efbdb...f40

Jeg bare ser at flaggstangen svaier en del og blir litt engstelig for at den kan.. knekke? 🥺😣

Anonymkode: 4342b...ce4

Skrevet

Hvis stangen er av glassfiber eller stål, er den laget for å svaie. Er stangen ei gammel trestang, er saken en annen. Hvis du er bekymret, kan du jo hente inn vimpelen. 

Skrevet

Vi satte opp glassfiberstang for noen år siden, og vi syntes den svaiet litt mye i første høststormen. Så jeg ringte for sikkerhets skyld til flaggstangprodusenten. Snakket med en hyggelig mann som lo godt og sa at de hadde levert mange til Svalbard hvor de stod fint med flagg og vimpel på året rundt, så det trengte vi ikke å bekymre oss for 😂

Vimpelen blir veldig fort frynsete i tuppen av det, i tillegg til at den falmer en del i løpet av et år. Så jeg tar ofte ned når det er meldt mye vind.

Anonymkode: 0d82e...8ac

Skrevet

Vimpelen kan vanligvis henge ute i vinden, men det kan være lurt å vurdere værforholdene. Hvis det er veldig sterke vindkast eller en kraftig storm, kan det være bedre å ta ned vimpelen midlertidig for å unngå skade. Bruk ditt beste skjønn basert på værforholdene i Grenland.

Anonymkode: f78c6...5d2

Skrevet

Vimpelen kan du ha oppe hele året :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...