Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen innspill rundt dette: for en stund siden så sendte jeg en forespørsel til en annen student, og den personen avslo den, noe jeg synes var rart. I etterkant så har den personen lagd mye ut av dette, med å fortelle det til mange andre på studiet, og når jeg sier noe så ser de på hverandre å fniser. i tillegg når jeg møter på denne personen så latterliggjør personen meg. Kjenner at det er en så ubehagelig hverdag at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre!

Anonymkode: 651f6...599

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke så lett å forstå innlegget ditt. Men jeg tror du forteller at du føler deg uthengt og latterliggjort pga. en tilnærming du gjorde mot en medstudent? 

Er det mest vanskelig at du føler deg sviktet av en person du følte nærhet til, eller er det det sosiale fellesskapet / utenforskap med gruppen du savner? Eller begge deler? 

Skrevet

Ettersom jeg forstår på innlegget ditt, var det bare snakk om en vennespørsel fra deg som personen avviste? Tror neppe jeg hadde syntes dette var ubehagelig, men vi føler jo forskjellig.

Tror jeg bare hadde smilt til dem og gått med hevet hode forbi.

Skrevet

Kommer jo helt an på hva denne "forespørselen" var.

Anonymkode: c8df3...d87

Skrevet

Det høres ut som noen drittsekker.

Kanskje du skal konfrontere den personen foran alle og si at den der type bedritne oppførsel er mer flaut for personen. Hva faan går han rundt og slenger dritt om?

Anonymkode: 03e90...be4

Skrevet

Kan du ikke snakke med noen på skolen om dette, lærer/rådgiver/helsesykepleier?  Veldig barnslig oppførsel av de andre og det er jo fortsatt en god stund igjen av skoleåret, så det ville jo vært greit om dere fikk snakket ut og forhåpentligvis ryddet dette av veien.

Skrevet

Det høres virkelig ubehagelig ut å oppleve dette på studiet. Det er viktig å huske at du ikke er alene, og at du har rett til å føle deg trygg og respektert på skolen. Jeg vil anbefale å snakke med en rådgiver eller en lærer du stoler på for å få støtte og veiledning i denne situasjonen. Det kan også være lurt å dokumentere hendelsene og samle bevis hvis du føler behov for å ta det videre. Husk at du fortjener å bli behandlet med respekt!

Anonymkode: 4c88f...f54

• Liker 1
Skrevet

Lei for at du måtte oppleva dette. Vedkommande du ville bli fb venn med er nok ikkje eit godt menneske, kan det virka som

Skrevet
Beliis skrev (23 timer siden):

Det var ikke så lett å forstå innlegget ditt. Men jeg tror du forteller at du føler deg uthengt og latterliggjort pga. en tilnærming du gjorde mot en medstudent? 

Er det mest vanskelig at du føler deg sviktet av en person du følte nærhet til, eller er det det sosiale fellesskapet / utenforskap med gruppen du savner? Eller begge deler? 

Det stemmer, ble uthengt pga en forespørsel på facebook. Følte kanskje mest på utenforskapet, og at de laget så mye styr av ingenting

Skrevet
exictence skrev (23 timer siden):

Ettersom jeg forstår på innlegget ditt, var det bare snakk om en vennespørsel fra deg som personen avviste? Tror neppe jeg hadde syntes dette var ubehagelig, men vi føler jo forskjellig.

Tror jeg bare hadde smilt til dem og gått med hevet hode forbi.

Blir ganske ubehagelig når det blir fortalt til alle, og man blir ledd av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...