AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Har hatt et par dates med en fra tinder. En tur og en kaffe. Ikke kyssing eller noe, bare klem. God stemning og vi liker hverandre. Neste gang blir det hjemmedate. Har kun vært i ett langvarig forhold og husker nesten ikke dette🙈 Er det vanlig å snakke om det kan bli aktuelt med sex eller ikke på forhånd? Etter vi har spist og sitter i sofaen, setter vi oss tett sammen og så blir det naturlig å bare kysse og ta det derfra? Eller om det blir hadet-kyss som eskalerer? Men da skal jeg jo egentlig gå😂 Jeg grugleder meg, har lyst på denne mannen men vet ikke hvordan😅 Kan ikke overlate alt til han heller, usikker på hvor «på» han er når det gjelder å ta initiativ. Anonymkode: 84cc1...a7f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hatt et par dates med en fra tinder. En tur og en kaffe. Ikke kyssing eller noe, bare klem. God stemning og vi liker hverandre. Neste gang blir det hjemmedate. Har kun vært i ett langvarig forhold og husker nesten ikke dette🙈 Er det vanlig å snakke om det kan bli aktuelt med sex eller ikke på forhånd? Etter vi har spist og sitter i sofaen, setter vi oss tett sammen og så blir det naturlig å bare kysse og ta det derfra? Eller om det blir hadet-kyss som eskalerer? Men da skal jeg jo egentlig gå😂 Jeg grugleder meg, har lyst på denne mannen men vet ikke hvordan😅 Kan ikke overlate alt til han heller, usikker på hvor «på» han er når det gjelder å ta initiativ. Anonymkode: 84cc1...a7f Du trenger ikke å ha sex kun fordi at du skal ha hjemmedate. Gjør det du selv føler er komfortabelt. Jeg personlig liker ikke å ha sex med engang. Kyssing og kosing er greit, men du må føle på stemningen og kjenne etter hva du selv synes er okei. Ikke avtal noe på forhånd. Sex kommer helt naturlig. lykke til Anonymkode: 729d2...911 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du trenger ikke å ha sex kun fordi at du skal ha hjemmedate. Gjør det du selv føler er komfortabelt. Jeg personlig liker ikke å ha sex med engang. Kyssing og kosing er greit, men du må føle på stemningen og kjenne etter hva du selv synes er okei. Ikke avtal noe på forhånd. Sex kommer helt naturlig. lykke til Anonymkode: 729d2...911 Nei, jeg trenger ikke, men er 50/50 på om jeg kan ha lyst. Pga barn og ulike uker, er det ikke så ofte vi får anledning til å treffes. Så hadde vært fint og få testa den seksuelle kjemien før det hår altfor lang tid😊 ts Anonymkode: 84cc1...a7f 2
Kullsyrevann Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Hvis du ikke vil ta det første steget kan du jo bruke kroppsspråk. Blikk, leke med håret, smile, kikk på leppene hans, bit deg i leppa, gå med litt kløft, len deg frem når han prater. Litt vin eller øl kan jo også heve stemningen og gjøre at man tar til seg mot. Men du trenger jo ikke ha sex. Det er masse annet man kan gjøre og samtidig få kjent på spenning og kjemi. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 Snakker dere på melding/chat/snap om at dere har lyst på hverandre? Hvis ikke det er kyssing og tafsing enda og litt pirring i forkant hadde jeg ventet til neste gang. Det er jo så deilig når det bygger seg opp til den første gangen og kåtskapen herjer i kroppen 😇 Ihvertfall ikke avtal, det ødelegger litt av spenningen og morroa. Anonymkode: 5fddd...d87 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, jeg trenger ikke, men er 50/50 på om jeg kan ha lyst. Pga barn og ulike uker, er det ikke så ofte vi får anledning til å treffes. Så hadde vært fint og få testa den seksuelle kjemien før det hår altfor lang tid😊 ts Anonymkode: 84cc1...a7f Hvor ofte vil dere få anledning til å treffes? Ville bare hoppet i det, og ikke tatt det så tungt dersom det ikke klaffer ift barnefri etc. Eller latt hele greia være. Det er utfordrende nok om man skulle ha barnefri i samme helger. Det dukker alltid opp et eller annet i de helgene... Anonymkode: c0e28...1a4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 Om det blir sex, faller det seg naturlig etter middagen vil jeg tro. Men, om det er kun hjemme for en middag, og så hjem, er det mindre sjans for dèt. Har selv hatt date hvor det var middag ute og neste treff bare en kort visitt hjemme hos meg, og da endte det opp med sex. Håpe bare du får en fin kveld uansett😊 Anonymkode: 90362...ff9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 Kullsyrevann skrev (8 timer siden): Hvis du ikke vil ta det første steget kan du jo bruke kroppsspråk. Blikk, leke med håret, smile, kikk på leppene hans, bit deg i leppa, gå med litt kløft, len deg frem når han prater. Litt vin eller øl kan jo også heve stemningen og gjøre at man tar til seg mot. Men du trenger jo ikke ha sex. Det er masse annet man kan gjøre og samtidig få kjent på spenning og kjemi. Må visst øve litt på flørte-biten ja.. litt alkohol kan nok lette på nervøsiteten litt ja. Anonymkode: 84cc1...a7f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Snakker dere på melding/chat/snap om at dere har lyst på hverandre? Hvis ikke det er kyssing og tafsing enda og litt pirring i forkant hadde jeg ventet til neste gang. Det er jo så deilig når det bygger seg opp til den første gangen og kåtskapen herjer i kroppen 😇 Ihvertfall ikke avtal, det ødelegger litt av spenningen og morroa. Anonymkode: 5fddd...d87 Nei har ikke vært noe sex- eller flørtesnakk på den måten. Enig i at det er deilig med litt spenning😄 Nei, skal ikke avtale😅 Anonymkode: 84cc1...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #10 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor ofte vil dere få anledning til å treffes? Ville bare hoppet i det, og ikke tatt det så tungt dersom det ikke klaffer ift barnefri etc. Eller latt hele greia være. Det er utfordrende nok om man skulle ha barnefri i samme helger. Det dukker alltid opp et eller annet i de helgene... Anonymkode: c0e28...1a4 Et par dager annenhver uke. Ikke samme helg. Men om vi finner ut at dette er noe å satse på, vil det nok gå an å gjøre om på det. Anonymkode: 84cc1...a7f
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 3. november 2023 #11 Skrevet 3. november 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Har hatt et par dates med en fra tinder. En tur og en kaffe. Ikke kyssing eller noe, bare klem. God stemning og vi liker hverandre. Neste gang blir det hjemmedate. Har kun vært i ett langvarig forhold og husker nesten ikke dette🙈 Er det vanlig å snakke om det kan bli aktuelt med sex eller ikke på forhånd? Etter vi har spist og sitter i sofaen, setter vi oss tett sammen og så blir det naturlig å bare kysse og ta det derfra? Eller om det blir hadet-kyss som eskalerer? Men da skal jeg jo egentlig gå😂 Jeg grugleder meg, har lyst på denne mannen men vet ikke hvordan😅 Kan ikke overlate alt til han heller, usikker på hvor «på» han er når det gjelder å ta initiativ. Anonymkode: 84cc1...a7f Trenger ikke snakke om det. Det er det verste. Ta på deg g streng med noe semi gjennomsiktige bukser og dropp bhen. Tar han ikke hintet etter 10 minuter blir jeg sjokka.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 tidsfordriv2023 skrev (1 time siden): Trenger ikke snakke om det. Det er det verste. Ta på deg g streng med noe semi gjennomsiktige bukser og dropp bhen. Tar han ikke hintet etter 10 minuter blir jeg sjokka. 😂😂da er det nok ingen tvil om intensjonene mine ihvertfall Anonymkode: 84cc1...a7f
Sander33 Skrevet 3. november 2023 #13 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): 😂😂da er det nok ingen tvil om intensjonene mine ihvertfall Anonymkode: 84cc1...a7f eh, vi menn er lært opp til å ikke ta klær som en invitasjon til sex. gstreng og bukse som kanskje er gjennomsiktig betyr ikke sex, det betyr mer billig/løs/usikker. Ikke går vi å stirrer på skrittet heller. Chill ned. Ta ting som det kommer. Kyss og kos. Hvis det er gode bevegelser med klær så er hun/han antagelig verdt å gå hele veien med.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #14 Skrevet 3. november 2023 Det er helt normalt å føle seg usikker når man er i begynnelsen av et nytt forhold. Kommunikasjon er nøkkelen her! Det kan være lurt å snakke åpent med ham om hva dere begge er komfortable med når det gjelder fysisk intimitet. På den måten kan dere begge være på samme side og føle dere trygge. Og husk, det er ingenting galt med å ta det i et tempo som føles riktig for dere begge. Lykke til! 😊 Anonymkode: 606db...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå