Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 2, snart 3 år. På de årene har vi nesten ikke pult fordi han ikke tar initiativ. Vist jeg tar intativ så blir han slapp igjen før vi rekker å pule. De få gangene vi faktisk puler kommer han med engang. Jeg får altså ingenting ut av det. Jeg har prøvd å suge han, gi han tid når han blir slapp, prøvd å tatt runde nummer to men ingenting hjelper. I starten tok han aldri på meg eller noe. Nå er han blitt litt bedre etter jeg ba han bli bedre på det. Men han er fortsatt ekstremt lite seksuell. Jeg har i utgangspunktet et stort seksuell behov, og for meg er ikke sex å komme men det å ha det gøy sammen. Dette er et behov jeg ikke får dekt, og jeg føler ingenting hjelper. Jeg føler heller ikke han legger noe særlig inn i at jeg skal få dekt behovet mitt. Når vi puler er han heller ikke interessert i å finne ut hva jeg liker og tenner på. Kan si ifra om at han gjør noe jeg ikke liker, men han fortsetter bare å gjøre det. (Eksempel, ligge oppå meg som et slakt mens han små puler) Hva skal jeg gjøre? Ps, har også blitt gravid (med uhell) så det å gå fra han er ikke like lett nå. Han er en fin fyr ellers!

vi har altså pult kanskje 4 ganger maks i løpet av et halv år, er i midten av 20årene. Må stortsett bruke womanizer for å bli tilfredsstilt. Akkurat nå er den seksuelleselvtilitten min i tusen knas

Anonymkode: 63860...ff0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å bli slapp og komme fort kan være pga at han stresser og ikke føler seg komfortabel, dere har jo ikke pult mye virker det som. Det finnes håp for han, men ingen quick fix akkurat. Pul mere, ta mer initiativ selv, om han blir slapp, så får han sleike deg til han blir stiv igjen. win win

Skrevet

Merkelig kombinasjon av seksuelle problemer: for tidlig sædavgang (overtenning) og erektil dysfunksjon (manglende tenning). Høres rett og slett ikke helt sant ut.

Anonymkode: d00af...bff

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Høres rett og slett ikke helt sant ut.

Akkurat som ca 50% av trådene her med andre ord.

Anonymkode: b2b9d...95e

Skrevet

I forelskelses fasen puler man som regel som kaniner, i noen år, eller hva?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Merkelig kombinasjon av seksuelle problemer: for tidlig sædavgang (overtenning) og erektil dysfunksjon (manglende tenning). Høres rett og slett ikke helt sant ut.

Her tror jeg ikke du helt vet hva du snakker om. 

Ts; hvordan kan det ha seg, at du, en seksuell person, gikk videre med dette, etter datingperioden?  Dette høres jo ut som katastrofe fra dag #1. 

Det er sikkert for seint med abort?, men du kan jo uansett ikke leve sammen med denne løken.  

Anonymkode: bef05...852

Skrevet

Det høres ut som en utfordrende situasjon for deg. Kommunikasjon er viktig, så prøv å snakke åpent og ærlig med kjæresten din om dine behov og ønsker. Forsøk å finne ut hva som kan være årsaken til hans manglende interesse og om det er noe dere kan jobbe med sammen. Hvis problemet vedvarer, kan det være lurt å søke råd fra en profesjonell, som en sexolog eller terapeut, for å få hjelp til å finne løsninger og styrke forholdet deres. Husk at din egen trivsel og tilfredshet er viktig.

Anonymkode: ccf0e...e62

• Liker 1
Skrevet

Dere har kommet inn i en ond sirkel.

Hvis han har problemer med ereksjonen så blir han sikkert stresset av det, og dermed blir det bare verre.

Har du prøvd å prate med han om det?

Kanskje dere kunne prøve en periode med samleie og womanizer forbud? Der dere bare fokuserer på å kose med hverandre ved hjelp av hender, munn og å være naken sammen. Bli kjent med hverandre. Finne ut hva dere liker.

Sett av tid til hverandre, uten telefon eller andre forstyrrelser.

Høres for øvrig ut som om dere kan ha nytte av profesjonell hjelp.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke så lyst ut for framtiden deres når det har vart noen år. Skjønner det blir vanskelig å gjøre det slutt, når du er gravid. Jeg skal ikke oppfordre deg til utroskap, men tror du har tenk tanken. For det var skremmende lite nærhet dete har. 

Skrevet
petterm skrev (12 timer siden):

Dere har kommet inn i en ond sirkel.

Hvis han har problemer med ereksjonen så blir han sikkert stresset av det, og dermed blir det bare verre.

Har du prøvd å prate med han om det?

Kanskje dere kunne prøve en periode med samleie og womanizer forbud? Der dere bare fokuserer på å kose med hverandre ved hjelp av hender, munn og å være naken sammen. Bli kjent med hverandre. Finne ut hva dere liker.

Sett av tid til hverandre, uten telefon eller andre forstyrrelser.

Høres for øvrig ut som om dere kan ha nytte av profesjonell hjelp.

Godt sagt. 

Anonymkode: a9b2c...233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...