Gå til innhold

(Poll) Kunne du som eldre mann hatt sex med en 20 åring?

AnonymBruker

Kunne du som eldre mann hatt sex med en 20 åring?  

112 stemmer

1. 1. Kunne du som eldre mann hatt sex med en 20 åring?

• Ja
      71
    • Nei
      41

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Da gjelder ikke dette deg.

Anonymkode: 434df...171

Potato potato.........

Synes det er tåpelig å lage tråder basert på kjønn så dette er min måte å protestere på....

Så kan du mene akkurat hva du vil om det 🤭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Irak said:

Potato potato.........

Synes det er tåpelig å lage tråder basert på kjønn så dette er min måte å protestere på....

Så kan du mene akkurat hva du vil om det 🤭

Det er faktisk forskjell mellom kjønnene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er faktisk forskjell mellom kjønnene

Ja nå ble jeg nysgjerrig.,...

På hvilken måte tenker du at det er det? 

Bortsett fra det åpenbare selvfølgelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Irak said:

Ja nå ble jeg nysgjerrig.,...

På hvilken måte tenker du at det er det? 

Bortsett fra det åpenbare selvfølgelig.....

Mentalt og seksuelt selvfølgelig. For et spørsmål 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mentalt og seksuelt selvfølgelig. For et spørsmål 

På hvilken måte da? 

Ja jeg er ei nysgjerrig dame som lurer på mye rart. Når du velger å ytre en mening så stiller jeg deg til veggs, for jeg lurer oppriktig på hva som er grunnen til at du mener det du mener.....

Så hva baserer du dette på lurer jeg på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AdonisFFM skrev (45 minutter siden):

Det er som vanlig tydelig at en ikke skal dyrke ærlighet.

Jeg tror ikke man ville funnet en eneste varmblodig mann i sin beste alder som ikke kan tenke seg en 18-årig slank, spenstig og sunn jente med vitalitet. 

Men jeg sier HELLER ikke det høyt når woke-tyranner er nær. 

Heller ikke forståelse for at andre kan ha andre ønsker enn det du tydeligvis. Alt som viker fra det du tenker, må jo være løgn. 

Anonymkode: aa6d7...33b

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Irak said:

På hvilken måte da? 

Ja jeg er ei nysgjerrig dame som lurer på mye rart. Når du velger å ytre en mening så stiller jeg deg til veggs, for jeg lurer oppriktig på hva som er grunnen til at du mener det du mener.....

Så hva baserer du dette på lurer jeg på.....

Du er seriøst ikke klar over at det er forskjeller mellom kvinner og menn utover kjønnsorganene? Det er det dummeste jeg har lest her inne til nå. Jeg skal søren ikke skrive en bok for deg. ABC'en får lære selv, Herregud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du er seriøst ikke klar over at det er forskjeller mellom kvinner og menn utover kjønnsorganene? Det er det dummeste jeg har lest her inne til nå. Jeg skal søren ikke skrive en bok for deg. ABC'en får lære selv, Herregud..

Så flott! Det kan du gjerne gjøre hvis du har lyst til det. Kommer jo litt an på i hvilken setting. Er jo klar over at det er forskjeller.

Temaet her er vel seksuell lyst om jeg ikke tar feil.....

Kanskje jeg er unntaket da...Hva vet jeg......

Dette temaet forskes det stadig på og det er jo ikke uten grunn 😉.

Har enda til gode med at du kommer med noen gode forklaringer som støtter opp om ditt tankesett.

So be my guest.

For all del opplys meg 😘

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Heller ikke forståelse for at andre kan ha andre ønsker enn det du tydeligvis. Alt som viker fra det du tenker, må jo være løgn. 

Det handler ikke om manglende "forståelse", men heller den oppfatning at de aller aller aller fleste menn finner yngre jenter absolutt fristende.

Og mannen sin markedsverdi stiger jo stort sett med årene, så det er en katurlig rytme til det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (8 minutter siden):

Det handler ikke om manglende "forståelse", men heller den oppfatning at de aller aller aller fleste menn finner yngre jenter absolutt fristende.

Og mannen sin markedsverdi stiger jo stort sett med årene, så det er en katurlig rytme til det hele.

Jo det gjør det, å du kan sitte å kverulere helt til du finner opp en maskin som lar deg besøke noens sinn og kjenne hvordan det er å være i kroppen deres. Å krangle med noen som påstår at alle lyver er umulig. For uansett hva jeg sier, så kommer du med, du lyver bla bla. Men sier det allikevel, for du vet ikke hvordan det er å være kvinne.

Jeg er ei og liker ikke eldre menn, så tydeligvis fungerer ikke naturen alltid som du tror den vil.

Om en rik mann, eller hvilken som helst mann på 40+ har kommet bort til meg har jeg ikke brydd meg, slik jeg aldri tidligere har brydd meg. Tenner på menn på min alder. 

Liker jo noen menn sine utsender bedre enn andre sine, men da ville jeg helst møtt dem da de var på min alder, ikke slik de er nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nok ikke alderen som stopper deg her. Det er nok helt andre ting som gjør deg lite seksuelt interessant for en deilig 20-åring. Noe av det skinner igjennom i det du skriver. Du nedlatende bitterhet for eksempel. Og en attraktiv høystatus mann ville aldri skrevet noe slikt. Så det er nok mer der det ligger. Du har rett og slett bare ikke det som skal til for å tiltrekke damer av kvalitet. 

Anonymkode: 0fb62...88c

Det var da voldsomt til psykopataktig svar. Jeg er ikke bitter selv om jeg ikke er interessert i 20-åringer. Jeg har barn selv, og har ingen interesse av noen på drøyt halve min alder. Det er heller ikke naturlig for 20-åringer å gå etter mye eldre familiefedre. Det er to forskjellige verdener, og har for så vidt lite med det rent fysiske å gjøre. Jeg er i like god form som da jeg var 20, men modenhet betyr enormt mye enten man har mye eller lite av det.

Anonymkode: 7a01c...ccc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært en one night stand eller et kortere fysisk sexuelt forhold så skal jeg vel innrømme at jeg KUNNE ha vært moralsk "svak" nok til å si ja.

Men det hadde nok utelukkende vært p.g.a at jeg som en snill (naiv) mann med asperger ennå godt inn i 40-årene er jomfru og undrer meg til tider over hva jeg har gått glipp av i 10-årene som jeg nå har lagt bak meg.

Goes without saying at hun måtte nok ha styrt showet fra a til å.

Anonymkode: d7ab6...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo det gjør det, å du kan sitte å kverulere helt til du finner opp en maskin som lar deg besøke noens sinn og kjenne hvordan det er å være i kroppen deres. Å krangle med noen som påstår at alle lyver er umulig. For uansett hva jeg sier, så kommer du med, du lyver bla bla. Men sier det allikevel, for du vet ikke hvordan det er å være kvinne.

***Du blander sammen det å "kverulere" med å være presis med begrep. Du vet vel at å "passivt" via spørreundersøkelser utvise den "politisk korrekte" tone er mer og mer normalen i dag? 

----------------------------

Jeg er ei og liker ikke eldre menn, så tydeligvis fungerer ikke naturen alltid som du tror den vil.

****Nå har vel ikke din individuelle preferanse så mye innflytelse på generaliteter. At du foretrekker yngre menn er jo helt fint for deg og ingen skal ta ifra deg. Men du sliter nok nevneverdig mer med å finne en yngre partner enn motsatt (sannsynligvis).

------------------------------------

Om en rik mann, eller hvilken som helst mann på 40+ har kommet bort til meg har jeg ikke brydd meg, slik jeg aldri tidligere har brydd meg. Tenner på menn på min alder. 

***Igjen, det er jo helt fint at det fungerer for deg.  Pussig at du trekker inn penger her i denne sammenhengen. Så du sier at det ikke betyr noe for deg om han "tjener lite". Høres ut som du nok kan ordne opp bra med yngre menn .

----------------------------------------

Liker jo noen menn sine utsender bedre enn andre sine, men da ville jeg helst møtt dem da de var på min alder, ikke slik de er nå. 

****"slik de er nå"?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hadde det vært en one night stand eller et kortere fysisk sexuelt forhold så skal jeg vel innrømme at jeg KUNNE ha vært moralsk "svak" nok til å si ja.

Men det hadde nok utelukkende vært p.g.a at jeg som en snill (naiv) mann med asperger ennå godt inn i 40-årene er jomfru og undrer meg til tider over hva jeg har gått glipp av i 10-årene som jeg nå har lagt bak meg.

Goes without saying at hun måtte nok ha styrt showet fra a til å.

Anonymkode: d7ab6...495

Ta deg en Asia-tur, eller (for den saks skyld) de fleste steder utenfor Europa/Amerika.  Ikke bland inn moral i dette da. Hva er moralen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er nok ikke alderen som stopper deg her. Det er nok helt andre ting som gjør deg lite seksuelt interessant for en deilig 20-åring. Noe av det skinner igjennom i det du skriver. Du nedlatende bitterhet for eksempel. Og en attraktiv høystatus mann ville aldri skrevet noe slikt. Så det er nok mer der det ligger. Du har rett og slett bare ikke det som skal til for å tiltrekke damer av kvalitet. 

Anonymkode: 0fb62...88c

Det kan virke som du har et lite poeng her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (1 minutt siden):
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

***Du blander sammen det å "kverulere" med å være presis med begrep. Du vet vel at å "passivt" via spørreundersøkelser utvise den "politisk korrekte" tone er mer og mer normalen i dag? 

----------------------------

For meg kverulere du når du hører noen si en ting og velger å benekte det fullstendig, fordi du forventer et annet svar. Politisk korrekt er i stadig endring og mennekser har sikkert alltid vært sånn at en stor del av gruppen forholder seg til den. Å bare fordi noen er politisk korrekte, betyr ikke det at det ikke er dem som er dønn ærlige heller. Noen lyver å kun for drama. Til en grad håper jeg folk også lærer jo mer informasjon vi får, som kan endre noens mening på en sak, som du kanskje tenker Sheep! Men så har de bare med innblikk endret sitt syn. Vet ikke hvor relevant det er her da. 

****Nå har vel ikke din individuelle preferanse så mye innflytelse på generaliteter. At du foretrekker yngre menn er jo helt fint for deg og ingen skal ta ifra deg. Men du sliter nok nevneverdig mer med å finne en yngre partner enn motsatt (sannsynligvis).

------------------------------------

Jeg sa menn på min alder, men ja noen få år yngre og noen få år eldre. Er ikke i 40 årene, er 29. Så menn på fra 27-34 ca er dem jeg liker best. Har kun hatt yngre menn da, for både forhold og sex. Kjenner mange kvinner med yngre partner, så har tydeligvis er ganske mirakuløst liv.

***Igjen, det er jo helt fint at det fungerer for deg.  Pussig at du trekker inn penger her i denne sammenhengen. Så du sier at det ikke betyr noe for deg om han "tjener lite". Høres ut som du nok kan ordne opp bra med yngre menn .

Du sa at de økte i markedsverdi, hører ofte menn snakke om at alt kvinner tenker om dem handler om penger, status og slikt så manipulerer de seg selv utifra det til å tro at vi kvinner ikke bryr oss om kropp eller at han har fin personlighet og alt annet som faktisk holder deg glad i den kalde vinternatta. Må ha strøm, ved eller noe for å holde varmen da, men har penger selv til det, så ja kan godt ha mann som tjener mindre. 

----------------------------------------

****"slik de er nå"?? 

Om jeg møter en mann jeg syns har et fint utsendet selv om jeg anser han som for gammel for meg, tenker jeg på hvordan han var på rundt min alder og kunne ønske han var det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverulering:  I en diskusjon hvor det er mer intensitet har "kverulant" blitt overbrukt akkurat som "rasist" eller "homofob" er det. Uenighet sksper framgang i samfunnet. I dag tør ikke mange å stå for meninger som varierer litt fra 1. Siden til Dagbla, VG eller de andre såkalte "uavhengige" avisene vi har. 

Ja, 29-årige kvinner som ser bra ut kan nok ordne seg yngre menn. Utfordringen blir jo at den biologiske klokken til en 29-årig KVINNE tikker raskere og raskere. De fleste yngre menn vil tenke seg om to gangee før de går barneruta f. Eks. Igjen, dette gjelder selvsagt ikke alle, men mange.

Markedsverdi: Forhold hvor kvinnen tjener mer fungerer dårligere enn det motsatte. Jeg bryr meg ikke om hun er "influenser" eller rakettforsker så lenge hun er morsom, feminin og slank. 

Eller: Hvis det ytre stemmer kan menn strekke seg litt mer; mens kvinner godtar mye om "det indre" er (i deres øyne) perfekt.

Alder er jo litt vanskelig? Hva gjør du om du treffer en mann i 50-åra som trener hyppig&hardt samtidig som han kanskje har tatt litt Botox, øyelokkkirurgi eller fillere? Hva skiller ham fra en 30-åring da? 

Så alder (for menn) er ikke så enkelt som kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...