Gå til innhold

(Poll) Kunne du som eldre mann hatt sex med en 20 åring?

AnonymBruker

Kunne du som eldre mann hatt sex med en 20 åring?  

112 stemmer

1. 1. Kunne du som eldre mann hatt sex med en 20 åring?

• Ja
      71
    • Nei
      41

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For eldre damer er det foreløpig 25% Ja og 75% Nei. La oss se hvordan denne blir i sammenligning.

Anonymkode: 434df...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

For eldre damer er det foreløpig 25% Ja og 75% Nei. La oss se hvordan denne blir i sammenligning.

Det blir litt som å sammenligne epler og pærer, menn søker instinktivt yngre pga damers begrensende fertilitet. Ung = fruktbar. Så tipper prosenten i denne tråden blir skyhøy på ja til 20åring 😅 I en spørreundersøkelse gjort av gode gamle okcupid foretrakk menn i alle aldre damer på 22, mens kvinner preferanse stiger proporsjonalt med deres egen alder.

Kvinner flest søker trygghet, status og ressurser (les:penger) noe menn sjelden oppnår før 30årene.

Anonymkode: 922e3...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Osenua said:

No thank you, messere

Mann 29

Er du sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det blir litt som å sammenligne epler og pærer, menn søker instinktivt yngre pga damers begrensende fertilitet. Ung = fruktbar. Så tipper prosenten i denne tråden blir skyhøy på ja til 20åring 😅 I en spørreundersøkelse gjort av gode gamle okcupid foretrakk menn i alle aldre damer på 22, mens kvinner preferanse stiger proporsjonalt med deres egen alder.

Kvinner flest søker trygghet, status og ressurser (les:penger) noe menn sjelden oppnår før 30årene.

Kvinner søker flere ting enn det. Humor, god sex, utsendet, hvordan han behandler de han kjenner, om vi har like ønsker for hverdagen og trives i hverandres selskap.

Anonymkode: aa6d7...33b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi er heldigvis mer enn et produkt av våre instinkter og fruktbar er uansett bare en ulempe for min del. Er 40 og kunne aldri i verden hatt sex med en 20-åring.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ville være mot min religiøse overbevisning å avvise en 20 åring som vil ha sex med meg, men jeg ville ansett det som ett mirakel (og ikke lite skummelt ett) , om en 20 åring skulle forføre en gammel bestefar på snart 60 ....

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Druid said:

Det ville være mot min religiøse overbevisning å avvise en 20 åring som vil ha sex med meg, men jeg ville ansett det som ett mirakel (og ikke lite skummelt ett) , om en 20 åring skulle forføre en gammel bestefar på snart 60 ....

Det er lov å drømme (og trykke på ja, noe jeg håper du gjorde Bill Hicks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Druid skrev (13 minutter siden):

Hva er din religiøse overbevisning? 

Anonymkode: aa6d7...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mange  feminister i Ap sin kvinnegruppe som vil forby menn å ha sex med "yngre" kvinner.

Eller "hente" (som de sier) jenter fra Thailand/Filippinene (spesielt). 

Den ANDRE veien derimot...

Endret av AdonisFFM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...