AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Hva har dere kjøpt, og til hvem? Stresser litt med å komme godt i ganh, men har gått tom for ideer i år. Anonymkode: fd757...195
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Mannen: Parfyme (han trenger ny) og noen klær som han ønsker seg. Tenåringen: PlayStation 5 med FIFA spill og Ritualsprodukter. Jentungen: Juicy klær, bamse fra Gabby’s Dollhouse og Magic mixies. Til kjæledyret vårt: Godbiter og leke. Søster: Husholdningsapparat som hun ønsker seg. Nevø: Levi’s bukse og Gant t-skjorte (de har ofte salg på Kidsbrandstore). Niese: Juicy klær. Niese: Ullundertøy (etter ønske fra søsteren min). Svigers: Julemorgen servise (de samler). 4 nevøer og nieser over 20: Rituals produkter. Har kjøpt juicy t-skjorte til nieser/fadderbarn (10, 11 og 13 år). Niese, 7 år: Gabby katteører + noe lite. Niese, 4 år: Barbie dukke (hun ønsket seg det). Nevø, 5 år: Liten høytaler. Nevø, 9 år: En kul genser. Sønnen til søskenbarnet mitt: Pokemon kort. Fadderbarn: Gabby dukke, da hun ønsket seg det. Har kun noen få gaver igjen nå😅 Anonymkode: 4f11d...efa 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Takk for svar🥰 Anonymkode: fd757...195
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva har dere kjøpt, og til hvem? Stresser litt med å komme godt i ganh, men har gått tom for ideer i år. Anonymkode: fd757...195 Noen spesiell grunn til at du stresser? Det er da bare å gi alle det de ønsker seg eller et bidrag retning det de ønsker seg, dersom du ikke har råd til gjenstanden alene? Har du personer på listen som du kjenner så dårlig at du ikke vet hva de ønsker seg? Ta grep og enten bli bedre kjent med dem eller spør pent om dere ikke bare skal avvikle gaver. Det fremstår noe vilkårlig å gi gaver til bekjente på kanten til fremmede i årevis. Jeg har ikke begynt enda. Det er bare 15 personer på listen min, og fristen for å bestille på nett er et stykke unna. Pluss, ingen pakker må sendes fra meg før i starten av desember. Anonymkode: c6ed9...d8e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 Jeg forstår at det kan være stressende å finne gode julegaver. Her er noen generelle ideer som kan hjelpe deg i gang: 1. Personlige gaver: Tenk på personens interesser og hobbyer. Kanskje en bok om noe de liker, eller en gave som reflekterer deres lidenskap. 2. Opplevelser: Gi en opplevelse som en konsertbillett, et spa-besøk eller en matlagingskurs. Det kan være en flott måte å skape minner sammen. 3. Hjemmelagde gaver: Lag noe personlig og unikt, som en scrapbook med bilder og minner, eller en hjemmelaget gave som en strikket genser eller et kunstverk. 4. Gaver som gir tilbake: Vurder å kjøpe gaver fra veldedige organisasjoner, hvor inntektene går til gode formål. Husk at det viktigste er tanken bak gaven, og at det kommer fra hjertet. Lykke til med julegavejakten, og ikke stress for mye - du finner nok den perfekte gaven! Anonymkode: e387b...859
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen spesiell grunn til at du stresser? Det er da bare å gi alle det de ønsker seg eller et bidrag retning det de ønsker seg, dersom du ikke har råd til gjenstanden alene? Har du personer på listen som du kjenner så dårlig at du ikke vet hva de ønsker seg? Ta grep og enten bli bedre kjent med dem eller spør pent om dere ikke bare skal avvikle gaver. Det fremstår noe vilkårlig å gi gaver til bekjente på kanten til fremmede i årevis. Jeg har ikke begynt enda. Det er bare 15 personer på listen min, og fristen for å bestille på nett er et stykke unna. Pluss, ingen pakker må sendes fra meg før i starten av desember. Anonymkode: c6ed9...d8e Dette var vel ikke svar pp spørsmålet .. Anonymkode: 25970...dec
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #7 Skrevet 4. november 2023 Barn: blue tooth høytalere Lego , jakke , paw patrol , 3 d lampe, bilsete til dukke +++ voksne: matgaver , juletog, hånd og fotkrem, gavekort, smykke , armebånd , Swix telte, paninijern Anonymkode: 25970...dec
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #8 Skrevet 8. november 2023 Kona er den eneste jeg kjøper til 😊 og hun får undertøy (fra vikine.no) gave til henne og meg 😜😜 Anonymkode: 53636...2fe
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #9 Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kona er den eneste jeg kjøper til 😊 og hun får undertøy (fra vikine.no) gave til henne og meg 😜😜 Anonymkode: 53636...2fe Og dette har hun VIRKELIG ønsket seg? Anonymkode: 59165...573
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå