Gå til innhold

Endelig fått meg dame, men det er noe som ikke stemmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fått meg dame for ett år siden, altså man kan jo si at en drøm kom i oppfinnelse i det jeg har ønsket meg det siden jeg var 22, nå er jeg 36 og hun er 33. Det var et strid før uten noen resultater, men i helt annet verden nå, hvor jeg gjorde nesten ingenting. problemet er at jeg vurderer å slå opp, i det jeg innser at ja jeg ønsket meg da da, da jeg var yngre og de var yngre. Nå er det ikke det samme og jeg føler ikke får noe for det. Utseendemessig er damer i den alderen ikke det samme som da og heller ikke mentaliteten og energien de damene hadde. aktiviteter som uteliv, reise etc var nok best da jeg var yngre.

hva er jeg får ut av det egentlig? båre sex? det kan jeg fint bruke hånden til. hva sier dere til dette?

Anonymkode: e8276...504

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hva du vil frem til

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Båre sex er undervurdert.

Anonymkode: 7f987...585

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
Just now, Fru Uperfekt said:

Skjønner ikke hva du vil frem til

Han mener nok de damene han ønsket seg da han var 22 er ikke de samme damene han ble sammen med… 

Anonymkode: 98422...0b3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han mener nok de damene han ønsket seg da han var 22 er ikke de samme damene han ble sammen med… 

Vel er en 30 så får en ikke en på 20 med mindre en er ett kupp

• Liker 3
Skrevet

Sex er sterkt overvurdert ja. Er samme alder som deg, men har rast fra meg. Sliter litt med samme tankegang, det koster mer enn det smaker.

Men du ble ikke bare sammen med en dame kun for sex? Crazy man 😅Pass på at du ikke gjør henne gravid, den biologiske klokka pleier å tikke hardt hos damene i 30åra.

Anonymkode: 6d1ca...9d4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har dere det veldig kjedelig sammen?

Var i et kjedelig forhold hele 20 årene, og kan kun takke megselv for det. Handler i stor grad om personlighet, og hva en gjør dagene til. 

Anonymkode: 40791...66a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Om hun vil ha barn, slå opp nå. Uansett burde du slå opp da, du elsker henne jo ikke.

Håper ikke alle får et kjedelig liv når de blir i 30 årene, vil ha det gøy! 😂😭

Anonymkode: 40791...66a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville skjønt tankegangen om hun/dere var ti år eldre. Da er det ikke den helt samme verdien som i yngre alder, man begynner å lure på om det er verdt det osv. På generelt grunnlag, det er jo mange som kan være ålreite etter å ha passert 40 også.

Skrevet

Siden du ikke liker henne, så bør du avslutte forholdet.

Anonymkode: 014c7...896

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

fått meg dame for ett år siden, altså man kan jo si at en drøm kom i oppfinnelse i det jeg har ønsket meg det siden jeg var 22, nå er jeg 36 og hun er 33. Det var et strid før uten noen resultater, men i helt annet verden nå, hvor jeg gjorde nesten ingenting. problemet er at jeg vurderer å slå opp, i det jeg innser at ja jeg ønsket meg da da, da jeg var yngre og de var yngre. Nå er det ikke det samme og jeg føler ikke får noe for det. Utseendemessig er damer i den alderen ikke det samme som da og heller ikke mentaliteten og energien de damene hadde. aktiviteter som uteliv, reise etc var nok best da jeg var yngre.

hva er jeg får ut av det egentlig? båre sex? det kan jeg fint bruke hånden til. hva sier dere til dette?

🙄

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vurdert at det er din mentalitet som ikke er helt som den burde være?

Og hvordan er din energi? Om livet er kjipt er det jo du som lettest kan gjøre noe med akkurat det. 

Så er dere kanskje heller ikke riktige for hverandre. Om det virkelig var kjærlighet ville du neppe ha tenkt slik. Jeg kunne aldri vært sammen med en mann, hvilken som helst. Uten kjærlighet er ikke det å være i forhold særlig verdt innsatsen et forhold krever synes jeg. 

• Liker 3
Skrevet

Du er i alle fall ikke sammen med riktig dame om du tenker sånn. Du bør gjøre det slutt for hennes del, slik at hun kan finne seg en mann som faktisk vil være sammen med henne.

Anonymkode: 82794...f9f

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du høres ut som verdens enkleste mann og dessverre ikke så smart😂 Beklager,men hva i alle dager vil du med innlegget? En ting er sikkert. Du er emosjonell umoden. Du prater om damer som et produkt,og du har vært i et forhold i 1 år..... Tror dama de har det best uten deg og du kan forbli singel.

Anonymkode: 3874c...2cd

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Selvfølgelig. Som en mann på over 35 uten forholdserfaring, er han som regel uaktuell for 22 år gamle damer.

Anonymkode: 5ea4d...2ed

• Liker 3
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Hvem er dere som synes det å ha kjæreste er best i når man er i 20-åra? :klo:

Høres utrolig trist ut.

Hvis man har det kjedelig, så er det bare en selv som kan gjøre noe med det. Tenk over hvordan du vil ha det, ikke bare få deg dame for å få deg dame dersom du egentlig ikke vil ha det. Ei dame kan ikke fikse livet ditt for deg, det må du gjøre sjøl.

Skrevet

Merkelig. Men først : hvis du er utlending, så er jeg imponert over at du har lært deg norsk. 👏 Men det er mye av det du skriver som er så å si umulig å forstå, så kan være lurt å få noen til å hjelpe deg med teksten. Hvis du er norsk, bør du please ta ungdomsskolen om igjen. 

Jeg skjønner ikke helt problemet du beskriver. Du trodde at det å ha kjæreste i 20-årene skulle være kjempegøy mens nå i 30-åra er det kjedelig? Da har jeg en dårlig nyhet til deg: det er veldig liten forskjell på 20 og 30 åra for mennesker. Det er bare de i den aldersgruppen som tror det. Det er etter 45 +/- at de større endringene kommer, og særlig etter man har fått barn.

Du virker mentalt veldig barnslig og lite forberedt på å leve voksenlivet i et ordentlig parforhold og i hvert fall som fremtidig forelder og forbilde. 

Du kan like gjerne avslutte forholdet dersom det ikke gir deg noe. Men du burde også ta en titt i speilet og bestemme deg for hvem du vil være som voksenperson. 

M48

Anonymkode: 2f36a...d67

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Kanskje det er best at du snakker med henne om hun synes det er best å avslutte det, da du er i villrede.

Skrevet

Det høres ut som om du har noen bekymringer og tvil om forholdet ditt. Det er normalt å reflektere over hva man ønsker i et forhold og hvordan ens behov kan endre seg over tid. Det kan være nyttig å åpne opp for en ærlig samtale med partneren din om dine følelser og bekymringer. Kommunikasjon er nøkkelen for å finne ut av hva som er viktig for dere begge. Husk at det er viktig å respektere hverandres følelser og behov.

Anonymkode: ae958...6da

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Oi du er enkel i hodet. Er nok en grunn til at det tok 36. 

Anonymkode: 33d9b...654

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...