Gå til innhold

Hvorfor går folk med grønne bærenett fra Normal som om det er en veske eller en trend? Hvorfor er det en trend?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan forklare dette fenomenet som ihvertfall er svært utbredt i Oslo nå. 

Anonymkode: 0b000...32d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet du hva, den posten her er litt teit. Men jeg har lagt merke til det samme. Og ja, man tar med seg handlenett for å handle og legger lommeboken i den og bruker den som veske regner jeg med? Det er jo ikke rart. Men veldig mange normal poser, og det syns jeg er litt rart. De er litt for små for min del. 

Anonymkode: 61b05...53c

• Liker 1
Skrevet

De prøver vel å fortelle verden at de er normal.

Anonymkode: d8fd3...346

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Vet ikke helt hva du mener, men bæreposer er dyrt og lite miljøvennlig, så jeg kjøper mange-gsngs-bruk-poser eller nett hvor enn og bruker det... ikke pga en trend, men pga det er billigere og mer miljøvennlig

Skrevet

Det er vel ikke noen trend? Jeg bruker et noen ganger, kun fordi det er det eneste nettet jeg har.

Anonymkode: 8e8b6...067

Skrevet

Jeg har nett og veske. Veske til mobil og lommebok, nett til alt mulig annet; paraply, drikkeflaske, matvarer. Noen ganger er det Normal sin, andre ganger er det Extra sin, eller Rema1000.

Anonymkode: 1c431...def

Skrevet

Fordi de har god kvalitet og passform, koster 19 kr, og der eneste minus er få motiver der det grønne er det gjeveste.

Anonymkode: 54056...f1b

Skrevet

Mener du de bæreposene du får kjøpt hos Normal eller de grønne posene man har varer i fra Normal?

Jeg bruker de grønne vareposene som handleposer på matbutikker o.l. Samt hvis jeg trenger en pose å ha noe i som ikke går i veska.

Skjønner ikke problemet ditt, ts? Det er praktiske poser, og noe av det mest miljøvennlige alternativet. 

Anonymkode: 9f41b...01f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...