Gjest Refreng Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Du tar ikke ansvar. Du bryr deg bare om deg selv og dine egne følelser. Du anstrenger deg aldri for at andre skal få det bedre. Du bryr deg bare om hvordan du selv har det. Du klarer ikke se forbi deg selv Du vil at andre skal være sånn som du mener er riktig. Mennesker som oppfører seg på en måte du mener er feil eller som du ikke forstår er dårlige mennesker med dårlige verdier. Du dømmer dem hardt. De er dårlige mennesker som tar feil og som er egoistiske. Dersom noen er uenig med deg må du kjempe for å bevise at de tar feil. Du må bevise at de er dummere enn deg og forstår lite. Du mener at menn er smarte og logiske, mens kvinner er irrasjonelle og emosjonelle. Når du har en konflikt med en kvinne du ikke forstår, så tenker du det er fordi de er følsomme og du klarer ikke forstå hva de mener. Du tror at de bare er emosjonelle og nekter forsøke forstå dem som mennesker Du mener at dine verdier er best og at alle andre burde ha de samme verdiene du har. Dersom de har andre verdier eller perspektiver, så er det fordi de er dårlige mennesker
Gjest Osenua Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Eg antek dette er kjensler som har akkumulert over tid. Er det ein spesiell brukar på forumet du retter dette mot?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Heisann, her var det en riktig surpomp. Kanskje på tide å legge seg nå TS? Anonymkode: f5dea...795 2 3
Gjest Refreng Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Heisann, her var det en riktig surpomp. Kanskje på tide å legge seg nå TS? Anonymkode: f5dea...795 Må man være sur for å påpeke disse tingene? Hvorfor det eventuelt?
Gud Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 Betre å seie det til han eller ho det gjeld? 1
Ingar-André Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 Javel? Jeg får ikke dame fordi jeg ikke vil ha. Har faktisk ikke noe med tilbud eller tilgang å gjøre. Trives langt bedre som singel. Hørt om det før, Ts? Finnes faktisk dem av oss som ikke vil ha dame av ymse grunner. 1 3
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #8 Skrevet 2. november 2023 Nei grunnen til at jeg ikke får dame, er fordi jeg er en ufyselig og egoistisk drittsekk som ser på kvinner som annenrangs innbyggere, som hører hjemme på kjøkkenet. Jeg synes også vi burde ta vekk alle rettigheter kvinner har fått. Eller så er det fordi jeg ikke er interessert i å være i forhold, og foretrekker å leve som singel. Dere kan selv velge, hvilken av de to er sannheten.
Gjest Refreng Skrevet 2. november 2023 #9 Skrevet 2. november 2023 2 minutter siden, Menelaos said: Nei grunnen til at jeg ikke får dame, er fordi jeg er en ufyselig og egoistisk drittsekk som ser på kvinner som annenrangs innbyggere, som hører hjemme på kjøkkenet. Jeg synes også vi burde ta vekk alle rettigheter kvinner har fått. Eller så er det fordi jeg ikke er interessert i å være i forhold, og foretrekker å leve som singel. Dere kan selv velge, hvilken av de to er sannheten. De to perspektivene kan eksistere side om side
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 Refreng skrev (Akkurat nå): De to perspektivene kan eksistere side om side Ja Men oss meg, er bare en av dem sant
Gjest Osenua Skrevet 2. november 2023 #11 Skrevet 2. november 2023 (endret) Refreng skrev (2 timer siden): De to perspektivene kan eksistere side om side Høres ut som du ser etter mørke meninger der det ikke er noen Endret 2. november 2023 av Osenua
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #12 Skrevet 2. november 2023 Det eneste grunnen man får dame er fordi man er kjekk og allerede ettertraktet av andre kvinner samt ha et aktiv profil på nettet de som ikke får damer. har ikke utseende eller er loner. kjempe? kommer dem noen vei annet enn å bli anmeldt for stalking og plagsom adferd? Anonymkode: dbea5...5f3 1
Gjest Refreng Skrevet 2. november 2023 #13 Skrevet 2. november 2023 Just now, Menelaos said: Ja Men oss meg, er bare en av dem sant https://digitalcommons.usf.edu/jss/vol8/iss5/14/
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #14 Skrevet 2. november 2023 Refreng skrev (Akkurat nå): https://digitalcommons.usf.edu/jss/vol8/iss5/14/ Har ingenting å gjøre med det jeg skrev
Gjest Refreng Skrevet 2. november 2023 #15 Skrevet 2. november 2023 1 minutt siden, Menelaos said: Har ingenting å gjøre med det jeg skrev Bare nevner at en av de du anser som store forfattere ble brukt som propaganda
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #16 Skrevet 2. november 2023 Menelaos skrev (19 minutter siden): Nei grunnen til at jeg ikke får dame, er fordi jeg er en ufyselig og egoistisk drittsekk som ser på kvinner som annenrangs innbyggere, som hører hjemme på kjøkkenet. Jeg synes også vi burde ta vekk alle rettigheter kvinner har fått. Eller så er det fordi jeg ikke er interessert i å være i forhold, og foretrekker å leve som singel. Dere kan selv velge, hvilken av de to er sannheten. Det er et tredje alternativt du holder skjult. Du har en sår drøm om å flytte til Mallorca og er redd det å bli glad i noen her, legger drømmen på is eller verre. Anonymkode: 67833...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #17 Skrevet 2. november 2023 Osenua skrev (32 minutter siden): Eg antek dette er kjensler som har akkumulert over tid. Er det ein spesiell brukar på forumet du retter dette mot? Det kjem an på kor kjenslevar personen er. Anonymkode: efd9b...3ac
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #18 Skrevet 2. november 2023 Refreng skrev (Akkurat nå): Bare nevner at en av de du anser som store forfattere ble brukt som propaganda Jeg synes ikke George Orwell er en stor forfatter, uansett så har ikke det noe å gjøre med hva jeg skrev. Eller med denne tråden å gjøre.
Gjest Refreng Skrevet 2. november 2023 #19 Skrevet 2. november 2023 5 minutter siden, Menelaos said: Jeg synes ikke George Orwell er en stor forfatter, uansett så har ikke det noe å gjøre med hva jeg skrev. Eller med denne tråden å gjøre. Ok. du tenkte at du vil ha en middelmådig forfatter sitat på profilen din? interessant valg
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #20 Skrevet 2. november 2023 Refreng skrev (1 minutt siden): Ok. du tenkte at du vil ha en middelmådig forfatter sitat på profilen din? interessant valg Jeg bryr meg ikke om hva du mener om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå