rudolf-75 Skrevet 2. november 2023 #1 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg har handlet der og fått krav fra Klarna om å betale inn et medlemsgebyr som har stått med små bokstaver da jeg kjøpte en vare der? først etter flere måneder ble jeg klar om at dette medlemskapet kostet kr. 99.- pr. mnd. Er dette lovlig? Blir jeg nødt å betale eller finnes det noen annen utvei? Det ser også ut som om det er en god del andre enn meg som har samme opplevelse: https://no.trustpilot.com/review/luxplus.no?stars=1&xxxxxxxxxx=trustbox&xxxxxxxxxx=TrustBoxBasic&xxxxxxxxxxxx=free Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Del Skrevet 2. november 2023 Når du kjøper kan du jo velge å kjøpe som medlem, eller som gjest. Går du videre kommer det ganske godt frem hva det koster pr mnd. Så at du ikke har lest det er ditt ansvar. Anonymkode: 9de53...53b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 2. november 2023 #3 Del Skrevet 2. november 2023 Det første som skjer når man går inn på Luxplus er jo at det kommer en pop-up med beskjed om at de lavene prisene skyldes at det er en abonnement-tjeneste. Denne har du jo aktivt trykt på for å fjerne. I tillegg står det inne på selve produktet at du kan velge mellom kampanjepris eller gjestepris. Når du har godkjent kjøpet så har du naturligvis også godtatt betingelsene, som i dette tilfellet er at du er innmeldt som medlem. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Del Skrevet 3. november 2023 rudolf-75 skrev (3 timer siden): Jeg har handlet der og fått krav fra Klarna om å betale inn et medlemsgebyr som har stått med små bokstaver da jeg kjøpte en vare der? først etter flere måneder ble jeg klar om at dette medlemskapet kostet kr. 99.- pr. mnd. Er dette lovlig? Blir jeg nødt å betale eller finnes det noen annen utvei? Det ser også ut som om det er en god del andre enn meg som har samme opplevelse: https://no.trustpilot.com/review/luxplus.no?stars=1&xxxxxxxxxx=trustbox&xxxxxxxxxx=TrustBoxBasic&xxxxxxxxxxxx=free Det er veldig synlig på luxplus at det er betalt medlemskap. Så du kommer ingen vei ved å prøve deg på å påstå at det står med liten skrift. Anonymkode: 326eb...232 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Handlet fra denne siden idag jeg også idag (ikke Ts) , leste denne tråden først, så trodde jeg hadde kontroll da jeg tenkte at jeg ikke skulle melde meg inn. Jeg valgte gjestepris, men likevel fikk jeg mail om vilkår til mitt medlemskap. Så ble vist meldt inn uten at jeg ville? Noen vært borti det? Valgte jo gjestepris og betalte for frakt. Skjønner ikke noe... For noe lureri Anonymkode: 5eac0...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå