AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Hva kjøper dere og er dere fornøyd med kvaliteten? Har selv to jenter på 13 og 9, og vurderer å handle der siden det er mye billig. Forventer ikke kjempekvalitet, men orker ikke ræl som går istykker med en gang…. Anonymkode: fde0f...67b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Har ikke handler på Temu, men handlet en del på Wish. Regner med at det er ca samme kvalitet. Stort sett fornøyd med varene (hun elsker anime, så har gått mye i figurer og andre anime produkter). Jeg kjøpte også noen Halloween-figurer på Wish som jeg er veldig fornøyd med + noen bursdagsfeiringsting. Jeg har med andre ord handlet mye, og klaget 2 ganger siste halve året. Da fordi jeg har fått feile produkter (åpenbart at selger har prøvd å lure meg). Da har jeg fått igjen pengene med en gang. Selvsagt er det også mye rart som selges på sånne sider, og kvaliteten er ikke alltid på topp. Men veldig bra i forhold til pris. Anonymkode: ca2e2...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå