Fotball77 Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Jeg har iphone 15 pro max og har nå plutselig sluttet å få varsler fra Facebook messenger. Hvis jeg åpner appen ser jeg plutselig at det er meldinger der jeg ikke har fått varsler om. Så vidt jeg kan se er alle varslingsinnstillingene riktige. Det har vært sånn de siste 2-3 dagene. Veldig irriterende. Er det noen her som har opplevd det samme? Eventuelt vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Andre tips?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Har samme problem, sykt irriterende. Ble sånn etter siste oppdatering på iphone. Håper noen kommer med løsning på problemet her🤞🤞 Anonymkode: e4185...0fe
Fotball77 Skrevet 2. november 2023 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2023 Ok. Takk for tilbakemeldingen. Så da er det ikke bare meg. 🤞
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 Hvorfor gidder dere å bruke Facebook messager? Facebook leser jo alt dere skriver der og bruker det til å selge reklame. Bruk heller iMessage Anonymkode: 665e4...c24
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor gidder dere å bruke Facebook messager? Facebook leser jo alt dere skriver der og bruker det til å selge reklame. Bruk heller iMessage Anonymkode: 665e4...c24 Det er ikke alle venner og familie som har imessage da, men bruker det der det funker😊 Anonymkode: e4185...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå