AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Eldste er 12 og en venn av dette barnet havner i konflikt med søsken som er 9. I dag ble yngste nesten dyttet ned trappa av dette barnet og jeg er redd han mangler grenser. Han hører ikke på meg og lager mye krangel og trøbbel. Burde jeg si det som det er til foreldrene og kutte kontakten. Anonymkode: 62921...ceb
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Her var to (jentevenner 8 år) av sønnen min stygg mot lillesøsteren hans på 4, nå får de bare leke ute. Syns det er skikkelig lavmål når store barn glemmer at det finnes mindre barn man skal ta hensyn til Anonymkode: a0eac...1ff
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Eldste er 12 og en venn av dette barnet havner i konflikt med søsken som er 9. I dag ble yngste nesten dyttet ned trappa av dette barnet og jeg er redd han mangler grenser. Han hører ikke på meg og lager mye krangel og trøbbel. Burde jeg si det som det er til foreldrene og kutte kontakten. Anonymkode: 62921...ceb Du bør iaf si det til foreldrene og høre hva de svarer. Det kan ikke være sånn at småsøsken ikke kan være hjemme fordi storesøsken har besøk, men noen ganger kan småsøsken også måtte få beskjed om å holde seg litt unna. Men fysisk vold fra en 12-åring mot små barn? Da hadde jeg nok vært litt skeptisk til å slippe de inn i huset. Som 12-åring er man stor nok til å forstå konsekvensene. Hadde lillebror faktisk blitt dyttet ned trappen hadde du jo måttet politianmelde ungen. Anonymkode: 89683...905
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 Hadde vennen til eldste barnet mitt nesten dyttet lillesøster ned trappa, så skulle de fått høre av meg hvor "skapet skal stå", og jeg hadde vært så pass forbannet at det å "ikke lytte" ikke hadde vært et alternativ. Da kan du ikke være tydelig nok. I tillegg hadde jeg tatt eldstemann for meg og sagt at barnet har et ansvar for hvem han slipper inn i huset og hvordan de oppfører seg. "Jeg må se den slags oppførsel igjen- noensinne!!". Dere som har barn som ikke lytter til dere?? Hva slags pingle-irrettelser er dere holder på med? Anonymkode: 48717...d48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå