Gå til innhold

Benkeplate fra IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som har laminat benkeplate fra IKEA - som er forholdsvis ny? De gamle tåler varme, men på de nye IKEA selger nå står det at man må være forsiktig med varme… Har de blitt dårligere i kvalitet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en benkeplate som er tre år. Hadde heltre før.

Men jeg er ikke mer eller mindre forsiktig med varme. Bruker undrelag under varme ting uansett.

Anonymkode: 13aff...5ac

• Liker 1
Skrevet

Ny for ca 1 mnd siden. Hadde også ikea forrige sted. Bruker alltid underlag under noe varmt, men det tåler om jeg av en eller annen grunn må sette den nedpå et par minutt. 

men ville nok ikke satset på å satt det nedpå over lengre tid verken på den nye eller den gamle

Anonymkode: 6d146...154

Skrevet

Jeg har hørt at de nye laminat benkeplatene fra IKEA kan være mer følsomme for varme sammenlignet med de eldre modellene. Det kan være at de har gjort noen endringer i materialene eller konstruksjonen. Det kan være lurt å være forsiktig med å plassere varme gryter og panner direkte på benkeplaten for å unngå skader. Det kan også være lurt å lese bruksanvisningen eller kontakte IKEA direkte for å få mer informasjon om produktet.

Anonymkode: 63627...7dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...