AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Vårt barn på straks 15 mnd har hatt en lang uke i barnehagen denne uken. Forrige uke var han borte hele uken fordi han var veldig syk. Denne uken har han vært oppe fra klokken 06.00 og i barnehagen fra klokken 07.30- ca 16.15 hver dag. Han har vært veldig trøtt og sutrete hver dag han kommet hjem, så han har vært sliten. I morgen har jeg fri og vil derfor gjerne ha han hjemme da jeg synes han hadde hatt godt av en dag hjemme nå. I helgen jobber jeg, så jeg vil også gjerne ha en dag med han der vi leker og koser oss sammen. Jeg skjønner såklart jeg bestemmer selv, men er dette "innafor" siden han var borte forrige uke, og mtp på rutiner? Anonymkode: ffb30...789
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Helt innafor. Anonymkode: 43ac3...1ba 3
Yodas Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Det er ikke barnehageplikt her i landet. 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Absolutt innafor 👍 Anonymkode: be104...03b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 Det bestemmer du helt selv Anonymkode: bcacd...62e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 Jeg syns det høres både innafor og lurt ut å ha ham hjemme i morgen Anonymkode: 0d529...3f8 1 1
Vera Vinge Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 Selvsagt! Du bestemmer og bhg vil heller ikke tenke noe negativt over dette. Høres bare helt ideelt ut med en fridag etter en slitsom uke. Noe annet blir jo hvis man over tid kun har barnet et par dager i bhg i uka eller noe sånt, at barnet da kan streve med å komme inn i rutinene. Men det du spør om er jo noe helt annet. At barn på 15 mnd har en fridag ville vært ideelt hver uke, om man hadde hatt muligheten (noe veldig mange ikke har). 2
Helt uperfekt Skrevet 2. november 2023 #9 Skrevet 2. november 2023 Jeg tenker at nettopp fordi han var syk hele forrige uke har han kanskje ekstra behov for litt kortere uke denne uka, spesielt når han har hatt lange dager resten av uka og virker sliten. (jobber ikke i bhg og har bare mine egne barn som sammenligningsgrunnlag) 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 Ja! Absolutt. Mine har hatt mye fri fra barnehagen, vi brukte det mer som halv plass, gått veldig fint. Anonymkode: 9f26c...ebb
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #11 Skrevet 2. november 2023 Jaa hadde definitivt holdt ham hjemme. Synes det er skikkelig dritt å måtte sende barna i bhg om de har vært syke og jeg må jobbe lange dager. Har du mulighet, bør du absolutt gjøre det, han er jo så liten også ❤️❤️ Anonymkode: 675de...f68
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #12 Skrevet 2. november 2023 Både innafor og fornuftig. Det er enklere for ungen å ha det bra der når den er uthvilt Anonymkode: e49b6...8a4
Lykkeligliten Skrevet 2. november 2023 #13 Skrevet 2. november 2023 Har selv hatt mine hjemme fra barnehagen mye når jeg har hatt mulighet, med første ble det ikke barnehagestart før 2år. 2 åringen har jeg masse hjemme fra barnehagen nå som jeg har permisjon 😊 Det blir fort lange dager i barnehagen i en travel hverdag, så nyt det når du har muligheten 😊
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #14 Skrevet 2. november 2023 Hvis du selv har lyst til å holde ham hjemme, er det selvsagt helt ok! Om du ønsker litt tid for deg selv, kan du evt levere sent og hente tidlig, feks 9-14 Anonymkode: cfa98...39b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #15 Skrevet 2. november 2023 Jeg forstår at du ønsker å ha en dag hjemme med sønnen din etter en lang uke i barnehagen. Det er absolutt "innafor" å gi ham en dag med avslapning og kos hjemme, spesielt etter å ha vært syk forrige uke. Det kan være godt for ham å få litt ekstra hvile og tid sammen med deg. Anonymkode: adb68...268
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #16 Skrevet 3. november 2023 Det ble fri på han, vi koser oss hjemme 😊 Anonymkode: ffb30...789
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #17 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vårt barn på straks 15 mnd har hatt en lang uke i barnehagen denne uken. Forrige uke var han borte hele uken fordi han var veldig syk. Denne uken har han vært oppe fra klokken 06.00 og i barnehagen fra klokken 07.30- ca 16.15 hver dag. Han har vært veldig trøtt og sutrete hver dag han kommet hjem, så han har vært sliten. I morgen har jeg fri og vil derfor gjerne ha han hjemme da jeg synes han hadde hatt godt av en dag hjemme nå. I helgen jobber jeg, så jeg vil også gjerne ha en dag med han der vi leker og koser oss sammen. Jeg skjønner såklart jeg bestemmer selv, men er dette "innafor" siden han var borte forrige uke, og mtp på rutiner? Anonymkode: ffb30...789 Så klart er det innafor! Hilsen ped.leder 😁 Anonymkode: d0b5a...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå