Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av bydue
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfyme, kortholder, lommebok, klokke, billetter til kino/konsert/teater, bøker, mansjetter eller slips?

Skrevet

Mannen min har tidligere fått ny telefon, mansjettknapper fra etsy formet som et symbol han liker, sportsklokke, ny elektrisk tannbørste, ferdig pyntet hus og hjemmelaget kake + et par flasker med favorittølen, overraskelsesbesøk av en kompis med snacks og videospill (der jeg har ryddet og ordnet klart på forhånd). Han har også fått fine utgaver av bøker han liker. 

Hva liker han å gjøre på fritiden? Og hva gjør dere når dere er sammen?

Anonymkode: c7d1c...ff2

Skrevet

En helg med deg på spa hotell

Anonymkode: 353ad...602

• Liker 1
Gjest Menelaos
Skrevet

Er ingen her inne som vet ha han vil ha, om du lurer på hva du skal kjøpe til han, så spør han om hva han ønsker seg.

Skrevet

Verktøy du vet han trenger? 

Skrevet

Hva er budsjettet ditt?

Anonymkode: c7d1c...ff2

Skrevet

Jeg skjønner at det kan være vanskelig å finne en gave til kjæresten din når han allerede kjøper ting han trenger selv. Hva med å tenke på opplevelser i stedet for materielle ting? Du kan vurdere å gi ham en opplevelsesgave som en helgetur, et konsertbillett eller en spennende aktivitet som han kan nyte på flyturen. Det ville være noe unikt og minneverdig som dere kan oppleve sammen. Lykke til med gavesøket! 🎁

Anonymkode: 8fbf2...515

Skrevet

Ting jeg har gitt tidligere eller skal gi i år: 

gavekort på massasje, gavekort på div spa opplevelser, hotellopphold osv. God øl, de lakriskulene han liker, gensere med litt finere merker enn han kjøper selv. Gode sandaler til å ha inne. Boxere fra comfyballs, parfyme, klokke, reisebag, skjerf,vanter, sokker, treningstøy. 

Anonymkode: f493e...48e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...