Cilla Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 Jeg synes å huske at Ikea batteriene ble best i test for noen år siden?? Men synes hele tiden at det er de jeg må skifte ganske så ofte. Spesielt i trådløse muser vi har hjemme. Nå skriver ikke jeg ned datoer for når jeg skifter batterier og hvor lenge de varer/merke etc Men likevel. Ikea batteriene er kjempebillige, men det er irriterende å måtte bytte hele tiden, det er gjerne først en periode de er litt svakere, og spesielt musa blir treg og bruke da. Noen som er enige??
Arkana Skrevet 27. januar 2006 #2 Skrevet 27. januar 2006 Jeg synes Ikea-batteriene er noen av de som varer lengst.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #3 Skrevet 27. januar 2006 Jeg har prøvd ut litt forskj typer batterier siden kameraet mitt bruker vanlige R6-batterier, og jeg batteriladeren min gikk føyken. Min erfaring er også at ikea-batteriene er de beste. De dårligste jeg har brukt er billigbatteriene fra Clas-Ohlson. Rakk nesten ikke å sette dem i, før de var oppbrukt. Duracell og andre dyre merker synes jeg heller ikke er bedre enn Ikea sine, iallefall ikke tatt i betraktning prisen.
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #4 Skrevet 27. januar 2006 Når IKEAs batterier vant, var det vel i forhold til pris, så det er godt mulig at de varer noe kortere, til gjengjeld kjøper du 10 IKEA batterier for prisen av ett Duracel..
Grooo Skrevet 27. januar 2006 #5 Skrevet 27. januar 2006 Jeg bruker IKEA-batterier i mus og tastatur (og alt annet) både på jobb og hjemme, og de varer jo evig jo! Bytter batteri ca. en gang i året i mus og tastatur hjemme, og ca. hver fjerde-femte måned på jobb. De brukes om lag like mye, men det er tydeligvis forskjell på tastaturene/musene...
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #6 Skrevet 29. januar 2006 Vi har også en trådløs mus som vi må bytte batterier på hele tiden - uansett om det er Ikea's eller noen andre... Synes Ikea-batteriene er bra jeg og jeg hamster hver gang jeg er der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå