Gå til innhold

11 åring banket opp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle dager. Et barn på 11 år er banket opp og klager på hodesmerter, men politiet finner det ikke nødvendig med ambulanse? Håper for guds skyld de fulgte han til legevakt.

Og hvem er foreldre til disse barna, har de null kontroll? Kjenner jeg blir oppriktig provosert, og det er nok et bevis på at det finnes altfor mange udugelige foreldre.

https://www.bt.no/nyheter/direkte/i/BR649v/nyheter-direkte

"– En gutt ble slått i ansiktet og sparket mens han lå nede, lød meldingen, ifølge operasjonslederen.

Politiet rykket ut med flere biler, og på stedet fant de fornærmede, en 11 år gammel gutt.

– Han opplyste at han var blitt slått og sparket og tatt kvelertak på, sier Ness.

11-åringen klagde på smerter i hodet, men politiet fant det ikke nødvendig å tilkalle ambulanse.

Kort tid etter fikk politiet kontroll på 14-åringen som er mistenkt for å stå bak volden."

Anonymkode: d911f...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kontaktet garantert foreldrene som tok sønn til legevakt. 

Vet du hva som ligger til grunn i avgjørelsen til politiet? 

Om jeg skulle ring ambulanse hver gang en elev hadde hodesmerter etter knall fall , huske og ball i hodet ville jeg måttet tilkalt ambulanse daglig. 

Det var nok helt rett å ikke ringe ambulanse,  selv ved beinbrudd prøver vi å finne bil, og unngå ambulanse bruk. Kun en gang har jeg sett et så ille brudd at barnet ikke klarte å flytte seg over i bil med hjelp, og ambulanse ble tilkalt grunnet behov for smertelindring for forflytning.  

Anonymkode: 6dcb8...088

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...