Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man snakker om gaver, at man trenger ikke gaver om man ikke har råd. Det viktigste er å være sammen med familien. Men hva med dem som har all familie langt vekk og ikke kan være sammen med de i jula? Hvordan skal man lage en god jul da ; ingen gaver og ingen å feire sammen med? 

Blir så lei av det utsagnet for det gjør meg bare trist. Skulle så gjerne feira sammen med familien, skulle gjerne hatt mine foreldre i live osv.. Så hjelp meg da og finne gode ting, gleden med jula. En liten bønn fra en som er litt trist idag.. 

Anonymkode: 1a0aa...89c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere steder rundt om i landet arrangeres det julefeiring for folk som ikke har noen å feire med, du kan jo undersøke om det finnes noe slikt nær deg? Det finnes jo også folk som inviterer fremmede hjem til seg på julefeiring, men personlig hadde jeg ikke vært komfortabel med noe slikt.

Du sier familien bor langt unna, har du mulighet for å facetime eller ringe dem? Da kunne dere ha laget i stand julemat på hver deres kant, så hatt kontakt i løpet av dagen.

Anonymkode: 898b6...e46

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår at det kan være vanskelig å ikke kunne være sammen med familien i jula. Selv om det kan være trist, kan det fortsatt være muligheter for å skape en god jul. Du kan for eksempel prøve å finne alternative måter å feire sammen med familien, som å ringe eller videochatte. Du kan også prøve å skape nye tradisjoner og lage gode minner med venner eller andre nære personer. Det trenger ikke å være dyre gaver, men heller tid og omsorg som du kan gi til andre. Husk at jula handler om kjærlighet, samhold og takknemlighet. Ta vare på deg selv og prøv å finne glede i små øyeblikk. Ønsker deg en god jul!

Anonymkode: 6b41c...69a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...