AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Vi har ikke lite sex, ca annenhver dag, men min sexlyst er mye høyere enn hans og det føles skikkelig slitsomt! Jeg har lyst på han hver dag, kunne gjerne hatt sex morgen og kveld. Dette har blitt slitsomt og plagsomt for meg. Finnes det noe som helst man kan gjøre for å få mindre sexlyst? Anonymkode: d439c...f9b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 En teskje salpeter til frokost og kvelds gjør susen. Anonymkode: ee7b9...b4d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi har ikke lite sex, ca annenhver dag, men min sexlyst er mye høyere enn hans og det føles skikkelig slitsomt! Jeg har lyst på han hver dag, kunne gjerne hatt sex morgen og kveld. Dette har blitt slitsomt og plagsomt for meg. Finnes det noe som helst man kan gjøre for å få mindre sexlyst? Anonymkode: d439c...f9b Nei, men det er som alt annet man har lyst på, men ikke får eller ikke skal ha (tenk, sjokolade når du slanker deg etc). Du må bare akseptere at du føler deg kåt, også lar du det være. Ikke stritt imot følelsene. Kanskje det hjelper og onanere? 😅 Vist ikke så er det bare å akseptere lysten. Anonymkode: 33bc1...325
aksase Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Tja, si det... Noen kvinner hevder at det å være slitne og trøtte legger en demper på sex-lysten. Kanskje du skal jobbe mer og sove mindre? Noen hevder også at trening og god fysisk form gir mer overskudd, så om du trener og er i god form, kanskje du skal slutte å trene, begynne å spise mer, drikke mer alkohol og la kroppen forfalle. Eller du kan utfordre "gubben" på å gå motsatt vei slik at hans lyst øker. Eller du kan la det være som det er og være glad i den mannen og det livet du har mens du tilfredsstiller deg selv etter behov. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 Jobb overtid med det 3. skiftet og utvikl en vaskemani. Anstreng deg for å være sur og utrivelig, da blir folk ikke like høflig mot deg og det resulterer i at du får dårlig selvbilde. Hokus pokus — og BOOM! Du er på KG igjen og lager tråd der du spør om du er urimelig for GI mannen sex 2 ganger i halvåret. Anonymkode: 71031...f5f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 Morsomme svar, tusen takk! Kan da le av det om ikke annet. 😄 Jeg tror kanskje at en del av problemet mitt ligger i at det føles unormalt å være kvinne og ha høyest lyst. Jeg føler meg av og til skamfull. TS Anonymkode: d439c...f9b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Morsomme svar, tusen takk! Kan da le av det om ikke annet. 😄 Jeg tror kanskje at en del av problemet mitt ligger i at det føles unormalt å være kvinne og ha høyest lyst. Jeg føler meg av og til skamfull. TS Anonymkode: d439c...f9b Ikke føle deg skamfull. Du er perfekt ❤️ Anonymkode: 71031...f5f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #8 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Morsomme svar, tusen takk! Kan da le av det om ikke annet. 😄 Jeg tror kanskje at en del av problemet mitt ligger i at det føles unormalt å være kvinne og ha høyest lyst. Jeg føler meg av og til skamfull. TS Anonymkode: d439c...f9b Ingenting å skamme seg over. Vi skulle ha hatt flere flotte, seksuelle kvinner som deg! Anonymkode: 59420...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #9 Skrevet 2. november 2023 Skamfull fordi du har god sexlyst, ja nå har jeg lest det også Omtrent som den tråden hvor ei dame klagde på at hun hadde så lange bein og så store pupper... JADA dere er så perfekte så! Anonymkode: db699...f1c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #10 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Morsomme svar, tusen takk! Kan da le av det om ikke annet. 😄 Jeg tror kanskje at en del av problemet mitt ligger i at det føles unormalt å være kvinne og ha høyest lyst. Jeg føler meg av og til skamfull. TS Anonymkode: d439c...f9b Det er vel typisk den samme skammen mannen ofte sitter med, når han er den med lavest lyst. Kanskje greier du å kanalisere noe av energien ut i jobb og hobbyer? Så spørs det hva som skjer med alderen. Hva når han har lyst bare én gang i uka, og du fremdeles er like kåt? Anonymkode: 88409...6af
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #11 Skrevet 3. november 2023 Se om du får tak i noe rester av bryllupskake. Tror det må være noe spesielt i den typen kake. Kona mista lysta umiddelbart etter at hun spiste bryllupskaka. Anonymkode: de0c9...741 1 1
LadeJarl Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): En teskje salpeter til frokost og kvelds gjør susen. Anonymkode: ee7b9...b4d Det gjør arsenikk og...🙈
LadeJarl Skrevet 3. november 2023 #13 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Morsomme svar, tusen takk! Kan da le av det om ikke annet. 😄 Jeg tror kanskje at en del av problemet mitt ligger i at det føles unormalt å være kvinne og ha høyest lyst. Jeg føler meg av og til skamfull. TS Anonymkode: d439c...f9b 😂🙈...Skamfull for hva? Naturen vil du skal lage masse barn fordi du har bra gener.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #14 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Se om du får tak i noe rester av bryllupskake. Tror det må være noe spesielt i den typen kake. Kona mista lysta umiddelbart etter at hun spiste bryllupskaka. Anonymkode: de0c9...741 Haha, artig svar! Takk! 😄 Men hvordan er det for deg da? Anonymkode: d439c...f9b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #16 Skrevet 3. november 2023 Tja, om du avstår fra sex helt, vil du etter en stund få mindre og mindre behov for sex. Men det er sikkert ikke aktuelt😜 Hva med å tilfredsstille deg selv? Det går også helt fint an om din sexlyst er større enn partnerens😊 Anonymkode: 55813...3f7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #17 Skrevet 3. november 2023 Du får gjøre slik menn med mer sexlyst gjør. Vente til mannen har sovnet og ordne det selv 😉 Anonymkode: 35af1...ce7
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. november 2023 #18 Skrevet 3. november 2023 Har mange ganger tenkt det samme, flommer over av lyst hver dag og vil ha ofte. Er det noe feil med meg, kan jeg tenke. For min del er det en mann jeg har lyst på og det nytter ikke å onanere 😂 Så jeg skjønner frustrasjonen din, når han ikke vil like mye som deg. Det må være kjipt. Føler med deg ❤️ Har dessverre ikke noe kur mot sexlyst, men om du finner den, gi meg beskjed 😂
Sander33 Skrevet 3. november 2023 #19 Skrevet 3. november 2023 Seksuell apetitt er som matlyst. Noen har mye lyst på mat, god mat, god vin, spiser flere ganger om dagen, noen blir bælfeite for se spiser mye eller feil, noen klarer å balansere det og spiser mye og godt uten problemer. Blir det derimot for mye (sex, mat, vin etc), så er det ett problem. Min apetitt har vært lik 16-48år, og avtar ikke. Å klippe strengen medførte bare ENDA mer sex og dempet iallefall ikke lysten. Men det er sikkert noe hormon drit man kan putte i kroppen om man spør legen. Men man er den man er, og hvis den man lever med ikke kan akseptere deg slik du er, og du føler deg rar og annerledes så er man kanskje sammen med feil person.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #20 Skrevet 3. november 2023 Jeg er som deg, har lyst på mannen min hver dag. Det er ikke onani jeg har lyst på, det er han. Vi er inne i vårt første år sammen, så jeg har ikje opplevd å bli avvist enda, og han bedyrer at han har høy sexlyst og er lett antennelig selv i langvarige forhold 😅 Jeg vet jeg har høy sexlyst i forhold når jeg elsker noen og har det bra, derfor er jeg ærlig om dette tidlig. Det er avgjørende for et langt og godt samliv at man matcher seksuelt. Jeg føler meg lite elsket, begjært og uattraktiv om jeg blir blankt avvist av en partner. Så begynner den negative spiralen. Så det gidder jeg ikke å kaste bort livet mitt på 😅😇 Her er det blowjob og sex hver dag 😅 Anonymkode: 0144f...f27 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå