Gå til innhold

Kansellerte første date, vil ikke ringe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet selv hva utfallet kommer til å bli nå, ettersom årene har gått blir jeg flinkere og flinkere til å tro på de tegnene menn faktisk viser (SE hva de gjør, ikke hva de sier) osv... Chattet lenge og lagt ned endel tid, han avlyser rett før date (sykdom), men ikke så syk at man ikke avlyser andre planer før daten. 

Fin fyr, men dessverre er det et rødt flagg for meg og gitt hvordan menn oppfører seg på datingapper så er konklusjonen at jeg overhodet ikke er en prioritet.  Hva hadde dere andre gjort? 

Anonymkode: 0f428...81d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde det samme på lørdag, en som hadde bedt ut meg og ikke omvendt. Så fikk jeg melding dagen vi skulle treffes at han var syk uten oppfølging om ny dato, dagen etter la han ut story at han var på skitur. Venner mente jeg overreagerte da jeg sa jeg ikke tror det blir noe med han for klok av skade har jeg lært meg at dette kan tyde på enten lav interesse eller lite pålitelighet. Har enda ikke hørt fra han så magefølelsen var rett. 

Så det jeg tenker. Om vedkommende virker å genuint syns at det var leit med sykdom og tar initiativ til å finne ny dag eller i det minste si han vil treffes igjen når han er syk så er det ikke et rødt flagg. Hvis ikke går man videre.

Anonymkode: 6f37c...c49

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Opplevde det samme på lørdag, en som hadde bedt ut meg og ikke omvendt. Så fikk jeg melding dagen vi skulle treffes at han var syk uten oppfølging om ny dato, dagen etter la han ut story at han var på skitur. Venner mente jeg overreagerte da jeg sa jeg ikke tror det blir noe med han for klok av skade har jeg lært meg at dette kan tyde på enten lav interesse eller lite pålitelighet. Har enda ikke hørt fra han så magefølelsen var rett. 

Så det jeg tenker. Om vedkommende virker å genuint syns at det var leit med sykdom og tar initiativ til å finne ny dag eller i det minste si han vil treffes igjen når han er syk så er det ikke et rødt flagg. Hvis ikke går man videre.

Treffes igjen når han er frisk*

Skrevet

Hva slags andre avtaler da? Er det viktige avtaler som må gjøres, så kan man tvinge seg til noen ærender, men å date når man føler seg dårlig er ikke særlig fristende, lett å gi dårlig inntrykk når man sitter der sliten og redusert 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

100% enig 

Anonymkode: 0f428...81d

Skrevet

Jeg er mer sånn.. hvis man avlyser to ganger på rad, da mister jeg tiltro og føler ikke for å møtes 

Anonymkode: d170c...ac3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er mer sånn.. hvis man avlyser to ganger på rad, da mister jeg tiltro og føler ikke for å møtes 

Anonymkode: d170c...ac3

Selv når det er helt legitime grunner bak? 

Anonymkode: 44daa...7a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...