AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Del Skrevet 2. november 2023 Bilen min må godkjennes innen slutten av Januar. Jeg vurderer å ta kontroll til uken. Hvis jeg får feil på bilen kan jeg kjøre med den frem til slutten av Januar førjeg evt vraker den? At det er noen feil og mangler trur jeg, men ikke at de er livsfarlige. Bilen er såpass gammel at å koste på den flere tusen krone skjer ikke. Om evt feil og mangler må fikses før slutten av Januar, så venter jeg heller med kontrollen. Anonymkode: 22049...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. november 2023 #2 Del Skrevet 2. november 2023 Du har 2 måneder på deg til å utbedre feilene så lever den på PKK kanskje det går bra min 2002 RAV 4 gikk rett igjennom i sommer skiftet bremseskiver og klosser før kontroll 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Del Skrevet 2. november 2023 Anonymkode: c301c...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Del Skrevet 2. november 2023 Eneste er vel om den er såpass dårlig stand at den er farlig å kjøre med..3'er feil(?), da blir du avskiltet til reparasjon er utført Anonymkode: e8626...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Del Skrevet 2. november 2023 Så lenge du ikke har noen 3'er feil på den kan du fortsette å kjøre og bruke den. Hvis du tar den til EU kontroll nå og de finner 3'er feil får du ikke kjøre den noe mer før den er reparert... Husk også at hvis det ikke er noe galt med den så den går gjennom eu kontroll nå i november så vil den neste eu kontrollen din også være i november. Anonymkode: 1beee...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Del Skrevet 2. november 2023 Takk for svar, da bestiller jeg EU kontroll til uken. Anonymkode: 22049...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå