AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Ei venninne har kjøpt seg en ny leilighet. Den bygges nå og er klar for innflytting i Juni. Nå har begynt å forbedre salg av rekkehuset. Men da må hun pakke bort en del før bilder blir tatt og visninger Hun har spurt om hun kan lagre ting i kjellerboden vår. Jeg sa at vi har ikke mye plass der. Vi er 2 voksne og 3 barn/ tenåringer og trenger plassen. Hun bare svarte: Greit det. Jeg skal spørre noen andre ..... Er det noe å bli sur for? Anonymkode: 4d362...719
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Spørs helt på hvilken måte du sa det på, og hva som skulle lagres. Skulle hun lagre en eske, så tenker jeg at det får du plass til. Snakker vi halve huset, så burde hun forstå. Men er det noe vits i å lage en tråd på kvinneguiden om det? Vi var ikke der, vi aner ikke hvor god relasjonen er, vi aner ikke hvordan venninnen din har det, etcetcetcetcetcetc... Anonymkode: f9cfa...06f 3 2
Lill3My Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ei venninne har kjøpt seg en ny leilighet. Den bygges nå og er klar for innflytting i Juni. Nå har begynt å forbedre salg av rekkehuset. Men da må hun pakke bort en del før bilder blir tatt og visninger Hun har spurt om hun kan lagre ting i kjellerboden vår. Jeg sa at vi har ikke mye plass der. Vi er 2 voksne og 3 barn/ tenåringer og trenger plassen. Hun bare svarte: Greit det. Jeg skal spørre noen andre ..... Er det noe å bli sur for? Anonymkode: 4d362...719 Jeg ser ikke problemet, jeg. Du sier dere ikke har plass. Hun sier greit, hun skal spørre noen andre. Hva ellers skulle hun svart da? 6 2
Mezzosoprena Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Ok, så hun svarte at det er helt greit at hun ikke kan lagre noe hos dere, men at hun har andre hun kan spørre? Og du mener at hun er sur?? 1 1 1
Mezzosoprena Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 Lill3My skrev (Akkurat nå): Jeg ser ikke problemet, jeg. Du sier dere ikke har plass. Hun sier greit, hun skal spørre noen andre. Hva ellers skulle hun svart da? Akkurat det jeg satt her å lurte på også 😂 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 Men? Ble hun sur? Jeg ser bare en helt normal "spørsmål-svar" utveksling Anonymkode: 019f7...fee 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 Nei, det er ikke noe å bli sur for. Det virker som om venninnen din forstår at dere ikke har nok plass i kjellerboden. Det er viktig å være ærlig om hva man kan tilby, og det er greit å sette grenser basert på dine egne behov. Det er flott at hun respekterer det og ser etter andre alternativer. Kommunikasjon er nøkkelen! Anonymkode: 4024e...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå