Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (kvinne 24) studerer og bor i kollektiv med to andre men på rundt samme alder. Han ene har jeg kjent siden vgs og vi har vært i samme vennegjeng siden den gang. Han andre studerer sammen med kompisen min og flyttet inn for ca 1 år siden etter at venninna vår flytta ut. Han er veldig kjekk og jeg fikk raskt et øye til han. Gjorde ikke noe med det, da vi bor sammen.. Vi jobber og studerer mye hjemmefra alle tre, noe som gjør at vi ser hverandre svært ofte. Jeg har også begynt å fått følelser for vennen min, noe som overrasket meg litt. 
Etter en kveld i sommer med litt mye vin ble samtaletema stadig frekkere. Vi ble ganske brisne alle tre og plutselig begynte vi å kline og tafse på hverandre! Husker ikke hvordan dette skjedde helt, men vi endte opp i min seng. Guttene var for det meste på meg. Jeg syntes dette var veldig spennende. Kunne fort ha blitt kleint dagen derpå, men ingen av oss angret.
Dette utviklet seg fort utover sommeren og høsten og nå er vi der at vi deler ofte seng, har sex med hverandre og vi definerer oss som kjærester (også guttene!) Jeg hadde mistanke om at kompisen min var litt skeiv selv om han bare hadde jente-kjærester opp gjennom. Dette føles veldig naturlig for oss, men «problemet» er at ingen venner eller familie vet det. Jeg har like sterke følelser for begge 🥺 Jeg har ikke lyst til å avslutte dette, men min egen og andres forventning om A4-livet sliter i meg. Føler en del skam rundt det. Og bekymringer.. hva med fremtiden, hva andre tenker.. hva vil pappa tenke? 🙈Hva hadde dere tenkt om dere fikk vite at en venn eller familiemedlem levde på denne måten??

Anonymkode: 12c9e...c5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med nye kjærester 😊

Anonymkode: eedd9...d10

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Gratulerer med nye kjærester 😊

Anonymkode: eedd9...d10

Takk ☺️ vi har det veldig fint sammen. Men sliter veldig med å skulle gå «all in» når det kanskje er dødsdømt i utgangspunktet… har googlet en del om å leve i polyamorøse forhold. Føler det er noe som funker for de i litt sære miljø. Vi er helt vanlige folk..

Anonymkode: 12c9e...c5d

Skrevet

Dette er en klassisk oppskrift på misére, men du vil antakelig ikke innse det før elendigheten er en realitet.

Anonymkode: 099ef...a9b

• Nyttig 1
Skrevet

Trenger du å flagge dette for hele verden da? Når dere er ute så kan du jo presentere de som "roomies"/kompiser. 

Jeg roter stadig vekk med kompiser på fylla, og få reagerer på det.

Anonymkode: ad144...58e

Skrevet

Dere er fortsatt unge. Kos dere👏💪

MÅ man på død og liv definere forholde ovenfor foreldre om de ikke forstår greia? 

• Liker 1
Skrevet

Nå er vel jeg på alder med faren din og hadde vel tenkt "oi den var litt ny" også hadde jeg vel håpet å få hilse på "svigersønnene".

Så lenge dere har det bra må det da være greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...