Gå til innhold

Neroli hudpleie henger ut kunder

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke problemet, dette er jo ikke uthenging? En bedrift har vel lov til å forsvare seg selv? 

Anonymkode: 44d16...67a

Å svare på kommentaren er en ting men å si at alle som kommenterer negativt er falske blir rart synes jeg da.

Jeg la igjen anmeldelse for å støtte opp om det synet hvem det nå var hadde. Det er viktig at folk kan legge igjen anmeldelser og at de legger opp til å kritisere at noen gjør det synes jeg er rart.

Anonymkode: af0f7...0f0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det undergraver de som har dårlige opplevelser og h*n det gjelder kan vel ikke ha det bra nå.

Jeg vet hvem det var nå  først er det plutselig mange anmeldelser der

Ja, altså de må tåle å få negativ omtale.

Hva med alle leger/tannleger/psykologer som får negativ omtale på Legelisten? De kan jo ikke komme med noe tilsvar, og får enten velge å ta til seg kritikken eller ignorere den. 

Anonymkode: 52020...088

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er da virkelig ikke uthengning - hvis en kunde "mobiliserer andre" til å skrive negative anmeldelser om dem (som kanskje ikke engang har vært kunder der) synes jeg at de har all mulig rett til å si noe om dette.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Mezzosoprena skrev (3 minutter siden):

Dette er da virkelig ikke uthengning - hvis en kunde "mobiliserer andre" til å skrive negative anmeldelser om dem (som kanskje ikke engang har vært kunder der) synes jeg at de har all mulig rett til å si noe om dette.

Men hvordan kan de liksom vite at noen skulle ha mobilisert andre til dette?

Det er ikke så veldig mange dårlige anmeldelser der, så det virker rimelig paranoid å påstå at det er én person som står bak dette. Og om så skulle være, hvorfor gripe den an på dette viset? Det finnes mer profesjonelle måter å håndtere slikt på.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvordan kan de liksom vite at noen skulle ha mobilisert andre til dette?

Det er ikke så veldig mange dårlige anmeldelser der, så det virker rimelig paranoid å påstå at det er én person som står bak dette. Og om så skulle være, hvorfor gripe den an på dette viset? Det finnes mer profesjonelle måter å håndtere slikt på.

Eksempler?
Jeg skjønner fortsatt ikke at dette er et problem!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mezzosoprena skrev (6 minutter siden):

Eksempler?
Jeg skjønner fortsatt ikke at dette er et problem!

Nei, hvis du synes det å tigge om positive rewievs og sutre på Instagram oser profesjonalitet, kan jeg like godt la være.

Hadde du syntes det var profesjonelt om fastlegen din ba deg skrive noe fint på legelisten.no om vedkommende, bare fordi vedkommende hadde lest noen dårlige tilbakemeldinger der den dagen?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
19 minutter siden, Mezzosoprena said:

Da må de bevise det da og komme med beviser. Jeg vet ingenting om den saken og har kommentert negativt = minst en feil??

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, hvis du synes det å tigge om positive rewievs og sutre på Instagram oser profesjonalitet, kan jeg like godt la være.

Hadde du syntes det var profesjonelt om fastlegen din ba deg skrive noe fint på legelisten.no om vedkommende, bare fordi vedkommende hadde lest noen dårlige tilbakemeldinger der den dagen?

Fantastisk sammenligning der altså! 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Mezzosoprena said:

Det er useriøst å henge ut bad reviews 

Skrevet
Mezzosoprena skrev (27 minutter siden):

Hva er forskjellen? 

Skrevet

Pinlig. De fremstår som ytterst uprofesjonelle med en gang man ytrer et negativt ord. Min mor som er i 50årene og ikke interessert i drama har selv opplevd negative kommentarer da hu klaget personlig. Jeg er ikke overrasket over at de er så barnslige.

En  ting er sikkert og det er at de ikke evner å ta imot kritikk. 

Anonymkode: 93041...cce

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er useriøst å henge ut bad reviews 

De henger vel for fanden ikke ut noen. Slutt å være så jævla hårsår.

Anonymkode: 64953...187

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De henger vel for fanden ikke ut noen. Slutt å være så jævla hårsår.

Anonymkode: 64953...187

Hvis du la igjen en negativ review også plutselig skrev firmaet at folk faket det og du vet at de behandlet deg dårlig så er det å være hårsår? Det er vel max 1 person denne andre personen har fått til å legge igjen kommentar hvis påstandene deres stemmer. Jeg tviler. ;)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hva er forskjellen? 

Forskjellen på en lege og et hudpleieklinikk? Tenk bittelitt på den selv, er du snill...

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Mezzosoprena said:

Forskjellen på en lege og et hudpleieklinikk? Tenk bittelitt på den selv, er du snill...

Fortsatt like uproft 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fortsatt like uproft 

Der er vi altså uenige 🙂 

Skrevet

Man ser jo lett hvilke kommentarer/anmeldelser som er lagt inn bare for å sabotere. Det er barnslig av den som startet det.

Men Neroli var ganske uprofesjonelle i måten de svarer på, under både positive og negative anmeldelser.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
36 minutter siden, Olive_North said:

Man ser jo lett hvilke kommentarer/anmeldelser som er lagt inn bare for å sabotere. Det er barnslig av den som startet det.

Men Neroli var ganske uprofesjonelle i måten de svarer på, under både positive og negative anmeldelser.

Jeg tenker at i sånne saker kommer man lengst med å la ting ligge 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

jeg gikk inn å så der. av 70+ så var det noen få negative. hvor furten og useriøs går det an å være? ikke mye seriøs bedrift når de lager drama for noen få negative. jeg kan ikke se at det er mobilisert masse falske negative anmeldelser der. men jeg kan se at de har fått mange ny positive i dag. så ville ikke tatt denne bedriften seriøst. tror ikke de går noe mindre konkurs selv om de tigger etter positive anmeldelser.

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes de håndterte dette på skikkelig uproff måte, og jeg kjenner at jeg kommer nok ikke til å bli kunde der.

Anonymkode: f3949...fbd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...