AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Er det greit at en salong henger ut folk på denne måten?? Jeg har sett innlegget på Instagram og er livredd for å gå dit nå Anonymkode: af0f7...0f0 1
Hensatt Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Tror du må forklare saken litt bedre før du ber om andres meninger. 7 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Kanskje det hadde vært lurt å linke til noe?, ser uansett ikke ut som en bedrift som varer så mye lenger. https://www.proff.no/nokkeltall/néroli-hudpleie-as/oslo/frisering-og-annen-skjønnhetspleie/IF7YYWU10NF/ Anonymkode: 3bd66...c83 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 Hensatt skrev (4 minutter siden): Tror du må forklare saken litt bedre før du ber om andres meninger. De skrev at en kunde hade skrevet noe negativt enkelt å se hvem og a alle om å legge igjen positive anmeldelser Ligger på deres Instagram. Fremstår useriøst Anonymkode: 93041...cce 1
Hensatt Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 Hva med en link. Vet jo fremdeles ikke helt hva du sikter til. 7 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #8 Skrevet 2. november 2023 Litt rart av dem er det, men skjønner ikke hvorfor du er redd? Med mindre DU skrev den dårlige anmeldelsen da såklart (noe det virker som ut i fra det du skriver her). Anonymkode: 84dc7...06e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #9 Skrevet 2. november 2023 Det står at flere som aldri har vært kunde der har fått beskjed om å skrive dårlige anmeldelser ettersom en annen kunde var ufornøyd. Tenker det er skikkelig teit av folk å gjøre det jeg da. Anonymkode: e164d...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Litt rart av dem er det, men skjønner ikke hvorfor du er redd? Med mindre DU skrev den dårlige anmeldelsen da såklart (noe det virker som ut i fra det du skriver her). Anonymkode: 84dc7...06e Skrev den ikke men opplevde noe liknende Anonymkode: af0f7...0f0
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #11 Skrevet 2. november 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det står at flere som aldri har vært kunde der har fått beskjed om å skrive dårlige anmeldelser ettersom en annen kunde var ufornøyd. Tenker det er skikkelig teit av folk å gjøre det jeg da. Anonymkode: e164d...4b9 Tja jeg er en av de mange som har lagt igjen og det er basert på egne erfaringer. Jeg skrev også hva det gjaldt og hvorfor og de vet veldig godt grunnen selv. Jeg turte ikke å skrive noe da, men angrer på at jeg ventet til nå. Anonymkode: af0f7...0f0 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #12 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja jeg er en av de mange som har lagt igjen og det er basert på egne erfaringer. Jeg skrev også hva det gjaldt og hvorfor og de vet veldig godt grunnen selv. Jeg turte ikke å skrive noe da, men angrer på at jeg ventet til nå. Anonymkode: af0f7...0f0 Men da er det jo ikke deg de sikter til på Instagram. De skriver jo at en kunde har mobilisert masse folk til å skrive tilfeldige dårlige anmeldelser. Det er noe annet enn det du beskriver. Anonymkode: e164d...4b9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #13 Skrevet 2. november 2023 Ser ikke noe særlig dårlig anmeldelse, utennom den som klager over at vennina har fått dårlog behandling der, er ingen dårlig før den så den må være sletta. Anonymkode: 0e551...3d0 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #14 Skrevet 2. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Men da er det jo ikke deg de sikter til på Instagram. De skriver jo at en kunde har mobilisert masse folk til å skrive tilfeldige dårlige anmeldelser. Det er noe annet enn det du beskriver. Anonymkode: e164d...4b9 Det er tre negative anmeldelser. En fra en person som de ikke vil anerkjenne, en fra meg og en annen. Jeg synes det er veldig merkelig å henge ut folk på Instagram på denne måten. Da betviler de reelle review som min Anonymkode: af0f7...0f0 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #15 Skrevet 2. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men da er det jo ikke deg de sikter til på Instagram. De skriver jo at en kunde har mobilisert masse folk til å skrive tilfeldige dårlige anmeldelser. Det er noe annet enn det du beskriver. Anonymkode: e164d...4b9 Sorry, men hvorfor skulle random folk gidde det? De er på konkursens rand og ser ikke ut til å håndtere det bra. Jeg er jo selv skuffa så flere kunder er det sikkert også. Virker useriøst eller som et forsøk på å få sympati. Anonymkode: af0f7...0f0 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #16 Skrevet 2. november 2023 Er det dette du mener er uthenging? 🤔 Anonymkode: 44d16...67a 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #17 Skrevet 2. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Er det dette du mener er uthenging? 🤔 Anonymkode: 44d16...67a Før jeg la igjen var det kun en negativ review så ja Vet ikke hva eller hvem det tullet handler om, men jeg fikk da lyst å dele min opplevelse også. Anonymkode: af0f7...0f0 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #18 Skrevet 2. november 2023 Jeg er enig i at det er uproft å tigge etter positive reviews, men de henger jo ikke ut noen. Folk har jo valgt å legge igjen anmeldelse under fullt navn. Anonymkode: 52020...088 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #19 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Før jeg la igjen var det kun en negativ review så ja Vet ikke hva eller hvem det tullet handler om, men jeg fikk da lyst å dele min opplevelse også. Anonymkode: af0f7...0f0 Skjønner ikke problemet, dette er jo ikke uthenging? En bedrift har vel lov til å forsvare seg selv? Anonymkode: 44d16...67a 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #20 Skrevet 2. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er enig i at det er uproft å tigge etter positive reviews, men de henger jo ikke ut noen. Folk har jo valgt å legge igjen anmeldelse under fullt navn. Anonymkode: 52020...088 Jeg synes det undergraver de som har dårlige opplevelser og h*n det gjelder kan vel ikke ha det bra nå. Jeg vet hvem det var nå først er det plutselig mange anmeldelser der Anonymkode: af0f7...0f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå