Gå til innhold

Neroli hudpleie henger ut kunder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit at en salong henger ut folk på denne måten?? Jeg har sett innlegget på Instagram og er livredd for å gå dit nå 

Anonymkode: af0f7...0f0

• Liker 1
Skrevet

Hva skjedde?

Skrevet

Tror du må forklare saken litt bedre før du ber om andres meninger.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Hensatt skrev (4 minutter siden):

Tror du må forklare saken litt bedre før du ber om andres meninger.

De skrev at en kunde hade skrevet noe negativt enkelt å se hvem og a alle om å legge igjen positive anmeldelser 

Ligger på deres Instagram. Fremstår useriøst 

Anonymkode: 93041...cce

• Liker 1
Skrevet

i stories 

Anonymkode: 93041...cce

Skrevet

Hva med en link. Vet jo fremdeles ikke helt hva du sikter til.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Litt rart av dem er det, men skjønner ikke hvorfor du er redd? Med mindre DU skrev den dårlige anmeldelsen da såklart (noe det virker som ut i fra det du skriver her). 

Anonymkode: 84dc7...06e

Skrevet

Det står at flere som aldri har vært kunde der har fått beskjed om å skrive dårlige anmeldelser ettersom en annen kunde var ufornøyd.  

Tenker det er skikkelig teit av folk å gjøre det jeg da. 

Anonymkode: e164d...4b9

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt rart av dem er det, men skjønner ikke hvorfor du er redd? Med mindre DU skrev den dårlige anmeldelsen da såklart (noe det virker som ut i fra det du skriver her). 

Anonymkode: 84dc7...06e

Skrev den ikke men opplevde noe liknende 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det står at flere som aldri har vært kunde der har fått beskjed om å skrive dårlige anmeldelser ettersom en annen kunde var ufornøyd.  

Tenker det er skikkelig teit av folk å gjøre det jeg da. 

Tja jeg er en av de mange som har lagt igjen og det er basert på egne erfaringer.  Jeg skrev også hva det gjaldt og hvorfor og de vet veldig godt grunnen selv. 

Jeg turte ikke å skrive noe da, men angrer på at jeg ventet til nå. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja jeg er en av de mange som har lagt igjen og det er basert på egne erfaringer.  Jeg skrev også hva det gjaldt og hvorfor og de vet veldig godt grunnen selv. 

Jeg turte ikke å skrive noe da, men angrer på at jeg ventet til nå. 

Men da er det jo ikke deg de sikter til på Instagram.  De skriver jo at en kunde har mobilisert masse folk til å skrive tilfeldige dårlige anmeldelser.  Det er noe annet enn det du beskriver. 

Skrevet

Ser ikke noe særlig dårlig anmeldelse, utennom den som klager over at vennina har fått dårlog behandling der, er ingen dårlig før den så den må være sletta.

Anonymkode: 0e551...3d0

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men da er det jo ikke deg de sikter til på Instagram.  De skriver jo at en kunde har mobilisert masse folk til å skrive tilfeldige dårlige anmeldelser.  Det er noe annet enn det du beskriver. 

Det er tre negative anmeldelser. En fra en person som de ikke vil anerkjenne, en fra meg og en annen. Jeg synes det er veldig merkelig å henge ut folk på Instagram på denne måten.

Da betviler de reelle review som min

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Sorry, men hvorfor skulle random folk gidde det? De er på konkursens rand og ser ikke ut til å håndtere det bra. Jeg er jo selv skuffa så flere kunder er det sikkert også. Virker useriøst eller som et forsøk på å få sympati. 

• Liker 1
Skrevet

Er det dette du mener er uthenging? 🤔

Screenshot_2023-11-02-17-03-39-10_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Anonymkode: 44d16...67a

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er det dette du mener er uthenging? 🤔

Screenshot_2023-11-02-17-03-39-10_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Før jeg la igjen var det kun en negativ review så ja Vet ikke hva eller hvem det tullet handler om, men jeg fikk da lyst å dele min opplevelse også. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er enig i at det er uproft å tigge etter positive reviews, men de henger jo ikke ut noen. Folk har jo valgt å legge igjen anmeldelse under fullt navn.

Anonymkode: 52020...088

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Før jeg la igjen var det kun en negativ review så ja Vet ikke hva eller hvem det tullet handler om, men jeg fikk da lyst å dele min opplevelse også. 

Skjønner ikke problemet, dette er jo ikke uthenging? En bedrift har vel lov til å forsvare seg selv? 

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er enig i at det er uproft å tigge etter positive reviews, men de henger jo ikke ut noen. Folk har jo valgt å legge igjen anmeldelse under fullt navn.

Anonymkode: 52020...088

Jeg synes det undergraver de som har dårlige opplevelser og h*n det gjelder kan vel ikke ha det bra nå.

Jeg vet hvem det var nå  først er det plutselig mange anmeldelser der

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...