AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Hei, jeg skal ha første tidlig ultralyd når jeg er 8+1 og lurer på hva som blir sjekket da? Og er det innvendig eller utvendig? Anonymkode: a51f8...ab8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Innvendig ☺️ de sjekker vel hovedsakelig etter liv og hvor mange det er. Anonymkode: 51f4c...ef3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 De tar også mål av fosteret, ser om det stemmer med antatt antall uker man er på vei og setter foreløpig termindato 😊 Anonymkode: 9e2bd...2fb
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Det kan tas innvendig eller utvendig. Man ser om det er ett foster eller flere og man kan se hjertelyd. Anonymkode: c80cb...8ab
emlia Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 Hos meg målte de CRL og plottet det inn i et skjema for å sjekke at alt stemte overens.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 Takk for alle svar jeg skal inn om litt over en uke og kjenner jeg er veldig nervøs og redd for at det ikke skal være liv Anonymkode: a51f8...ab8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for alle svar jeg skal inn om litt over en uke og kjenner jeg er veldig nervøs og redd for at det ikke skal være liv Anonymkode: a51f8...ab8 Føler med deg. Første trimester er nervepirrende. Jeg er bare i uke 4 og er livredd for at noe skal gå feil, selv om jeg ikke hadde planlagt å bli gravid nå. Skal på ultralyd i uke 7 bare for å sjekke om det er liv. Men redd noe skal gå feil før den tid... Anonymkode: 112a4...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå