AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Heisann. Jeg lurer veldig på hvor jeg kan få tak i en t-skjorte med god kvalitet og som er litt lang og slimfit. Tenkte å få tak i til en som bygger litt muskler og er tynn i kroppen, selv om overarmer begynner å bli store. Ene problemet han har er at han også er lang i ryggen , og etter en vask, så krymper de fleste t-skjorter oppover og blir for kort ved magen. Så enten lang nok til litt krymp, eller ikke kryper. Aner ikke hvilken jeg skal søke etter og hvor Kan feks Levi's slimfit, dekke alle behov? Anonymkode: 68e38...6ac
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Ingen som har noen forlag eller inspill? Anonymkode: 68e38...6ac
Millinea Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Syns sider som gymgrossisten.no osv har klær av god kvalitet som passer til folk med muskler. Gasp, under armor osv. Ellerså er jeg fornøyd med Levi's, men man kan bare ikke ta de i tørketrommelen, krymper sakte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå