villemo69 Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 Er det noen BlueCom kunder her? Er dere fornøyd med linja, servicen osv?
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2006 #2 Skrevet 27. januar 2006 Jeg har nevnt det i andre tråder, men jeg kan jo si det igjen. Jeg har Bluecom og jeg er utrolig misfornøyd. Jeg kommer ikke igjennom på telefon til de og ikke svarer de på mail. De roter med regningene og har gjentatte ganger sendt dobbel faktura. Jeg er bare sååå feed up! Ikke er bredbåndslinjene deres noe særlig bra i pris heller. Jeg gleder meg til jeg kan bytte!! Sorry at dette ikke var noe oppmuntrende svar. Lykke til med valget ditt.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #3 Skrevet 27. januar 2006 Jeg er også Bluecomkunde (dog ADSL uten ip-telefon), men i motsetning til forrige svarer er jeg svært godt fornøyd! Jeg har ikke samme erfaring når det gjelder å komme gjennom på telefon til support de få gangene jeg har hatt behov for det, og mail svares det også på ganske raskt. Jeg har faktisk opplevd at jeg har fått telefon fra supportavdelingen for å høre om ting fungerer og om jeg er fornøyd etter at jeg har kontaktet dem pr mail.
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 (endret) Jeg er også Bluecomkunde (dog ADSL uten ip-telefon), men i motsetning til forrige svarer er jeg svært godt fornøyd! Jeg har ikke samme erfaring når det gjelder å komme gjennom på telefon til support de få gangene jeg har hatt behov for det, og mail svares det også på ganske raskt. Jeg har faktisk opplevd at jeg har fått telefon fra supportavdelingen for å høre om ting fungerer og om jeg er fornøyd etter at jeg har kontaktet dem pr mail. ← Så de har til og med ringt deg uten grunn for å høre om alt fungerer? Jeg har aldri hørt om bredbåndsfirmaer som ringer kunder og spør om alt funker bra. Jeg har ikke noe tro på det du sier. Endret 28. januar 2006 av Miss_alexandria
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #5 Skrevet 28. januar 2006 Så de har til og med ringt deg uten grunn for å høre om alt fungerer? Jeg har aldri hørt om bredbåndsfirmaer som ringer kunder og spør om alt funker bra. Jeg har ikke noe tro på det du sier. ← Hvorfor i all verden skulle jeg lyve om noe sånt? Du er misfornøyd med Bluecom, det er ikke jeg. Enkelte ting må man bare godta....
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2006 #6 Skrevet 28. januar 2006 Hvorfor i all verden skulle jeg lyve om noe sånt? Du er misfornøyd med Bluecom, det er ikke jeg. Enkelte ting må man bare godta.... ← Selvølgelig, men jeg må jo ha lov til å tro at det ikke er sant. Jeg er ikke den eneste i verden som er misfornøyd, derav svaret mitt.
hagbart Skrevet 28. januar 2006 #7 Skrevet 28. januar 2006 Er det noen BlueCom kunder her? Er dere fornøyd med linja, servicen osv? ← Jeg har bred bånd og ip telefon via bluecom og er kjempe fornøyd ,ikke noe å utsette på Bluecom
Pimbila Skrevet 28. januar 2006 #8 Skrevet 28. januar 2006 Vi har det, og jeg er veldig misfornøyd! Ustabilt som bare det.
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2006 #10 Skrevet 29. januar 2006 Jeg er også Bluecomkunde (dog ADSL uten ip-telefon), men i motsetning til forrige svarer er jeg svært godt fornøyd! Jeg har ikke samme erfaring når det gjelder å komme gjennom på telefon til support de få gangene jeg har hatt behov for det, og mail svares det også på ganske raskt. ← Vi har hatt noen tilfeller hvor hastigheten på linja har vært lav. Da har vi fått veldig god oppfølging av Bluecom for å finne ut hvor feilen kunne ligge. Sjelden noe tull med linja, men mailserveren deres har feilet noen få ganger. Skjer det i helga så rettes det ikke opp før mandag. Vil ikke ha problemer med å velge de igjen.
Nieida Skrevet 29. januar 2006 #11 Skrevet 29. januar 2006 Jeg er også bluecom kunde, har vært det i ca. 2 mnd. Det tar ca. 1 min fra du ringer til du blir betjent via support. Jeg har også ringt dit en gang, fordi jeg trodde jeg hadde feil på internett, men la på da jeg oppdaget at jeg ikke hadde feil. Og jeg ble faktisk ringt opp!!! Er utrolig fornøyd, kommer aldri mer til å bruke telenor.
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #12 Skrevet 31. januar 2006 I dag kom jeg endelig igjennom til dem etter å ha ventet i 17min dagen samtale gjor de meg enda MER forbannet!! Jeg spurte hva den ene linjen på regningen min var fornoe. Det stod betaling for 8 mnd. Damen sa at de hadde "glemt" å ta betaling for linjen eller noe slikt. Så dette skal de ha betaling fra juni i fjor og til februar nå. Det kostet meg altså 79 KR MER I MND FOR JEG IKKE HAR IP TELEFONI FRA DEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt utrolig at jeg må betale 79 kr for at jeg ikke har en tjeneste!! Jævla idioter!! Jeg er sur!
skrue Skrevet 31. januar 2006 #13 Skrevet 31. januar 2006 Lite forslag: Kjøp tjenester fra et stort selskap som har drevet med dette lenge. Sannsynligheten er større for at de har bedre kunderutiner og større evne til å rette feil på ugunstige tidspunkter (om natten og i helger). Mulig det koster noen kroner mer, men det er det kanskje verd? Eventuelt kan man kanskje satse på et abonnement som ikke er av den billigste typen. Forøvring så er det vansklig å sammeligne "hvor god" en leverandør er om kriteriet er at modemet skrur seg av i tide og utide. Dette avhenger ofte av den lokale sentralen, avstanden til den fra huset, kvaliteten på linjen (hvor gamle er telefonledningene?) og tilkoblingen i huset og andre apparater i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå