AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Hei, har holdt på med en kar i over 2 mnd nå. Ting begynner bli veldig seriøst og begge har utrykket vi har følelser for hverandre og vil det skal funke. Begge to har tinder, men som jeg vet bruker han det ikke og heller ikke jeg. Er det da innafor spørre om vi kan slette appen? Eller er det mye be om så tidlig? Jeg personlig kan gjerne slette, men trist hvis jeg er den eneste. Anonymkode: 65c70...6b5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Den siste fyren jeg holdt på med, bare plutselig sa at han hadde slettet Tinder. Fordi han ville være med meg og da ikke hadde noe å gjøre der uansett. Og da slettet jeg det også. Så det er jo en mulighet, bare slett det og si det til han, se hvordan han reagerer Anonymkode: 2417e...ddc 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Er vel bare å si til han "Jeg synes vi har fått det så fint sammen, så jeg har slettet appen - hva med deg?" Anonymkode: bb7a3...00b 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Vi slettet ikke Tinder appen, men fjernet oss fra å være synlige etter å ha kjent hverandre noen uker. Lenge før vi ble kjærester. Tror bare vi hadde møttest to ganger når han informerte om det. Anonymkode: 2ebcc...8d9
Nissemor2012 Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 Jeg ville enkelt og greit bare spurt rett ut om dere er der at det å slette Tinder er på tide. Hvis han sier ja er det supert og sier han nei så vet du litt hvor dere står. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 Hvis dere begge er i et seriøst forhold og har uttrykt at dere har følelser for hverandre, kan det være en naturlig samtale å ha om å slette datingappen. Det er viktig å være ærlige og åpne om ens forventninger og ønsker i forholdet. Hvis du føler deg komfortabel med å spørre om å slette appen, kan du ta opp temaet og se hva han tenker. Kommunikasjon er nøkkelen! Anonymkode: 44de3...82d 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 On 11/2/2023 at 2:58 PM, AnonymBruker said: Er vel bare å si til han "Jeg synes vi har fått det så fint sammen, så jeg har slettet appen - hva med deg?" Anonymkode: bb7a3...00b Helt enig her. Ikke be han om å slette appen. Det skal han gjøre frivillig fordi han vil. Anonymkode: 379fc...c42
Gjest WhisperingWind Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 Han jeg dater nå slettet Tinder etter noen dager etter vi ble kjent. Han sa han ikke var intr i å prate med flere da han var ute etter en dypere relasjon med ETT menneske. Så da sa jeg at jeg slettet min også. Og det var det🤷🏻♀️ Men vet også om andre som fremdeles har appen i flere mnd uten at de nødvendigvis er aktive. Ville bare sagt rett ut; Hva tenker du om at vi sletter Datingappene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå